Sarah77

Min 2. invitation

18 indlæg i dette emne

Hæ hæ, kan huske en tråd ang. hvor ærlige vi er herinde og "hvis der ikke er noget godt at sige er det bedst slet ikke at kommentere", så prøver lige her i en mindre detaljeret udgave. Kritik modtages stadig gerne :balloons:

post-34703-1224419151.jpg

post-34703-1224419160.jpg

Redigeret af barbara77
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Først vil jeg gerne sige hold da op du er hurtig ude med dine indbydelser. Jeg føler mig helt bagud... :balloons:

Jeg syndes at den er rigtig flot, men hvis det var mig ville jeg holde den lidt mere enkel. Jeg er ikke så meget til alle de forskellige detaljer der er der på.

- forskellige skrifttyber både de to der er skrevet i selve indbydlensen plus klistermærket.

- Både sne og hjerter + to forskellige slags hjerter.

Men det er jo bare mig. Det ser ud til at du har lagt en masse arbejde i den og jeg syndes at det er rigtig flot. Jeg slipper lidt nemmere om ved det. :cheerleader3:

Hilsen Lotte. :carrot:

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Først vil jeg gerne sige hold da op du er hurtig ude med dine indbydelser. Jeg føler mig helt bagud... :balloons:

Jeg syndes at den er rigtig flot, men hvis det var mig ville jeg holde den lidt mere enkel. Jeg er ikke så meget til alle de forskellige detaljer der er der på.

- forskellige skrifttyber både de to der er skrevet i selve indbydlensen plus klistermærket.

- Både sne og hjerter + to forskellige slags hjerter.

Men det er jo bare mig. Det ser ud til at du har lagt en masse arbejde i den og jeg syndes at det er rigtig flot. Jeg slipper lidt nemmere om ved det. :cheerleader3:

Hilsen Lotte. :carrot:

Er meget enig, ville også vælge det lidt mere enkelt og evt. kun med en slags pynt - især når det papir du bruger er "en slags pynt" fordi det glimmer/skinner.

0

Del dette indlæg

Nu syndes jeg meget mere om den, den er blevet meget pænere nu, men jeg kan bedst lide den uden den røde sløjfe på.

I svar kortet, har du der valgt samme skrift type som i selve indbydelsen???

Jeg syndes at det er skønt med dette forum hvor vi er ærlige overfor hinanden for ellers hjælper det jo ikke noget at skrive her inde.

Pøj pøj igen :balloons:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu syndes jeg meget mere om den, den er blevet meget pænere nu, men jeg kan bedst lide den uden den røde sløjfe på.

I svar kortet, har du der valgt samme skrift type som i selve indbydelsen???

Jeg syndes at det er skønt med dette forum hvor vi er ærlige overfor hinanden for ellers hjælper det jo ikke noget at skrive her inde.

Pøj pøj igen :balloons:

-HAHA-

Lige præcis, ellers går pointen jo lidt af det, og så må man bare sluge de kameler der skal sluges -HAHA-

Det er ikke et svarkort, det laver vi ikke, men bliver et lille hæfte med praktiske oplysninger. Jeg har ikke lavet indmad endnu, men ja, det bliver samme skrifttype.

Jeg er ikke tilfreds endnu, så arbejder lidt videre. Men jeg synes at det hjalp at fjerne hjertet og at klippe siderne af (min kæreste havde også spurgt hvad de der flapper skulle til for) :cheerleader3: og så tror jeg, at jeg laver teksten sort i stedet for bordeaux.

Tak for din kritik, det er rart at høre andres mening ( i hvert fald når man selv har bedt om den) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej

Vil sige at jeg synes det er nogle rigtig søde invitationer du har fået lavet. Er dog ikke helt vild med de der snefnug i toppen. Tror jeg ville tage invitationen med den røde sløjfe og så ikke have det der snefnug med....håber ikke det var for hård kritik? :balloons:

0

Del dette indlæg

Hej

Vil sige at jeg synes det er nogle rigtig søde invitationer du har fået lavet. Er dog ikke helt vild med de der snefnug i toppen. Tror jeg ville tage invitationen med den røde sløjfe og så ikke have det der snefnug med....håber ikke det var for hård kritik? :cheerleader3:

:cheerleader3: Nej, det var bestemt ikke for hård kritik, jeg vil jo gerne høre hvad folk synes. Men faktisk er snefnugget (og sølvrammen) det eneste jeg er helt sikker på skal med :balloons:

0

Del dette indlæg

Hej

Vil sige at jeg synes det er nogle rigtig søde invitationer du har fået lavet. Er dog ikke helt vild med de der snefnug i toppen. Tror jeg ville tage invitationen med den røde sløjfe og så ikke have det der snefnug med....håber ikke det var for hård kritik? :cheerleader3:

:cheerleader3: Nej, det var bestemt ikke for hård kritik, jeg vil jo gerne høre hvad folk synes. Men faktisk er snefnugget (og sølvrammen) det eneste jeg er helt sikker på skal med :balloons:

Hej

Syntes de begge er flotte, men hvor pokker får du / i jeres inspiration fra??? vi skal giftes den 080809 og jeg er helt i mørket ang invitationer.

ville vælge udgaven uden sløjfe.

Knus J

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

-HAHA- Nej, det var bestemt ikke for hård kritik, jeg vil jo gerne høre hvad folk synes. Men faktisk er snefnugget (og sølvrammen) det eneste jeg er helt sikker på skal med :cheerleader3:

Hej

Syntes de begge er flotte, men hvor pokker får du / i jeres inspiration fra??? vi skal giftes den 080809 og jeg er helt i mørket ang invitationer.

ville vælge udgaven uden sløjfe.

Knus J

Prøv at kigge under "Inspiration via billeder" der er billeder af invitationer i alle afskygninger til inspiration :balloons:

0

Del dette indlæg

Hej

Vil sige at jeg synes det er nogle rigtig søde invitationer du har fået lavet. Er dog ikke helt vild med de der snefnug i toppen. Tror jeg ville tage invitationen med den røde sløjfe og så ikke have det der snefnug med....håber ikke det var for hård kritik? -HAHA-

-HAHA- Nej, det var bestemt ikke for hård kritik, jeg vil jo gerne høre hvad folk synes. Men faktisk er snefnugget (og sølvrammen) det eneste jeg er helt sikker på skal med :cheerleader3:

Nårhhh hehe :cheerleader3:

Så tror jeg at jeg ville vælge den med sløjfen på! Synes sløjfen er så fin :balloons:

0

Del dette indlæg

Hej

Vil sige at jeg synes det er nogle rigtig søde invitationer du har fået lavet. Er dog ikke helt vild med de der snefnug i toppen. Tror jeg ville tage invitationen med den røde sløjfe og så ikke have det der snefnug med....håber ikke det var for hård kritik? -HAHA-

:) Nej, det var bestemt ikke for hård kritik, jeg vil jo gerne høre hvad folk synes. Men faktisk er snefnugget (og sølvrammen) det eneste jeg er helt sikker på skal med :cheerleader3:

Nårhhh hehe -HAHA-

Så tror jeg at jeg ville vælge den med sløjfen på! Synes sløjfen er så fin :balloons:

Tak, hæ hæ: er glad for at der er én der kan lide min sløjfe. Synes at den er med til at gøre invitationen lidt julet. :cheerleader3: Men jeg nørkler nok lidt videre og vender tilbage :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Flot invitation! Jeg startede også med en mere kompliceret udgave af mine invitationer og ender nok med at forenkle den.

Jeg ville høre, om du har lagt dig fast på lyserød skrift? Jeg synes måske det ville være pænest med sølv, sort eller grå skriftfarve, men det er bare min smag.

Mange hilsner, Ane

0

Del dette indlæg

Hejsa

Flot invitation! Jeg startede også med en mere kompliceret udgave af mine invitationer og ender nok med at forenkle den.

Jeg ville høre, om du har lagt dig fast på lyserød skrift? Jeg synes måske det ville være pænest med sølv, sort eller grå skriftfarve, men det er bare min smag.

Mange hilsner, Ane

Hej!

Nej jeg har ikke lagt mig fast endnu. Tror at det ender med sort skrift, har prøvet det af, og det giver en bedre sammenhæng. Det er lidt sjovt, synes selv at invitationen var ret flot i starten, men når folk så kommer med deres input er det pludselig nemt at se "skønhedsfejlene" - det er fedt at I gider, og jeg nørkler som sagt videre :balloons:

0

Del dette indlæg

...prøv at "centrer" din skrift og så lav den i sort........tror jeg vil være mere elegant!

Skriften bliver helt sikkert sort i stedet for den bordeaux, har prøvet at sætte det ind, og ja, det ser meget bedre ud. Mht. teksten er det bare en prøvetekst, ved slet ikke hvad der skal stå endnu, så det må der rykkes rundt på til sidst :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg synes de er super flotte... Er desværre ikke så kreativ selv, men vil da prøve at lave lidt :cheerleader3:

Kan forresten god li den med sløjfen :thumbsupsmileyanim:

Knus jeanette

Tak skal du have, bliver som sagt så glad når der er nogen der kan lide min sløjfe :boohoo:

Glæder mig til at se hvad du finder på :heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer