Purebeauty

Bordplan

13 indlæg i dette emne

Ja jeg ved jo der er tradition for at gifte par deles, og man skal passe på med "partner bytte" og at ugifte par ikke må deles... men 2 af mine veninder har været sammen med deres kæreste i 6+ år, ville I stadig holde fast i at de skulle sidde med deres partner?

Og så er der det eneste andet gifte "unge" par til festen.... kan man dele dem hvis man ikke deler de unge ugifte par? De kender ikke familien, men er begge 2 meget out-going :balloons:

Hjælp mig lige her... tvivler på jeg nogensinde får en bordplan til at gå op, og er nødt til at lave et eksempel og vise manden, ellers så tror jeg da nok vi kan komme op og diskutere om hvem der skal sidde hvor :cheerleader3: vi skal sidde til højbords, det er vi enige om:

Gommens mor - Brudens far - Bruden - Gommen - Brudens mor - Gommens far.

og så 2 "tarme" ud, ligesom en hestesko... men hvor vil i placere forlover, som er gommens bror?

Hjææææælp bliver skør af det her.... har allermest bare lyst at putte alle navne i en skål og så må de trække deres plads.... :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I kunne også lade parrene sidde overfor hinanden. På den måde sidder de tæt men alligevel ikke ved siden af hinanden. Det overvejer vi at gøre, da det blev gjort til min fars bryllup og med stor succes. Vi skal sidde i hestesko.

Forloveren ville jeg sætte tæt på jer men ikke ved hovedbordet.

0

Del dette indlæg

Vi sad ved kvadratiske borde med 10 eller 11 om hvert bord.

Vi delte næsten alle par, så de sad ved samme bord, men ikke ved siden af hinanden. To par, der var helt ny-kærester lod vi dog sidde ved siden af hinanden, da tilkommeren ikke kendte andre overhovedet.

Vi tog mest af alt hensyn til, hvem der kunne tale godt med hinanden, så nogle steder sad kvinder ved siden af hinanden, nogle steder mænd, og nogle steder blandet.

0

Del dette indlæg

Hos os blev parrene delt så de sad overfor hinanden, både gifte og ugifte. Vi satte så folk ved siden af som vi mente kunne snakke med hinanden.

Nå jeg selv er til bryllup, store fester olign. er jeg så træt af altid at blive placeret sammen med min mand eller mine forældre, storebror. Jeg tænker ja hallo dem ser jeg da så tit, nu er jeg endelig sammen med resten af familien, så vil jeg da sidde ved nogen af dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay, så det der bliver lagt mest vægt på er at folk kan snakke med hinanden (som vi tror kan... ingen af parrene kender hinanden udover 2, og de bliver selvf. placeret sammen).

Hmm... der er noget af et regnestykke :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi sad ved kvadratiske borde og parrene sad ved samme bord men ikke ved siden af hinanden - på nær to par der ikke rigtig kendte nogen i forvejen. de sad ved siden af hinanden. Den måde fungerede rigtig godt og folk meldte tilbage at de syntes at det havde været fedt at sidde på denne måde :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi har valgt at par enten placeres ved siden af hinanden, eller overfor hinanden, alt efter hvordan det lige passer med at få familier og venner til at sidde sammen..

Vi har valgt at placere folk samlet i grupper, så vi ved at folk kommer til at sidde ved nogen de kender og som de kan snakke med.. Grunden til at vi ikke blander folk er, at de højst sandsynligt ikke ser hinanden igen, førend vi holder stor fest igen, hvilket jo nok er til kobberbrylluppet, eller tidligst når vores fremtidige børn skal navngives..

Nogen er dog blevet blandet, og der er mine studieveninder, og Pers studiekammerater. Der er 3 piger hvor kæresten ikke er med, og så er der 3 singlefyrer.. De kommer til at sidde skråt overfor hinanden, så de har nogen at snakke med, men de sidder stadig dreng-pige.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vælger at placere parrene sammen. Jeg ved fra mig selv at jeg absolut ikke synes det er fedt ikke at sidde ved siden af nogen man kender godt, så for gæsternes skyld vil jeg klart placere dem i par :lol:

Er fuldstændig enig! Har heldigvis aldrig selv prøvet at blive "delt" til et bryllup.

Redigeret af Majken24
0

Del dette indlæg

Jeg vælger at placere parrene sammen. Jeg ved fra mig selv at jeg absolut ikke synes det er fedt ikke at sidde ved siden af nogen man kender godt, så for gæsternes skyld vil jeg klart placere dem i par :lol:

Er fuldstændig enig! Har heldigvis aldrig selv prøvet at blive "delt" til et bryllup.

Ja selvom mange opfatter mig som rimelig udadvendt så er jeg altså også lidt genert når det kommer til helt fremmede mennesker. Og jeg hader bordplaner hvor man bliver fuldstændig blandet. Det er der heller ikke rigtig tradition for i vores familie til de store fester. Vi mixer heller ikke vores forældre ved siden af os, men lader mine forældre sidde ved siden af mig og Flemmings forældre eller rettere hans mor og hendes kæreste sidde ved siden af ham. Men det gør vi hovedsagligt fordi min svigermors kæreste ikke har set mine forældre andet end et par gange, så det føles forkert at dele dem.

Vores bordplan bliver lavet så par placeres sammen og så vidt muligt sammen med nogle de kender også ud over deres partner.

0

Del dette indlæg

Vi delte ikke par og kunne ikke drømme om at gøre det. Til et bryllup hvor hele temaet er kærlighed, synes jeg da man skal have lov til at sidde med sin partner. Enten er det med til at genopfriske alle de dejlige minder fra ens eget bryllup, eller måske bliver man inspireret :lol: der er i hvertfald to par fra vores bryllup, som nu har besluttet at gifte sig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi delte ikke par og kunne ikke drømme om at gøre det. Til et bryllup hvor hele temaet er kærlighed, synes jeg da man skal have lov til at sidde med sin partner. Enten er det med til at genopfriske alle de dejlige minder fra ens eget bryllup, eller måske bliver man inspireret :lol: der er i hvertfald to par fra vores bryllup, som nu har besluttet at gifte sig :cheerleader3:

Den detalje skændede jeg slet ikke en tanke, men ja det er da helt klart fedest at sidde i nærheden af sin elskede og opleve alt det romantiske ved brylluppet. Uanset om man så er gift eller ej, så er det bare fantastisk at opleve sammen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer