Nischa

Chokoladefontæner

3 indlæg i dette emne

Vi har snakket om at have en chokoladefontæne til brylluppet, som et ekstra lille touch, jeg kan forstå der er mange herinde der har haft vild stor succes med det! :ilovebryllupsklar:

Vi spiser ikke så meget chokolade herhjemme, så vi er ret sikre på at det ville være en dum investering til de priser.

Og de priser som chokoladefontænen skal have for leje, er næsten lige så dyr som min kjole?! Det er da helt vildt.

Men når jeg nu surfer rundt her, virker det som om at en del af jer rent faktisk har købt de her lækkerbiskner, så det ville jo være helt optimalt for os,

hvis en eller to af jer skønne zilla'er (helst på sjælland) ville leje den ud til os? Det ville være skønt!

Så har jeg i al fald et mere flueben at sætte ud for de titusinder af ting der er at tænke på ;-)

Et andet flueben jeg satte idag var min kjole! Var inde og prøve i fredags i Nikolaj ved Nørreport st. Jeg fandt kun tre jeg gad prøve, den ene var delvist presset af min veninde, så jeg havde ikke de store forhåbninger om at det ville blive let... Men vupti! Nr. to brudekjole jeg prøvede (i hele mit liv faktisk) var bare DEN! :)

Da monsieuren og jeg var inde og gå tur på strøget idag, gik jeg så lige ind og betalte depositum for den! Så nu er det min og kun min! ;-D

Der er kun lavet én af dem, men den er lidt for stor så der er omkring 4-5 timers arbejde på den for en syerske. De ville have 400 kr i timen for det derinde (?!)

Men jeg har fundet en rigtig dygtig skrædder, der har arbejdet med brudekjoler og selskabskjoler for Jesper Hørvig, hun bor på Frederiksberg og tager kun 155 kr i timen! Skriv endelig hvis i vil have hendes nr :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :ilovebryllupsklar:

Jeg kan desværre ikke hjælpe med chokolade fontænen, men mmm det lyder lækkert.

Ville bare sige tillykke med kjolen, og så ku jeg godt tænke mig hende skrædderens nummer.

Hilsen Milena

Ih! Tak for det! Er super lettet over at have fundet "kjolen i mit liv" ;-D

Har lige sendt dig en pm ;-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer