muhkao

Band i østjylland

9 indlæg i dette emne

Hejsa,

Jubii jeg skal giftes i 2009! :-) er ny herinde.

Sidder og surfer på bands, men puha det er en Jungle. Priserne ligger imellem 10.000-20.000. Kan det virkelig ikke gøres billigere, og stadig være suverænt?

Nogen anbefalinger?

Det behøver ikke være med musik til under middagen, men et band der kan få folk ud at danse fra ca 00.00-02.00. Gerne gammel klassikere, eller evt et big band der spiller gamle crooner sange.

Nogle forslag?

Mvh.

Matilde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg tror at mulighederne er mange, og at det kun er fantasien som sætter grænser når det gælder musikken til ens bryllup.

Måske vil det være en ide at I sætter jer ned og "bestemmer" hvilken type musik I ønsker, f.eks. musikboks, band, sanger, guitar band, dj osv. Og så derefter søger sådan for alvor, på den måde undgår I nok lidt spildtid, og jeres søgning på den rette musik bliver måske lidt lettere.

Vi har valgt at have en hyggemusiker under middagen, og han spiller indtil kaffen serveres. Derefter kommer der to DJ's som spiller til kl. 02.00, så det kunne ikke være bedre.

Og vi skal give under 10.000 for det hele :thumbsupsmileyanim: (og begge musik arrangementer har super gode anmeldelser - jubii)

Redigeret af smuklingen
0

Del dette indlæg

Kan helt klart anbefale Bonde Brothers (fra Århus). De spillede til vores byllup i Nordjylland og var helt kanon! Vi gav 6000 for 3 timer.... og det var inklusiv kørsel og alting! De er vildt gode!!!

Vi havde bare stille akustisk musik på cd under middagen, og det fungerede perfekt. Så skruede toastmasteren bare ned inden de forskellige indslag. Der var selvfølgelig nogle sange, men min mands fætter er klassisk musiker, så vi havde arrangeret med feststedet at de havde stillet deres klaver ind i lokalet, og så satte han sig over og spillede når det var tid til det. :cheerleader3:) Fungerede ganske glimrende!

Lateda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan helt klart anbefale Bonde Brothers (fra Århus). De spillede til vores byllup i Nordjylland og var helt kanon! Vi gav 6000 for 3 timer.... og det var inklusiv kørsel og alting! De er vildt gode!!!

Vi havde bare stille akustisk musik på cd under middagen, og det fungerede perfekt. Så skruede toastmasteren bare ned inden de forskellige indslag. Der var selvfølgelig nogle sange, men min mands fætter er klassisk musiker, så vi havde arrangeret med feststedet at de havde stillet deres klaver ind i lokalet, og så satte han sig over og spillede når det var tid til det. :cheerleader3:) Fungerede ganske glimrende!

Lateda

Hvad var prisen for Trio de luxe? :-)

0

Del dette indlæg

Vi havde bare stille akustisk musik på cd under middagen, og det fungerede perfekt. Så skruede toastmasteren bare ned inden de forskellige indslag. Der var selvfølgelig nogle sange, men min mands fætter er klassisk musiker, så vi havde arrangeret med feststedet at de havde stillet deres klaver ind i lokalet, og så satte han sig over og spillede når det var tid til det. :loveflag:) Fungerede ganske glimrende!

Lateda

Hvad var prisen for Trio de luxe? :-)

Trid de Luxe kostede 12.000 kr for musik fra 18 - 1. Der var 2 mand til middagen og 3 til dans. De endte med at spille til kl. 2 og vi betalte 1000 kr ekstra per halve time.

De er altsaa virkelig gode - jeg ville helt sikkert faa dem til at spille igen, hvis vi lige skulle have fest :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer