Guest helosa

Helle og Michaels bryllup d. 20. juni 2009

59 indlæg i dette emne

Velkommen til min planlægningstråd. Dejligt du ville kigge forbi. :cheerleader3:

Må hellere lige beskrive os selv kort. (Hvis det altså er muligt) :cheerleader3:

Vi mødte hinanden på Streckers Café i Scala i København d. 10. juni 2005. Jeg var i byen med nogle af tøserne fra seminariet, og Michael havde været med vennerne i Tivoli og høre Thomas Helmig og var derefter taget på Streckers. Min ene veninde var i gang med at score en fyr, så jeg endte med at måtte underholde hans ven i mellemtiden. Imens jeg stod og talte med ham, stod Michael med ryggen til ved et bord ved siden af. Han vendte sig om mange gange og kiggede på mig, og når vi fik øjenkontakt, fortsatte han med kigge. Det var de smukkeste øjne jeg nogensinde havde set, og det eneste jeg kunne tænke var, hvordan jeg dog skulle slippe af med ham fyren, jeg stod og talte med. :loveflag:

Da han endelig gik i baren for at købe øl til os, smuttede jeg over til Michaels bord og præsenterede mig selv. Michael troede, at jeg var kommet over for at tale med hans fætter, da det åbenbart normalt er ham, der løber afsted med damerne, så han blev helt paf, da jeg fortsatte med at henvende mig til ham. :cheerleader3:

Vi endte med at tale sammen hele aftenen indtil Michael skulle køre vennerne hjem. Han var chaufføren den aften og derfor ædru, hvorimod jeg var halv-stegt. :bearhug: Men det er nok meget godt, for ellers ville jeg aldrig have haft mod til at gå over til ham. Og han troede, at jeg var sammen med ham fyren, jeg stod og talte med, så Michael ville aldrig have prøvet på noget.

Vi har derefter været uadskillelige og Michael besluttede sig derfor at fri til mig d. 8. december 2007 :marryme: og derfor går jeg nu i gang med denne planlægningstråd.

Ting der er styr på:

Dato og tidspunkt for bryllup: Lørdag d. 22. maj 2010 kl. 12.00

Kirken: Vor Frue Kirke / Københavns Domkirke Se her

Feststed: Hotel Frederik d. II i Slagelse se her

Lokale: Se her

Musik under middag: Under middagen sætter vi lidt baggrundsmusik på anlæget. Derudover har vores søde gæst, Jette, tilbudt at medbringe sin guitar og spille til div. sange og indslag.

Musik efter middag: Vi har hyret bandet The Ten Sticks. Se her

Værelser på hotellet: Se her

Frisør: Det bliver min veninde, Veronika, som har sin egen salon i NV.

Transport: Se her, her & her

Bryllupsnat: Bliver på Hotel Frederik d. II hvor vi holder festen. :balloons:

Save the date: Endte med at blive en fin email. :mailbox: Kan desværre ikke finde ud af at lægge den herind. :)

Monogram: Her & her

Toastmaster: Bliver Michaels kammerat, Thomas. Han er super sjov og er absolut ikke bange for at være i centrum. :carrot:

Fotograf: Bliver min seminarieveninde Anna Rieck fra Stjernestudiet Se her Hun skal tage billeder i kirken og "on location" bagefter.

Ting der endnu ikke er styr på, dog med eventuelle ønsker:

Ringene: Se her

Drømmebrudebuketten: Se her

Drømmebrudekjole: Se her,her og her

Brudesko: Se her

Drømmeslør:

Smykker:

Strømpebånd:

Strømper:

Undertøj:

Drømmefrisurerne: Se her

Make-up:

Negle:

Vores præst:

Farvetema:

Menuen:

Bryllupskage:

Gommens tøj:

Gommens sko:

Bryllupsrejsen:

Risposer og/eller Rosenbladeposer:

Vores topfigurer: Se her og her

Gæsteliste: Antal gæster indtil videre: 59 inkl. os selv.

Invitationer:Se her

Invitationsteksten:

Bordkort:

Gæstebog:

Something blue:

Ønskeliste:

Bordplan:

Tale:

Morgengave:

Takkekort:

Diverse "papirarbejde":

Redigeret af helosa
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et stort velkommen hertil og tillykke med frieriet og det kommende bryllup :balloons::):cheerleader3::cheerleader3:

Glæder mig til at følge jeres planlægning :cheerleader3::loveflag:

Mange tak. :bearhug:

Nu jeg har dig, kan du vel ikke fortælle mig, hvordan man lægger billeder ind i et emne, vel? :bearhug:

Knus Helle

Neden under denne her boks, du skriver i, kan du trykke på gennemse, hvorefter du kan sætte et billede ind fra din computer. Derefter trykker på på vedhæft og du indsætter dem ved at trykke på det grønne kryds, når du åbner "håndtér nuværende vedhæftninger". Bare husk at gøre billedet lille nok. Det skal gemmes i f.eks. jpg/jpeg og må ikke fylde mere end 90k.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et stort velkommen hertil og tillykke med frieriet og det kommende bryllup :):cheerleader3::cheerleader3::bearhug:

Glæder mig til at følge jeres planlægning :cheerleader3::balloons:

Mange tak. :bearhug:

Nu jeg har dig, kan du vel ikke fortælle mig, hvordan man lægger billeder ind i et emne, vel? :biggrin:

Knus Helle

Neden under denne her boks, du skriver i, kan du trykke på gennemse, hvorefter du kan sætte et billede ind fra din computer. Derefter trykker på på vedhæft og du indsætter dem ved at trykke på det grønne kryds, når du åbner "håndtér nuværende vedhæftninger". Bare husk at gøre billedet lille nok. Det skal gemmes i f.eks. jpg/jpeg og må ikke fylde mere end 90k.

Tusind tak, Pernille! :biggrin: Så slap jeg for at sidde og rode med det i lang! :loveflag:

0

Del dette indlæg

Bandet, vi har hyret til at spille efter maden, hedder The Ten Sticks og er et band bestående af 5 unge mennesker fra KBH.

Teksten på deres hjemmeside lyder sådan:

The Ten Sticks spiller rock og pop fra 80'erne og frem til i dag. Oven på en solid bund leveret af fire rockdrenge ligger Jeanettes powerfulde stemme, der bakkes op af et fløjlsblødt herrekor

The Ten Sticks er et levende band, der sætter sit eget præg på klassikere af Madonna, Phil Collins, Sanne og One Two m.fl

The Ten Sticks opfylder forventninger til et band fra et bredt publikum med gedigen dansevenlig musik spillet med energi og spilleglæde.

De skal spille 2 x 60 min.

Se evt. link til deres hjemmeside med demo her

post-32008-1219167871.jpg

Redigeret af helosa
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er det 4 stjernede Hotel Frederik d. II i Slagelse, hvor vi skal holde festen. Hvorfor vi valgte netop dette hotel, er fordi det tilbyder gratis overnatning til alle gæster, hvis man vælger at holde sin fest der. Dog for en pris af 200 kr. pr. pers. for morgenmad.

post-32008-1219168499.jpg

Redigeret af helosa
0

Del dette indlæg

Nu er der kun et enkelt nr. som demo på deres side, men det er tilgengæld super fedt sunget og spillet :cheerleader3::loveflag::balloons:

Ja, er det ikke?! Jeg faldt pladask for dem, da jeg hørte det nummer. Og så er de ikke så dyre endda. 9000 kr. for 2 x 60 min. Der er trods alt 5 mennesker i bandet, der skal have løn.

Redigeret af helosa
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og velkommen til!

Tillykke med det forestående bryllup... :loveflag:

Jeg glæder mig til at følge jeres planlægning :cheerleader3: -skal selv giftes 6. juni 2009, så vi kan jo følges næsten hele vejen!

Ih, hvor spændende, det er godt nok tæt på hinanden vi skal giftes. Så vil jeg kigge lidt efter i din tråd, og se hvad jeg mangler. :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fed dyt og smuk smuk kirke. Den har jeg været en del inden i, da jeg læste på Uni og havde forelæsninger på bl.a. Vor Frue Plads

Tusind tak! :cheerleader3:

Det var den eneste kirke jeg følte mig hjemme i, da jeg trådte ind i den. Så selvom den er lidt stor, kunne jeg ikke forestille mig at blive gift andre steder.

Jeg var lige inde og kigge på din tråd. Er HELT VILD med din kjole! Hvor fandt du den henne?

Og kirken du skal giftes i, den ser godt nok hyggelig ud udefra. Det bliver til nogle flotte billeder af jer ude foran!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fed dyt og smuk smuk kirke. Den har jeg været en del inden i, da jeg læste på Uni og havde forelæsninger på bl.a. Vor Frue Plads

Tusind tak! :)

Det var den eneste kirke jeg følte mig hjemme i, da jeg trådte ind i den. Så selvom den er lidt stor, kunne jeg ikke forestille mig at blive gift andre steder.

Jeg var lige inde og kigge på din tråd. Er HELT VILD med din kjole! Hvor fandt du den henne?

Og kirken du skal giftes i, den ser godt nok hyggelig ud udefra. Det bliver til nogle flotte billeder af jer ude foran!

Tusind tak :cheerleader3: Min kjole er købt over nettet hos ***IKKE TILLADT***: Her er link. Det er super service og min kjole er i rigtig god kvalitet. Og da den er syet efter mine mål, er der ikke særlig meget, der skal ændres på den :loveflag::balloons:

Jeg har det på samme måde som dig med vores kirke. Først var jeg i tvivl, men da jeg tænkte nærmere over det, kunne det kun være i den, at vi skulle giftes. Det er fedt, når man har det sådan

0

Del dette indlæg

Tusind tak! :cheerleader3:

Tusind tak :cheerleader3: Min kjole er købt over nettet hos ***IKKE TILLADT***: Her er link. Det er super service og min kjole er i rigtig god kvalitet. Og da den er syet efter mine mål, er der ikke særlig meget, der skal ændres på den :loveflag::balloons:

Jeg har det på samme måde som dig med vores kirke. Først var jeg i tvivl, men da jeg tænkte nærmere over det, kunne det kun være i den, at vi skulle giftes. Det er fedt, når man har det sådan

Smart. Har du fået kjolen hjem så? Hvor kendte du dine mål fra? Jeg må lige ind og kigge på det link! :)

Ja, vi var rundt og kigge på flere kirker, og jeg fik bare ikke den der fornemmelse i maven af, at det var lige der, jeg havde lyst til, at en af de største dage i vores liv skulle fejres. Og du har ret, det er super fedt, når man har den fornemmelse indeni. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer