Sign in to follow this  
Followers 0
miles

invitations-prototype

15 posts in this topic

Forsiden: (kartonet er helt hvidt, men det er ikke rigtig til at se på billedet)

post-31300-1225030840.jpg

0

Annonce ♥

bagsiden (her kan man bedre se at det er hvidt, men ikke at striben under båndet er sølv og sort)

post-31300-1225030953.jpg

0

sidst - siden med praktiske oplysninger:

post-31300-1225031109.jpg

Jeg vil måske lige se om jeg kan finde en bedre lyserød papir til indeni - en som passer en smule bedre til båndet

0

Annonce ♥

Rigtig fin prototype du har fået lavet.

0

Jeg syndes at den er rigtig flot :thumbsupsmileyanim:

Men der er en lille ting der springer mig i øjende, som jeg syndes er syndt og nemt at ordne :boohoo:

Den side med praktiske oplysninger, er jo en side der er flodet sammen og lige i folden står der noget, det syndes jeg er"irreterende" at se på. Men du kan bare lige lave et lineskfit mere, så folden ikke lige ligger der hvor der skal stå noget :heart: Og der er ingen der vil opdage, at der er et mellemrum "mere" :heart:

Men ellers så er det bare rigtig flot :cheerleader3:

0

Rigtig fin invitation - kan rigtig godt li' baandet med tekst. Hvor har du faaet det fra?

Edited by Bigs
0

Hejsa, den ser rigtig flot ud! Og god ide med at lave det sådan, at siden med de praktisk oplysninger foldes ud. Det kunne jeg godt finde på at napse.

Hvilken skrifttype er det, du har brugt? Både der hvor der står invitation og inde i selve invitation?

0

Annonce ♥

Det er en rigtig flot invitation! Den kan du være stolt af.

Den skrifttype du har brugt til at skrive indbydelse med på første billede - hvad hedder den? Den er bare så flot !

0

Ihh - jeg synes også, at det er helt genialt, at du bukker sedlen til de praktiske oplysninger - synes nemlig det er lidt syndt at de praktiske oplysninger "stjæler" indbydelsen.

Super flot...

0

Rigtig flot indbryelse. Den kan du godt værre stolt af. Er især vild med skrifttypen på forsiden :thumbsupsmileyanim:

0

Rigtig fin prototype du har fået lavet.

Tak - jeg er også selv okay tilfreds :boohoo:

Jeg syndes at den er rigtig flot :thumbsupsmileyanim:

Men der er en lille ting der springer mig i øjende, som jeg syndes er syndt og nemt at ordne :heart:

Den side med praktiske oplysninger, er jo en side der er flodet sammen og lige i folden står der noget, det syndes jeg er"irreterende" at se på. Men du kan bare lige lave et lineskfit mere, så folden ikke lige ligger der hvor der skal stå noget :heart: Og der er ingen der vil opdage, at der er et mellemrum "mere" :)

Men ellers så er det bare rigtig flot :cheerleader3:

Tak - du har fuldkommen ret i det med linjen i folden. Det ser ikke spor pænt ud... regner bare med at starte med teksten 1 linje længere nede

Rigtig fin invitation - kan rigtig godt li' baandet med tekst. Hvor har du faaet det fra?

Det er fra Personlige Bånd

0

Annonce ♥

Hejsa, den ser rigtig flot ud! Og god ide med at lave det sådan, at siden med de praktisk oplysninger foldes ud. Det kunne jeg godt finde på at napse.

Hvilken skrifttype er det, du har brugt? Både der hvor der står invitation og inde i selve invitation?

Tak for roserne :boohoo: Du napser bare :thumbsupsmileyanim: - Det hvor der står indbydelse er "scriptina" og det andet er "papyrus"

Det er en rigtig flot invitation! Den kan du være stolt af.

Den skrifttype du har brugt til at skrive indbydelse med på første billede - hvad hedder den? Den er bare så flot !

Tak - som står ovenfor så hedder den "scriptina"

Ihh - jeg synes også, at det er helt genialt, at du bukker sedlen til de praktiske oplysninger - synes nemlig det er lidt syndt at de praktiske oplysninger "stjæler" indbydelsen.

Super flot...

TAk - Ja, jeg synes godt det kan blive lidt for meget hvis al teksten er synlig så snart man åbner indbydelsen... nu mangler jeg bare at finde ud af hvordan det skal sidde fast :heart:

Rigtig flot indbryelse. Den kan du godt værre stolt af. Er især vild med skrifttypen på forsiden :cheerleader3:

Tak - min bedre halvdel synes også den er vældig fin

0

Super flot...

TAk - Ja, jeg synes godt det kan blive lidt for meget hvis al teksten er synlig så snart man åbner indbydelsen... nu mangler jeg bare at finde ud af hvordan det skal sidde fast :boohoo:

Kan man ikke skære et slags snit i papiret som er limet fast - og så klippe det "løse" papir -lidt- trekantet, så det er lige til at vippe ned... Kan du følge mig?

- Altså der forneden efter SU, ca. 1 ½ cm. før nederste kant, laves snittet som måske skal være 2-3 cm bredt

- eller vent - måske for bedre hold skal det laves i hvert hjørne...

Nå any way :thumbsupsmileyanim:

Håber det kan hjælpe lidt :cheerleader3:

0

Super flot...

TAk - Ja, jeg synes godt det kan blive lidt for meget hvis al teksten er synlig så snart man åbner indbydelsen... nu mangler jeg bare at finde ud af hvordan det skal sidde fast :heart:

Kan man ikke skære et slags snit i papiret som er limet fast - og så klippe det "løse" papir -lidt- trekantet, så det er lige til at vippe ned... Kan du følge mig?

- Altså der forneden efter SU, ca. 1 ½ cm. før nederste kant, laves snittet som måske skal være 2-3 cm bredt

- eller vent - måske for bedre hold skal det laves i hvert hjørne...

Nå any way :thumbsupsmileyanim:

Håber det kan hjælpe lidt :boohoo:

Øh - nej, jeg er slet ikke med :heart::cheerleader3: Jeg mener sedlen med praktisk info - som skal sidde fast på en eller anden måde på venstre side... hvis jeg dropper kortet med kirke + parkering, kan det dog være at jeg bare limer den nederste del fast...

Edited by miles
0