Sign in to follow this  
Followers 0
Cirkeline

Bondebryllup....

15 posts in this topic

Hej!!!

Vi skal holde et bondebryllup. Vi bor på landet og skal holde det hjemme på vores gård....

Der er købt rød/hvid ternet stof til duge....Men nu vil jeg gerne lave en sød indbydelse i samme farver og gerne lidt landligt, og ikke fimset. Har i nogen ideer....??? Det samme gælder med segl...det kunne vi godt tænke os, hvor skaffer man sådan et ????

Håber der er hjælp at hente....

Knus

0

Annonce ♥

Hvor lyder det spændende med et bondebryllup, det glæder jeg mig ti at høre mere om. Har ikke lige nu nogle ideer til invitationer, men måske I skal til en papirhandler og lade jer inspirere, - evt. se om de har noget rød/hvid ternet papir I kan bruge :thumbsupsmileyanim:

Ang. segl kan man få dem i Panduro og andre hobbyforretninger.

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej!!!

Vi skal holde et bondebryllup. Vi bor på landet og skal holde det hjemme på vores gård....

Der er købt rød/hvid ternet stof til duge....Men nu vil jeg gerne lave en sød indbydelse i samme farver og gerne lidt landligt, og ikke fimset. Har i nogen ideer....??? Det samme gælder med segl...det kunne vi godt tænke os, hvor skaffer man sådan et ????

Håber der er hjælp at hente....

Knus

Nej hvor sjovt - vi har også valgt rød/hvid ternede duge - vores skal dog holdes i en spejderhytte.

- må jeg spørge hvor I har købt stoffet, for jeg er igang med at lede efter noget til en fornuftig pris?

Vores indbydelser er ikke bestemt endnu, men jeg tror det bliver meget enkelt - i hvid/oliven/sort - da det er den farve lys vi vil have på bordene.

Hvad gør I med borddækning - det er vi nemlig også i tvivl om, synes det er svært med de farver....?

0

ang. segl - så har jeg set at man kan få et med et par halmstrå..... har set det bla. i panduro men også i Arnold Busck...

Held og lykke med Jeres landbryllup. Vi blev selv grift på landet, på vores egen gård i 2005..

0

Annonce ♥

Annonce ♥