smuklingen

Save the day magneter

6 indlæg i dette emne

Har lige modtaget en mail fra vistaprint om at vores STD magneter er lavet og klar til at blive sendt....så nu kan det ikke vare længe før det kommr - jubii! Glæder mig rigtig meget.

Har også lige fået mail fra hende der har designet mit strømpebånd og det bliver sendt mandag, så nu bliver postkassen tjekket flere gange dagligt. :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wee hvor dejligt - blir spændende at modtage begge dele :lol: - Glæder mig til at se billeder!

- Pssst... hvor har du bestilt strømpebåndet henne? :cheerleader3:

Ja det bliver bare så spændende. Har allerede billede af strømpebåndet, hvis du vil se? Har bare ikke fundet ud af hvordan jeg får billeder herud endnu....så hjælp endelig. hehe.

Jeg har bestilt strømpebåndet hos www.annies-sloer.dk og hun er bare så sød. Jeg skrev hvilke tanker jeg havde og farveønsker og så sender hun en mail med skitse. Så skrev vi lidt frem og tilbage og så sender hun en mail med det endelig resultat. Og så sætter jeg penge ind på hendes konto og så sender hun det - JUBII.

0

Del dette indlæg

Jah vil da gerne se :lol: For at ligge et billede ind, går du ind som sædvanlig for at besvare indlægget og så scroller du ned til hvor der står vedhæftninger - trykker gennemese og finder så billedet på din computer - trykker vedhæft og så skulle det gerne komme ind i indlægget :cheerleader3:

- Lyder til at være super service, må lige kigge nærmere på hendes side :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jah vil da gerne se :lol: For at ligge et billede ind, går du ind som sædvanlig for at besvare indlægget og så scroller du ned til hvor der står vedhæftninger - trykker gennemese og finder så billedet på din computer - trykker vedhæft og så skulle det gerne komme ind i indlægget :cheerleader3:

- Lyder til at være super service, må lige kigge nærmere på hendes side :D

Ih den kan ikke oploade billedet, for filen er for stor. Men ellers så sned mig en PM med mail, så sender jeg et billede til dig i en mail.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer