Guest Pernille Soelberg Jensen

Brudekjole udsalg 2008 modeller

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Tak for jeres svar.

HOB hvad og hvor er det?

Hvad med panayotis?

HOB er House of brides, men de butikker ligger kun på øen- så lige du var nord fra og så er det jo lidt langt at køre ;) Har ikke umiddelbart set noget til Panayotis, men da jeg var dernede for nylig, ville de godt give rabat på sidste års modeller. Men ellers kan du prøve at ringe derned og høre....

Synes bare deet er tidligt allerede at købe kjolen nu, da der er næsten 1 år til den store dag...

Det kommer jo lidt an på om man gerne vil spare penge og købe kjolen på udsalg, så skal du være ude nu her ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået bestilt tid til Lilly lagersalg i oktober, glæder mig vildt meget.

Tror jeg bestiller tid hos Panayotis samme dag.

Hej

Jeg købte min kjolen 1 år før hos Lilly lagersalg. Det er jeg så glad for

Du skal være opmærksom på den de retter den til for jeg mener 300 kr men det skal være inden udgangen af december i år, så vær realistisk mht hvor meget den kjole du prøver kan rettes. Spørg ekspedienten til råds.

Et sidste råd fra mig er : hvis du skal have en kjole med skørt, så tilbyder de dig at købe skørterne for minus 10% men vær opmærksom på de sælges brugt herinde til billigere penge. De er onesize så her er der også mange penge at sparer.

Knus

Jeg skal til lagersalg igen i år, da min søster skal kigge kjole og jeg skal have mig en selskabskjole til hendes bryllup.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer