Purebeauty

Efterårsbrude

56 indlæg i dette emne

Gisp er det virkelig allerede mig der står for skud næste gang??? Lidt vildt :bearhug:

Men også dejligt!! Vi er faktisk ret tæt på klar!!

Kjolen mangler en smule tilretning i længden, og så skal vi se om vi kan gøre noget ved at den gaber under armene, men ellers så er vi færdige når jeg har printet kirkehæfterne :cheerleader3:

Og brudevalsen går efterhånden okay... ligner selvfølgelig ikke noget professionelt, men det går faktisk godt uden at støde ind i hinanden osv :bearhug:

5 dage tilbage :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puuh ja her er der kun 12 dage til og jeg kan godt mærke at det efterhånden går mig noget på at jeg ikke har en kjole... Håber dælme Lilly brudekjoleudsalg i Vejle kan hjælpe mig på torsdag ellers ved jeg ikke lige hvad jeg skal gøre... Sy en kjole af en teltdug måske :bearhug:

0

Del dette indlæg

Puuh ja her er der kun 12 dage til og jeg kan godt mærke at det efterhånden går mig noget på at jeg ikke har en kjole... Håber dælme Lilly brudekjoleudsalg i Vejle kan hjælpe mig på torsdag ellers ved jeg ikke lige hvad jeg skal gøre... Sy en kjole af en teltdug måske :bearhug:

Havde du ikke flere muligheder at vælge imellem? Kan være jeg husker forkert :bearhug:

Krydser fingre for udsalget! Det må kunne lade sig gøre! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Havde du ikke flere muligheder at vælge imellem? Kan være jeg husker forkert :bearhug:

Jo pt hænger der 3 brudekjoler i mit skab jeg ikke kan passe... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde du ikke flere muligheder at vælge imellem? Kan være jeg husker forkert :cheerleader3:

Jo pt hænger der 3 brudekjoler i mit skab jeg ikke kan passe... :cheerleader3:

Så dig lige inde på babyklar, så gik ud fra det måtte være derfor :cheerleader3:

Håber også jeg kan nå at smide 1 kilo inden lørdag så jeg kan spise i løbet af aftenen :bearhug: kan sagtens passe den, meeeen de der stivere.. puha.. får da godt nok en ret ryg!

0

Del dette indlæg

Bowmo

Uhhh en gyser ikke at ha an kjole. Er det en gravid mave der er problemet ? Er der ikke plads nok i kjolerne ? Er der ingen af dem der kan tilrettes så de kan bruges ?

PureBeauty

Så er det lige om lidt :-) Det lyder til at du er klar. Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med dagen på lørdag.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer