joro

Joy & Ronnie 16.08.08

184 indlæg i dette emne

:thumbsupsmileyanim: Så kommer de første billeder...

det vil komme i kronologisk rækkefølge... men jeg tør ikkelove hvorlang tid det kommer til at tage :cheerleader3:

vi har nemlig ferie - sammen med ungerne - så tiden bliver desværre knap til BK :ilovebryllupsklar:

Min svigerinde som var min 1. brude pige, min datter på 2 og jeg overnattede på hotellet fra fredag til lørdag, hvor vi også holdt festen

Jeg tjekkede ind ved 15 tiden fik afleveret alle min kreative ting til bord opdækningen, samt min kuffert med mit dulle/brude tilbehør ;)

her er kassen pakket med æsker, menu'kort, toastmarsterklokke og gæstebogen

Så hentede vi unger, og så lige handle lidt, og så kl 17 skulle vi ned i kirken og pynte op:

rose med "græs" formet som hjerte til alle rækkerne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kl 10 skulle vi ned til frisøren - ligger lige ved hotellet - så dejlig nemt...

Men 5 min før vil vi lige tjekke at vores 3 børn er skrevet ind hos de rigtige ;)

men det viser sig pludselig at svigermor, svigerfar og deres yngste datter på 16 ikke står på listen - og det er hende der skal passe børnene!

panik må vi ringe derhjem og sige de skal finde ud af det - da vi burde være hos frisøren nu.... vi går ned mod frisøren... så kommer jeg i tanke om at jeg sgu da skal have mit slør med!!!!!

det er hos min far - og han er lige gået op i byen med vores datter i klapvognen.... nå fat i ham og låne hans keycard... tilbage til hotettelt hente slør og så ellers bare ned til frisøren!

Her skal min brude pige lige i hendes kjole først - fordi den kun kan komme overhovedet og iø er en stram havfruemodel ;)

Vi får champange og stort fad frugt :thumbsupsmileyanim:

og så blier vi ellers ordnet ....

jeg valgte at lade min mobil med taske og mobil stå laaangt væk fra mig... jeg ville bare have ro og nyde "freden" uden at skulle tænke på noget....

her er brudepigens hår og make up...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så skulle vi op og i tøjet... blev mødt af en stor hylende lille pige - og så var linien ellers lagt hun var sur og hysterisk

Men vi måtte op og hente kjole og komme i tøjet.... vi kom først ud fra frisøren 12,20 så vi havde lidt travlt....

her ligger sættet klar....

0

Del dette indlæg

Men da vi skulle have mig i kjolen blev malika total umulig :thumbsupsmileyanim:

så jeg måtte ringe efter min mor og be hende komme- de var heldigvis ankommet til hotellet ca kl 12 for at skifte tøj der....

her er min mor så kommet - og står ude i suitens badeværelse med den sure unge dame ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer