smuklingen

123hjemmeside

15 indlæg i dette emne

Hej.

Vi har overvejet at lave en hjemmeside i forbindelse med vores bryllup, hvor vi f.eks. kan lægge billeder ind af feststedet, skrive hvem der har de vigtige roller, ønskeliste, dress code, vores historie, frieriet osv.

Er det noget I andre overvejer? eller er jeg gået helt i selvsving.....

Hvis det er noget I gør eller har gjort, kunne jeg godt tænke mig at vide om det er nemt at lave en 123hjemmeside? Både fordi jeg måske ikke lige er den mest suveræne til alt det computerhalløj, men også fordi jeg studerer og især fra februar -juni er der run på med eksamer, oplæg osv. Så ved mig med selv at jeg ikke kan overskue en hjemmeside oveni, hvis det er meget tidskrævende og svært.

Men hvad er jeres erfaringer?

Og hvor lang tid før vil I mene at jeg skulle gå i gang? Man siger jo at indbydelserne skal ud tre måneder før (gør man ik?), og så skal den vel være færdig lidt før, så den er helt klar når vi sender indbydelserne ud - deri vil vi nemlig skrive adressen :cheerleader3: .

Og da vi skal giftes 08.08.09 regner vi med at sende indbydelserne ud omkring maj måned (starten), så hjemmesiden skal vel være færdig i april. Tror I ik?

Håber ikke mit oplæg virker alt for ustruktureret og mærkeligt - overvejer bare en masse ting og tit er det svært at tage den endelige beslutning......og så er det jo godt at jeg har en masse BK-veninder som jer! :heart:

Håber at høre fra jer...

mvh. Lykke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skulle være lige til med 123hjemmeside. Sålænge du arbejder fra en pc med windows er der ingen problemer.

På Bryllupsklar forside er der link til 123hjemmeside, hvor du også kan se eksempler på hvad andre har lavet. Layoutet er vist meget fastlåst, da de ligner hinanden på nær farverne.