Guest The Wedding Organizer

Brudemøde for Jylland & Fyn...

108 indlæg i dette emne

Hejsa Lykke og Mette!!

Jeg vil gerne høre om det stadig er muligt at melde sig til, til brude mødet i fredericia ved Lykke?? Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at deltage. Jeg kommer fra Vejle. Jeg har skrevet med Lykke og Mette før, men er ikke god til at finde ud af alle de muligheder der er herinde med at sende svar mm. Nu må jeg vist hellere tilkende give mig selv. Jeg læser næsten alt posten men kan som sagt ikke rigtig finde ud af og svare så derfor ved jeg heller ikke om det er det rigtige sted jeg skriver.

Jeg hedder Jette Christensen og er 29 år gammel. Skal giftes d. 26/6.04 med min dejlige kæreste gennem 9 år. Vi er begge to uddannet og arbejder som kokke. Thomas ( min kommende mand) er 30 år.

Ja det var vist alt, vil meget gerne høre fra Jer om jeg kan deltage selvom det er sent at melde til, men ellers er der jo ikke noget at gøre ved det....

Knuser fra Jette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Lykke og Mette!!

Jeg vil gerne høre om det stadig er muligt at melde sig til, til brude mødet i fredericia ved Lykke?? Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at deltage. Jeg kommer fra Vejle. Jeg har skrevet med Lykke og Mette før, men er ikke god til at finde ud af alle de muligheder der er herinde med at sende svar mm. Nu må jeg vist hellere tilkende give mig selv. Jeg læser næsten alt posten men kan som sagt ikke rigtig finde ud af og svare så derfor ved jeg heller ikke om det er det rigtige sted jeg skriver.

Jeg hedder Jette Christensen og er 29 år gammel. Skal giftes d. 26/6.04 med min dejlige kæreste gennem 9 år. Vi er begge to uddannet og arbejder som kokke. Thomas ( min kommende mand) er 30 år.

Ja det var vist alt, vil meget gerne høre fra Jer om jeg kan deltage selvom det er sent at melde til, men ellers er der jo ikke noget at gøre ved det....

Knuser fra Jette

Hej Jette!!

Du skal vaere saa velkommen - jeg glaeder mig meget til at moede dig!!

Jeg tillader mig - eftersom du nu skriver at du er kok - at skrive dig paa til at tage "Lidt Laekkert" med! Hvis du hellere vil medbringe sodavand, saa skriver du det bare til mig her i traaden!!

Bedste Hilsner, Mette...

0

Del dette indlæg

Hejsa Lykke og Mette!!

Knuser fra Jette

Hej Jette!!

Du skal vaere saa velkommen - jeg glaeder mig meget til at moede dig!!

Jeg tillader mig - eftersom du nu skriver at du er kok - at skrive dig paa til at tage "Lidt Laekkert" med! Hvis du hellere vil medbringe sodavand, saa skriver du det bare til mig her i traaden!!

Bedste Hilsner, Mette...

Hejsa Mette!!

Det er bare helt iorden med lidt lækkert. det skal jeg nok sørge for. Jeg har ikke helt fundet ud af om der er skrevet en adresse på Lykke eller om den kommer senere. Jeg glæder mig meget til at møde Jer allesammen. Jeg kan også have nogle med fra Vejle måske??

Knuser Jette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror desværre jeg bliver nød til at melde endeligt fra. Pt. kan jeg ikke helt overskue selv at skulle finde til Fredericia, og indrømmet, det ligger måske lidt for tæt på mit eget bryllup i morgen, plus at vi umiddelbart efter det er overstået, skal til at koncentrere os om vores flytning i hus om en måned.

Men jeg håber der engang vil blive arrangeret noget lignende lidt længere nordpå ()() - og at i får en rigtig hyggelig dag, som vi kan se masser af billeder fra :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej nej nej! Dagen bliver værre og værre.... (er lige kommet fra Esbjerg stadion og - vræl - Esbjerg bliver IKKE mester i år)...

:bestwishes:

Undskyld - men ud over bryllup og min dejlige mand er det det, der fylder mest lige nu...

Nu har jeg også fundet ud af at jeg IKKE kan komme med til mødet på søndag. ØV ØV ØV og ÆV! Jeg havde ellers glædet mig kanon meget til at se jer og se alle de herlige ting, vi bridezillaer kan fordybe os i - og glædet mig til at få lidt hjælp fra jer til valg af fx diadem osv.

()()

Sorry, men jeg skal direkte fra en venindes fødselsdag i Odense lørdag til Herning søndag eftermiddag.

Sikke en dum afslutning på en weekend der elleres startede så godt....

Carina

PS. Undskyld at negativiteten "lyser" ud af indlægget, men jeg er s** så skuffet lige nu!

0

Del dette indlæg

Nej nej nej! Dagen bliver værre og værre.... (er lige kommet fra Esbjerg stadion og - vræl - Esbjerg bliver IKKE mester i år)...

Uha Carina

Så også kampen og er så skuffet........havde sådan håbet at 2004 skulle være året hvor drengene hev sejren hjem.......Ikke nemt at være EFB fan. :bestwishes:

Men nu du ikke kan deltage, vil jeg høre om der er andre jeg kan køre med ???

Vil gerne tage bussen til vejle, hvis det kan hjælpe....anyone...???

Pia

0

Del dette indlæg

Uha Carina

Så også kampen og er så skuffet........havde sådan håbet at 2004 skulle være året hvor drengene hev sejren hjem.......Ikke nemt at være EFB fan. ()()

Men nu du ikke kan deltage, vil jeg høre om der er andre jeg kan køre med ???

Vil gerne tage bussen til vejle, hvis det kan hjælpe....anyone...???

Pia

Hej Pia.

Jette er fra Vejle, og har skrevet, at hun gerne vil følges med nogen, så.......... ;)

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

Glæder mig MEGET til at møde Jer alle :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg nødt til at fedte lidt ;)

Er der ikke nogen, der kan lave hjemmelavede boller?

Det er bare SÅ lækkert syntes jeg (og ja indrømmet, jeg kan kun lave dem, hvis de kommer fra en pakke, hvor man kun skal tilsætte vand ()() hi hi) Sååååå, er der nogen af Jer, der har tid og lyst? :denmarkflag:

:bestwishes:

Knuser

0

Del dette indlæg

Jeg tror desværre jeg bliver nød til at melde endeligt fra. Pt. kan jeg ikke helt overskue selv at skulle finde til Fredericia, og indrømmet, det ligger måske lidt for tæt på mit eget bryllup i morgen, plus at vi umiddelbart efter det er overstået, skal til at koncentrere os om vores flytning i hus om en måned.

Men jeg håber der engang vil blive arrangeret noget lignende lidt længere nordpå ()() - og at i får en rigtig hyggelig dag, som vi kan se masser af billeder fra :heppe:

Hej hct.

Håber du har haft en vidunderlig bryllupsdag i lørdags :bestwishes:

Hvor er det da bare super ærgeligt, at du ikke kunne køre med nogle af de andre nordjyder, men jeg håber, vi så herinde, kan se en masse billeder og høre alt om Jeres STORE dag fool

Knuser

0

Del dette indlæg

Hejsa alle i "lige-så-spændte-på-at-møde-alle-de-andre-som-jeg" tøzer :mellow:

Jeg er fra Århus, og regner stærkt med at køre til Lykke, så hvis nogen vil med, må I endelig sige til... ;)

:bamsekram: Karina

0

Del dette indlæg

Hej Karina!

Jeg er også fra Århus, og jeg havde da planer om at køre selv, men er det ikke næsten dumt at køre i to biler. Jeg har i øvrigt også en løs aftale med ladybird om at hun kunne køre med, hvis hun kan komme ;)

Skal vi slå pjalterne sammen ;)

:hjerte: Charlotte

Hejsa alle i "lige-så-spændte-på-at-møde-alle-de-andre-som-jeg" tøzer  :mellow:

Jeg er fra Århus, og regner stærkt med at køre til Lykke, så hvis nogen vil med, må I endelig sige til...  ;)

:bamsekram: Karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

*prikker lidt til Mette WO*

Hvor vil du samle mig op? :bestwishes:

Hihi - jeg sad idag og taenkte paa hvor det var nemmest - hvad med Lyngby??

Og saa har jeg desvaerre faaet et afbud fra Jette - hun kan muligvis komme senere, men vidste det ikke helt!!

Bedste Hilsner, Mette...

0

Del dette indlæg

Lyngby?? Jeg mente ellers at du bor på midtsjælland? Men jeg kan tage til hvilken som helst station - kan let komme til Nørreport med metro og så videre. Så vi kan godt sige Lyngby. ;)

0

Del dette indlæg

Lyngby?? Jeg mente ellers at du bor på midtsjælland? Men jeg kan tage til hvilken som helst station - kan let komme til Nørreport med metro og så videre. Så vi kan godt sige Lyngby. ;)

Hej Tyara !

Jeg bor i Ganloese - Nordsjaelland!!!!

Og Lyngby er paa vej mod motorvejen - og saa kender jeg vejen... skulle maaske lige sige at jeg kunne fare vild i en telefonboks :bestwishes:()() , saa det goer alting meget nemmere hvis jeg henter dig et sted jeg kender!! ;)

Og fra Lyngby er det jo bare at tage motorvejen til Fredericia, saa det skulle nok kunne gaa!! :denmarkflag:

Ringer du ikke til mig paa loerdag eller soendag morgen (22-36-40-88) saa vi kan aftale tidspunkt og moedested??

Vi ses - Glaeder mig!!

Bedste Hilsner, Mette :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger.

Jeg glæder mig meget, til at hilse på Jer alle på søndag, tror det bliver rigtig rigtig hyggeligt fool

Jeg har lige sendt Jer en pm med min adresse, men hvis jeg skulle have så meget søvn i øjene :sleepy: , at jeg har overset nogen, så send mig lige en pm, så sender jeg min adresse :bestwishes:

Hvis andre skulle have lyst til at hygge med os, er der stadig plads til et par stykker :heppe:

Tænk, at vi Jyder og Fynboer ikke kan hamle op med sjællanderne ;) Kan det virkelig passe piger?!?!?! :bud: hi hi

Knuser

0

Del dette indlæg

Hej Tyara !

Jeg bor i Ganloese - Nordsjaelland!!!!

Og Lyngby er paa vej mod motorvejen - og saa kender jeg vejen... skulle maaske lige sige at jeg kunne fare vild i en telefonboks :bestwishes:()() , saa det goer alting meget nemmere hvis jeg henter dig et sted jeg kender!! ;)

Og fra Lyngby er det jo bare at tage motorvejen til Fredericia, saa det skulle nok kunne gaa!! :denmarkflag:

Ringer du ikke til mig paa loerdag eller soendag morgen (22-36-40-88) saa vi kan aftale tidspunkt og moedested??

Vi ses - Glaeder mig!!

Bedste Hilsner, Mette :hjerte:

Hej Mette,

vi siger bare Lyngby! Der kan jeg godt finde til. ;)

Jeg ringer til dig søndag. :denmarkflag:

Kristine

0

Del dette indlæg

Alt efter hvordan det hele ser ud efter scanning på fredag, så giver jeg endelig svar.

Som det ser ud nu kan jeg godt komme med, men pga kraftige smerter i bækkenet, har jeg svært ved at overskue om jeg magter at komme med den 23. maj.

Hvis jeg kan komme med, kan jeg så køre med nogle fra Århus af? Og hvis "ja" hvem vil så have mig med?

Jeg regner PT med at jeg skal med, men vil lige snakke lidt med lægen om det...

Tanker

fra

Nethe * der håber *

0

Del dette indlæg

Hej piger...

Nu har jeg fulgt tråden gennem længere tid, men hvor en jeg enormt gerne ville være kommet, så kan jeg ikke lige se hvordan....

Så derfor vil jeg ønske at I må få det rigtig hyggeligt, og håber så på at det kan lade sig gøre en anden gang.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer