Guest mailand

Hjælp! Jeg er højere end min kommende Mand!

14 indlæg i dette emne

Hej Hej!

Jeg har det "problem" at jeg er 183 cm høj og min kommende mand Allan kan vist lige snige sig op på 177 (når han elles retter sig op) :balloon:

Jeg har fundet min kjole - puha.

Men jeg mangler sko!!!

Og der må ikke være hæl af nogen som helst slagts (nærmere minus hæl)

De skal helst være lukkede for an, men ellers er der ikke nogen krav!

er der nogen der kan hjælpe mig - med nogen ideer???

Jeg bruger heldigvis "kun" en størrelse 40!!! :mellow:

Knus

Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Maria

Jeg kender kun dit problem alt for godt. Jeg er 178 cm høj, mens min kære kæreste på en god dag sniger sig op på 164.

Jeg har tænkt over det længe, og er kommet frem til den konklusion, at det er fuldstændigt ligegyldigt. Alle ved det jo alligevel, så hvorfor ikke bare købe de sko, som er helt perfekte for dig og lad være med at tænke på, hvordan det tager sig ud - det er folk da fuldstændigt ligeglade med - de er bare glade for, at netop I 2 har fundet hinanden :balloon:

Så slap af og nyd dagen, om det bliver i stilletter eller bare fødder.

Knus

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er fuldstændig enig med Mette! Jeg er et par centimeter højere end min kæreste i forvejen, så da jeg skulle finde brudesko havde jeg mine kvaler. Alle de helt flade sko jeg kunne finde synes jeg slet ikke var fine nok til kjolen. Og så tænkte jeg lidt over det....og helt ærligt så er det jo fuldstændig ligegyldigt...det er jo ikke det det kommer an på. Desuden er jeg sikker på at ingen vil lægge mærke til det på dagen. Der er så meget andet at tænke på.

SÅ, jeg købte alligevel sko med hæl og er rigtig glad for dem! Og det er min tilkommende i øvrigt også! :balloon:

Knus Suzi.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også enig med de andre - vælg nogle sko du rigtig godt kan lide, og så vær højere! Det er du jo alligevel. :lol:

Jeg er dog glad for at jeg ikke er alene! Jeg er selv højere end min kæreste - jeg er 168, og han er kun lige omkring 160. Men det var ham der insisterede på at jeg SKULLE have hæl på skoen, og det er ham der opfordrer mig til at gå mere i højhælede sko til daglig - og det gør han fordi han synes jeg ser godt ud med hæl på. ;) I starten syntes jeg også det så fjollet ud at jeg var højere end ham, og jeg villa da slet ikke gøre mig højere - men nu har jeg vænnet mig til det. ;)

En ide til bryllupsbilledet som jeg har set mange steder er enten at sidde ned, begge to eller kun den ene, eller også at gommen står på et trappetrin bag bruden, så det ikke virker så påfaldende. ;) :balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med Jer.

I har fuldstændig ret!

Det er heller ikke noget der irreterer mig til hverdag (Evt. højdeforskelle forsvinder jo alligevel når man ligger ned) :balloon:

Jeg føler mig bare MEGEt høj, hvis jeg har sko med hæl på. MEEN alfa omega er vel at skoene er nogen man kan holde ud at have på en hel dag og at de "passer" til kjolen.

Jeg finder nok ud af det!!

Knus Maria. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej igen mailand.

Ja jeg kender godt følelsen. Jeg går ikke så meget med højhælede sko til hverdag mere, så når vi skal til fester og man tager stiletterne på så kan jeg naturligvis godt mærke højdeforskellen lidt tydeligere. Meen, det holder mig jo ikke fra at tage dem på, heller ikke til mit bryllup. :balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Hej!

Jeg har det "problem" at jeg er 183 cm høj og min kommende mand Allan kan vist lige snige sig op på 177 (når han elles retter sig op) :balloon:

Jeg har fundet min kjole - puha.

Men jeg mangler sko!!!

Og der må ikke være hæl af nogen som helst slagts (nærmere minus hæl)

De skal helst være lukkede for an, men ellers er der ikke nogen krav!

er der nogen der kan hjælpe mig - med nogen ideer???

Jeg bruger heldigvis "kun" en størrelse 40!!! :mellow:

Knus

Maria

Godmorgen

Egentlig ville jeg nok hælde til holdningen om, at du skal vælge at være ligeglad og bare nyde din højde, men det er lettere sagt end gjort. Og for så vidt kan jeg godt forstå dig:

Ud fra et kulturelt og æstetisk synspunkt påstås det, at kvinder bør være lavere end mænd og netop på en bryllupsdag er disse synspunkter nok mere fremherskende end i andre sammenhænge.

Men, vi skulle finde dig nogle sko.

Hvad går du i til daglig?

Hvad havde du forestillet dig?

Hvordan ser din kjole ud?

Fordi - jeg mener, at du skal have bare et minimum af hæl på. Blot en lille hæl femhæver holdning og man bærer sig selv flottere...

Og uanset hvilke sko, du vælger til sidst: Lov mig, at du retter ryggen og ikke krøller dig selv sammen. Ellers gå på bare fødder.

Krøller du dig sammen, udstråler du, at det bryllup ikke er noget, du har lyst til.

:hjerte: KarenV

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er et bette udvalg, fundet på Skoringens hjemmeside. Dette fordi den kæde er landsdækkende.

Hvor bor du henne?

Og skal skoene være hvide?

I min familie har en af kvinderne giftet sig i flade klip-klappere med fine broderier på og her, hvor jeg bor - i Vordingborg - har vi en skobiks, der har de sødeste små klipklappere med lukket tå, både i broderet silke (ligner det, der bruges til at pakke kina-notesbøger ind i) og med pailletter på.

:hjerte: KarenV

Ellers vend tilbage - jeg kaldes ikke Imeldea Marcos for ingenting! :balloon::lol::)

post-42-1083131490.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejza!

Har også samme problem som dig. Jeg er 1.83 høj, mens min søde kæreste er et par cm mindre. Jeg har valgt at se bort fra højdeforskellen den dag, og har valgt et par sko som jeg rigtigt godt kan lide (ikke med super høje hæle, men med en lille sød hæl). Gør hvad du synes den dag - det betyder da ikke noget om du bliver lidt højere end din tilkommende.

Knus og godt bryllup til jer fra Nille-pigen :balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er et bette udvalg, fundet på Skoringens hjemmeside. Dette fordi den kæde er landsdækkende.

Hvor bor du henne?

Og skal skoene være hvide?

I min familie har en af kvinderne giftet sig i flade klip-klappere med fine broderier på og her, hvor jeg bor - i Vordingborg - har vi en skobiks, der har de sødeste små klipklappere med lukket tå, både i broderet silke (ligner det, der bruges til at pakke kina-notesbøger ind i) og med pailletter på.

:hjerte: KarenV

Ellers vend tilbage - jeg kaldes ikke Imeldea Marcos for ingenting! -HAHA-:):lol:

Hej!

Tusin tak for hjælpen!

Jeg er lidt af en buskepige til hverdag så det bliver mest til "sportsagtige" sko. ynglingsskoen er min grå skatersko, som vist nok er en unisex sko. Så jeg er ikke nomalt til fine sko, men det er jeg den dag. JEg har heldigvis en far, der var efter mig den gang jeg var "lille" om at rette mig op, så det kan jeg og gør jeg også den dag.

Men jeg havde selv overvejet de der ballerina sko, de er ret søde. Men jeg tror ikke de skal være helt hvide, min kjole er nemlid sådan lidt beige, gylde, varm et eller andet! Syner dog stadig "hvid".

JEg tror lige jeg vil tjekke skoringens hjemmeside!!!

Knus og tanker

Maria - knokler med 5 eksamener og bryllup!!! OG NYDER DET!!! :heppe:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer