Tanja&Christian

Min mors halskæde

16 indlæg i dette emne

Hejsa.

Jeg vil lige høre Jer, om I ikke vil hjælpe mig -

- min mor døde her for 2 ½ måned siden, og jeg har derfor, af min far, fået hendes "tro, håb og kærlighed"'s halskæde.. (som hun har fået af min far for mange år siden) Jeg vil forfærdelig gerne have den på (mig) når vi skal giftes, men jeg tror det bliver for følelsesmæssigt for mig (og måske min far), hvis jeg skal have den om halsen... - jeg vil derfor høre Jer, om I har en god idé til, hvad jeg kan gøre med den. Jeg havde selv tænkt lidt på, om den måske kan syes fast i min brudekjole...

Hvad synes I?

Mange hilsner fra Tanja :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker også at de kunne sættes i håret, på en måde så man kan se den, uden at det bliver for hårdt for dig og din far. Så har du den også tæt på dig hele tiden. Og det er som din mor er med til festen fra oven på to måder hvis du forstår hvad jeg mener. Men jeg syndes også at det er en rigtig god ide at sy den på din brudekjole et sted tæt på hjertet.

Jeg håber du finder et godt sted til den, det ville i hvert fald være en skam hvis du ikke bruger den...

Jeg sender lige et par :):bestwishes: i håb om at det kan lune lidt et koldt sted i denne stund.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg syntes at alle har nogle rigtige gode forslag.

Personligt ville jeg vælge enten at få den syet fast i kjolen tæt på hjertet eller i min buket.

Mange :cheerleader3:

Julie

Jeg blev selv gift for 2 mdr siden. Havde mistet min mormor 1 år tidligere og ville gerne have

at hun var med til brylluppet på en eller anden måde. Jeg lånte et armbånd af min mor som min

mormor altid havde på, lage det i en lille stofpose sammen med en firkløver min mormor havde kniplet, satte den fast med en sikkerhedsnål på indersiden af kjolen. Dagen efter tog jeg ud på

kirkegården og satte en af borddekorationerne. :)

mange hilsener Kate

0

Del dette indlæg

Tusinde tak for alle Jeres svar :cheerleader3:

Jeg tager MEGET GERNE imod flere idéer, men indtil vidrere er jeg helt klart til at sy den fast i kjolen - så tæt på hjertet som muligt, som flere af Jer siger...

Måske skal det bare være vedhænget, som jeg så kan sy på på ydersiden ;-)

Men jeg må indrømme, at det er en lidt svær beslutning at tage, da det kun er lidt over 2 måneder siden at hun døde

- hun døde af en hjerneblødning 2 dage efter en operation, som var forbundet med den kraft hun havde i maven - som de (lægerne) først havde fundet knap en uge forinden, så det var et stort chok - det er det nok stadig...

Men men - det er i hvert fald helt sikkert at vedhænget SKAL med, på den ene eller anden måde...

Også mange tak for Jeres kram :)

KH. Tanja

0

Del dette indlæg

Tusinde tak for alle Jeres svar :cheerleader3:

Jeg tager MEGET GERNE imod flere idéer, men indtil vidrere er jeg helt klart til at sy den fast i kjolen - så tæt på hjertet som muligt, som flere af Jer siger...

Måske skal det bare være vedhænget, som jeg så kan sy på på ydersiden ;-)

Men jeg må indrømme, at det er en lidt svær beslutning at tage, da det kun er lidt over 2 måneder siden at hun døde

- hun døde af en hjerneblødning 2 dage efter en operation, som var forbundet med den kraft hun havde i maven - som de (lægerne) først havde fundet knap en uge forinden, så det var et stort chok - det er det nok stadig...

Men men - det er i hvert fald helt sikkert at vedhænget SKAL med, på den ene eller anden måde...

Også mange tak for Jeres kram :)

KH. Tanja

Kæreste Tanja,

Det gør mig rigtig ondt at du har mistet din mor, kan følge dig på mange måder i tankerne omkring bryllup, uden ens mor. Jeg mistede selv min mor for 1 1/2 år siden.

Synes det er en rigtig dejlig tanke med smykket, jeg tænker også selv meget i, hvad jeg kan gøre for at føle hun er med mig denne helt særlige dag.

Jeg har valgt at min brudebuket skal indholde hendes yndingsblomster og tænker også i flere ting.

Tanker fra Sara

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæreste Tanja,

Det gør mig rigtig ondt at du har mistet din mor, kan følge dig på mange måder i tankerne omkring bryllup, uden ens mor. Jeg mistede selv min mor for 1 1/2 år siden.

Synes det er en rigtig dejlig tanke med smykket, jeg tænker også selv meget i, hvad jeg kan gøre for at føle hun er med mig denne helt særlige dag.

Jeg har valgt at min brudebuket skal indholde hendes yndingsblomster og tænker også i flere ting.

Tanker fra Sara

Tak...

Jeg har også tænkt på det med blomsterne, men der er det i det, at hende og min far ville have haft sølvbryllup knap 2 uger før hun døde, og derfor ville min far gerne at hendes blomster til begravelsen skulle være de samme som dengang for 25 år siden... Det var meget smukt, men da det jo var til begravelsen, vil det bare være alt for meget til min brudebuket - håber du kan se min pointe...

Jeg vil meget gerne høre om dine andre tanker omkring at få din mor ind i dit bryllup :cheerleader3:

KH. Tanja

0

Del dette indlæg

Syntes det lyder som en rigtig smuk ide, at bære dit mors smykke under din brudekjole. :cheerleader3:

Jeg valgte også at få syet mit dagmarkors ind i min kjole, da det ikke passede med en halskæde til min kjole. Det var samtidig mit "gamle" og det blev flittigt vist frem i løbet af dagen

post-25399-1224148316.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer