Sign in to follow this  
Followers 0
Bibi Højlund

Hjælp til utraditionel bordpyntning

4 posts in this topic

Mangler helt vildt meget inspiration til bordpyntning (blomster/pynt/ evt. lys), og mangler specielt nogle kreative sjæle der tør mixe og ikke er bange for det lidt utraditionelle.

Indtil videre ligger følgende fast:

Runde borde (10 mand)

cremefarvede duge

cremefarvede servietter

Guldfarvet løber i sådan noget net agtigt noget som det der er under det brune på invitationerne

(sidder og bliver helt i tvivl om jeg ikke bare skal droppe bordløberen, er sgi ikke så sikker på den vil være pæn til runde borde)

Sølv dække tallerkner

Brylluppet er den 6. december og det MÅ IKKE være julet. Som i nok kan høre skal der være et mix af guld/sølv og der må gerne være lidt sammenhæng med invitationer/ menu kort mm.

Vedhæfter lige billeder af invitation og bordkort/gavepose så i har lidt mere at gå efter.......

Alle bud modtages med kyshånd :loveboard:

Invitationerne (menukortene er i samme design, blot høje aflange kort 20*8 cm uden bindefunktion)

n18aqh.jpg

Gaveposerne

2wlschs.jpg

En typisk opdækning på feststedet (vores servietter skal stå på samme måde)

10db72x.jpg

Edited by Bibi Højlund
0

Annonce ♥

Et lille indput:

Vi havde runde borde og bordløber og det så skide godt ud!!!

post-30657-1223286309.jpg

0

Du får lige mine umiddelbare tanker - så må du se om du kan tænke tankerne videre hvis det er noget du kan/vil bruge til noget. Farverne og hanken på din gæstegavepose synes jeg lægger op til at det godt kan være noget rustikt. I stedet for en traditionel blomsterdekoration på midten af bordet ville jeg måske vælge at lave en dekoration på en flækket træstamme eller en stor skive af træ. Herpå nogle bloklys i farver der passer i temaet. Måske en enkelt blomst. Jeg havde selv nogle fade med lys og en enkelt kala. Det synes jeg var fantastisk i forhold til traditionelle blomsterdekorationer. Men det behøver jo ikke være så rustikt som en træstamme hvis du ikke synes det. Det kan også være et sølv eller guldfad med bloklys. Eller det kan være spejle, som vil give en fantastisk effekt ved at man kan se spejlbilledet af lysene også.

Nå det var bare lige en masse rodede tanker. Nu må jeg tilbage til arbejdet.

0

Super gode forslag begge to :loveboard:

Bliv endelig ved......

0

Annonce ♥