anne84

Kage

2 indlæg i dette emne

Hej tøser

Vi skal om en måned holde en stor fest og jeg har overvejer hvad vi skulle have til dessert. Har så overvejet at bage en lagkage (ligesom Betty bryllupskage). Men da jeg jo ikke skal have den i forskellige størrelser har jeg tænke på at bage to stk. på størrelse med en bradepande. Men er der nogen der ved hvilke størrelses forhold den så skal bages i og om det overhovedet er muligt, da jeg jo ikke har nogen udstiksringe og om den så er til at styre.

Håber i kan hjælpe

Redigeret af anne84
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser

Vi skal om en måned holde en stor fest og jeg har overvejer hvad vi skulle have til dessert. Har så overvejet at bage en lagkage (ligesom Betty bryllupskage). Men da jeg jo ikke skal have den i forskellige størrelser har jeg tænke på at bage to stk. på størrelse med en bradepande. Men er der nogen der ved hvilke størrelses forhold den så skal bages i og om det overhovedet er muligt, da jeg jo ikke har nogen udstiksringe og om den så er til at styre.

Håber i kan hjælpe

Når jeg laver den i almindelig størrelse (færdig købte bunde), mener jeg at jeg bruger 1/4 del af opskriften på fyld... Men hellere for meget end for lidt fyld...

Kan du ikke prøve at sætte nogle forskellige papstykker sammen beklædt med staniol og så på den måde bygge kagen op..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer