april-brud2009

Prøve kjoler

15 indlæg i dette emne

Hejsa!

Vi skal giftes til april, så der er masser at se til.

Dette er sikker skrevet mange gange, men spørger igen. Hvornår tog I ud og se/prøve kjole første gang, hvor længe inden Jeres Bryllup ? Og hvem havde i med. Hvor længe inden Bryllupet var den valgt ???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Dette er sikker skrevet mange gange, men spørger igen. Hvornår tog I ud og se/prøve kjole første gang, hvor længe inden Jeres Bryllup ? Og hvem havde i med. Hvor længe inden Bryllupet var den valgt ???

Jeg skal giftes 30.maj 09; og skal prøve kjole den 18.oktober 08 (dvs. 7 måneder før) og regner lidt med at finde den der med det samme....

Jeg skal have min mor med.

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Jeg skal giftes d. 16. maj og jeg prøvede kjoler i starten af juli, og købte den også der:-) Butikken har tilbudt at opbevare kjolen indtil da:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal giftes d. 28. marts, og skal ud at kigge på kjoler første gang 24. oktober. Jeg fik at vide at det var fin tid, for hvis en kjole skal bestilles hjem tager det op til 3 måneder, og det er jo et godt stykke før :thumbsupsmileyanim: Jeg skal have min mor og min søster med - jeg stoler på at de er dem, som vil være bedst til at se hvad der klæder mig

0

Del dette indlæg

Jeg skal giftes 6. juni 2009, og jeg skal kigge på kjoler første gang d. 11. oktober... Om jeg finder kjolen der, eller må ud igen senere, det vil tiden så vise...

Jeg skal have min mor, lillesøster og svigermor med...

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes den 8/8 09 og jeg regner først med at skulle ud og prøve kjoler i marts/april (har et par kilo jeg gerne med af med først)! Jeg regner med at min mor og min kommende svigermor skal med. Så vi får en rigtig hygge dag. Mine forældre og min forlovedes mor kender heller ikke rigtig hinanden, så det kunne være en god måde at lave lidt hygge sammen!

Glæder mig som et lille barn til at skulle ud og prøve kjoler :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal giftes 2 maj 09. Har for sjovt været ude og kigge. De steder jeg har været inde for at hører til kjoler, har de sagt at der kommer nye modeller i slutningen af året og først i januar. De råder til at man venter til der omkring, men senest 3-4 måneder før man skal giftes. Og skal man tabe sig som mig, må man nok heller vente til man er klar.

Jeg regner ikke med at skal ud og kigge før i nov/dec.

Jeg skal have et par veninder med som ikke er bange for at sige deres mening også regner jeg også med at min mor skal med. Måske skal min svigermor med til en af tilretningerne når den tid kommer.

0

Del dette indlæg

Jeg var ude ca. 8 måneder før, dvs. i maj købte jeg kjolen.

Det er en rigtig god idé at være i god tid. Jeg har lige talt med butikken, hvor jeg har købt min, og de har fået den hjem en gang, men har måttet sende den retur, da den ikke var blevet lavet som aftalt. Så jeg er superglad for, at jeg har tid at løbe på endnu.

Den gode tid gør også, at jeg på ingen måde stresser over "den forkerte levering" :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer