Cirkeline

Bondebryllup....

15 indlæg i dette emne

Hej!!!

Vi skal holde et bondebryllup. Vi bor på landet og skal holde det hjemme på vores gård....

Der er købt rød/hvid ternet stof til duge....Men nu vil jeg gerne lave en sød indbydelse i samme farver og gerne lidt landligt, og ikke fimset. Har i nogen ideer....??? Det samme gælder med segl...det kunne vi godt tænke os, hvor skaffer man sådan et ????

Håber der er hjælp at hente....

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det spændende med et bondebryllup, det glæder jeg mig ti at høre mere om. Har ikke lige nu nogle ideer til invitationer, men måske I skal til en papirhandler og lade jer inspirere, - evt. se om de har noget rød/hvid ternet papir I kan bruge :thumbsupsmileyanim:

Ang. segl kan man få dem i Panduro og andre hobbyforretninger.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!!!

Vi skal holde et bondebryllup. Vi bor på landet og skal holde det hjemme på vores gård....

Der er købt rød/hvid ternet stof til duge....Men nu vil jeg gerne lave en sød indbydelse i samme farver og gerne lidt landligt, og ikke fimset. Har i nogen ideer....??? Det samme gælder med segl...det kunne vi godt tænke os, hvor skaffer man sådan et ????

Håber der er hjælp at hente....

Knus

Nej hvor sjovt - vi har også valgt rød/hvid ternede duge - vores skal dog holdes i en spejderhytte.

- må jeg spørge hvor I har købt stoffet, for jeg er igang med at lede efter noget til en fornuftig pris?

Vores indbydelser er ikke bestemt endnu, men jeg tror det bliver meget enkelt - i hvid/oliven/sort - da det er den farve lys vi vil have på bordene.

Hvad gør I med borddækning - det er vi nemlig også i tvivl om, synes det er svært med de farver....?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ang. segl - så har jeg set at man kan få et med et par halmstrå..... har set det bla. i panduro men også i Arnold Busck...

Held og lykke med Jeres landbryllup. Vi blev selv grift på landet, på vores egen gård i 2005..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer