darling75

Engangskameraer

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg læste om en herinde der til deres bryllup havde lagt frankerede og adresserede kuverter, samt brandbare CD'er og opfordrede gæsterne til at lægge deres billeder fra brylluppet der over på og sende dem til brudeparret.

Synes det var en rigtig smart ide og var da lidt ked af at jeg først så den efter vi var blevet gift.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg

Jeg vil klart anbefale at man IKKE køber engangskameraer... Min veninde havde det til deres bryllup og ud af 30 kameraer (x24 billeder) tror jeg de kunne bruge 40 billeder eller sådan noget... resten var simpelthen uskarpe eller mørke, fordi blitzen ikke rækker ret langt...

Jeg ville også så meget hellere bruge pengene (både kameraer og fremkaldelse koster jo kassen) på at give gæsterne frankerede svarkuverter og brændbare cd'er...

Vi havde bedt nogle af vores gæster (ved forskellige borde) om at tage kameraer med og så har de altså efterfølgende bare sendt os billederne - det er jo ikke den store udskrivning for folk at bruge en cd og et frimærke, men sådan har vi det jo så forskelligt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer