Guest

Bruden's indslag

33 indlæg i dette emne

Ja jeg har så lige fået at vide af min kommende mand, at han forventer en tale...

Jeg havde ellers planlagt at synge for ham selv, men det har han nedlagt veto mod... så what's a girl to do...

Jeg er bestemt ikke nogen god taler, så det bliver spændende at se hvordan jeg får den kringlet :cheerleader3:

... og så lige en opdatering på dette punkt... fik lige at vide af min familie at det ikke er almindeligt at bruden holder tale eller noget og at jeg bare skulle sidde og se fin ud den dag... snakkede så lidt med Thomas om det og han overvejer nu om vi så skulle lave vores egne løfter, for et eller andet ville han gerne have ud af mig den dag... :balloons:

Redigeret af AgnetheV
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har ellers tale gaverne i orden...

men jeg fik en af mine arb. kollgae¨er og hendes kæreste til at komme og synge en sang til min mand

på selve dagen der hvor vi holdte festen... jeg syntes det kunne være skægt og romantisk at gøre noget han ikke regnede med...

og så sandt så sandt han var meget måløs da jeg klingede på glasset og sagde jeg havde en lille overraskelse til ham og ind kom de 2 og han gik igang med at spille på guitar og hun med sin super fantastiske stemme begyndte at synge ....... "du er" (mener jeg den hedder) med Anne Linnet.....

han blev meget rørt......... der kom en lille tåre.... :thumbsupsmileyanim:

og resten af vores gæster måtte også lige knibe en lille tåre eller 2 ....... så den ramte jo plet hos alle men ikke mindst min mand.... :cheerleader3:

knuser herfra

Redigeret af zira
0

Del dette indlæg

Ja jeg har så lige fået at vide af min kommende mand, at han forventer en tale...

Jeg havde ellers planlagt at synge for ham selv, men det har han nedlagt veto mod... så what's a girl to do...

Jeg er bestemt ikke nogen god taler, så det bliver spændende at se hvordan jeg får den kringlet :cheerleader3:

Nu kan det måske snyde fordi du skriver det som du gør men umiddelbart bør du måske sætte dig i respekt overfor ham. Det plejer kvinder jo at være gode til :thumbsupsmileyanim: Man bør ikke pådutte nogle at holde en tale hvis de bare ikke er til at holde en tale. Omvendt behøver man ikke at være en god taler for at holde en god tale. Tværtimod kan en alt for god taler ofte gøre en tale for poleret.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har tænkt mig, at holde en dybt bevægende tale til Keld, endelig får jeg muligheden for, overfor familie, venner og bekendte, at sige ham TAK for alt han har været og stadig er for mig! :bunny_4::)

Heldigvis har tiderne ændret sig, så brudene også får lejlighed til at hylde deres elskede på bryllupsdagen, andet ville da også være uretfærdigt! :cheerleader3:

Held og lykke med din optræden på din bryllupsdag!

0

Del dette indlæg

Jeg er bestemt ikke nogen god taler, så det bliver spændende at se hvordan jeg får den kringlet :bunny_4:

Nu kan det måske snyde fordi du skriver det som du gør men umiddelbart bør du måske sætte dig i respekt overfor ham. Det plejer kvinder jo at være gode til :cheerleader3: Man bør ikke pådutte nogle at holde en tale hvis de bare ikke er til at holde en tale. Omvendt behøver man ikke at være en god taler for at holde en god tale. Tværtimod kan en alt for god taler ofte gøre en tale for poleret.

Nej det kan du da have så ret i... Tror også han sagde det mest i sjov, men det har da fået mig til at tænke. Han vil jo også gerne føle sig speciel den dag, så mon ikke jeg finder på at lavet et indslag alligevel, selvom min familie også siger at det slet ikke er noget en brud bør gøre... (hvor er de bare gammeldags!)

0

Del dette indlæg

Ja det er godt nok en noget gammeldags opfattelse. Godt nok er det ikke kotume at bruden holder tale eller andet, på samme måde som at gommen gør det (hvor det mere eller mindre forventes), men det er da noget man tit ser. Man ser faktisk også enkelte fester hvor hverken bruden eller gommen holder tale (bortset fra lige at sige velkommen og tak), og lige i de situationer kan det gå helt galt hvis der ikke er en toastmaster; Brudens far har holdt sin tale og alle sidder og venter på at gommen holder tale men det sker ikke, med det resultat at andre heller ikke holder taler før senere i forløbet når det er gået op for dem at der ikke kommer noget fra den side :cheerleader3:

PS. Kender jeg Rikke Marie ret så har hun allerede skrevet talen, eller noget af den, selvom der er flere år til. Dvs. det kan gå hen og blive en meget lang tale. På samme måde som hendes musikliste :bunny_4:

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Ja det er godt nok en noget gammeldags opfattelse. Godt nok er det ikke kotume at bruden holder tale eller andet, på samme måde som at gommen gør det (hvor det mere eller mindre forventes), men det er da noget man tit ser. Man ser faktisk også enkelte fester hvor hverken bruden eller gommen holder tale (bortset fra lige at sige velkommen og tak), og lige i de situationer kan det gå helt galt hvis der ikke er en toastmaster; Brudens far har holdt sin tale og alle sidder og venter på at gommen holder tale men det sker ikke, med det resultat at andre heller ikke holder taler før senere i forløbet når det er gået op for dem at der ikke kommer noget fra den side :thumbsupsmileyanim:

PS. Kender jeg Rikke Marie ret så har hun allerede skrevet talen, eller noget af den, selvom der er flere år til. Dvs. det kan gå hen og blive en meget lang tale. På samme måde som hendes musikliste :denmarkflag:

Ler hjerteligt over Bents bemærkning, tror næsten du kender mig efterhånden, men må alligevel lige indskyde, at jeg ganske vist HAR skrevet talen, men jeg vil ikke tale folk i søvn, så derfor har jeg begrænset mig og har vist kun 3 A4 ark med dobbelt linjeafstand! :lol::b223::bearhug:

Med hensyn til playlisten, har jeg i dag aftalt at få ekspertbistand fra kompentente folk, så det ikke går helt grassat!

Ønsker trådstarter en forrygende bryllupsdag med gode taler og øvrige indslag :bearhug::heart:

Knus fra Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer