Guest lindgaard

Kjolen efter bryllup

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja jeg har lidt samme tanke med min. Den er ikke kæmpe og ville med lidt forandringer og en anden farve sagtens kunne bruges som selskabskjole. Jeg ville korte slæbet af eller evt fjerne det helt. Men jeg har ingen ide om hvad den slags vil koste og hvad der er muligt med farvning. Jeg har en kjole med nogle stofblomster langs overskæringen - ved ikke hvordan de kan farves. Men det skal undersøges.

Nå ja ingen erfaringer herfra, men jeg lytter lige med.

0

Del dette indlæg

Hej :bearhug:

jeg har læst i et bryllupsmagasin at det koster omkring 1000 kr. Nu kan jeg ikke huske hvilket magasin det er, men jeg kan lige kigge idet når jeg kommer hjem og se hvad der står om hvor det kan gøres henne.

Hilsen Milena

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg er ved at få min kjole lavet om til festkjole hos Kamilla i Århus. Jeg skal give 1200,- for farvning + ekstra for at få den syet lidt om og afkortet i skørtet. Hun er rigtig sød og god til at komme med ideer til forandringen og til farvevalget.

Jeg har endnu ingen billeder, men der ligger billeder af andre kjoler på hendes hjemmeside: Kamilla Marie

Bare husk, at kjolen skal helst være lavet af naturmaterialer som silke, hør, bomuld etc. for at kunne modtage farve.

Mvh

Rikke

0

Del dette indlæg

Kamilla må næsten være hende min mand så i "Rabatten" :thumbsupsmileyanim: han fortalte mig at der var en i Århus der kunne omforandre brudekjoler og det var ikke særlig dyrt.

Jeg overvejer at slæbet skal klippes af og bruges til dåbskjole, nu vi venter vores lille pusling med ankomst i dagene omkring vores første bryllupsdag. Dernæst er jeg sikker på at jeg sammen med min svigermor som har syet kjolen, kan finde på noget med resten af kjolen. Har i hvertfald selv nogle idéer. Min kjole er ikke hvid, men har nærmere farve som økologisk fløde eller ivory, så vi brude kunne lave noget uden at skulle farve den, men kan i stedet indsætte blonde og andet tilbehør i anden farve.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer