Sign in to follow this  
Followers 0
FrkK

Designere eller syersker

7 posts in this topic

Hej,

Jeg ville høre om der er nogen af jer der har nogle erfaringer med designere eller syersker i Københavnsområdet, der kan lave brudekjoler, uden det koster 25% af bryllupsbudgettet?

Er der også nogen der ved hvor tidligt man skal være ude hos designere og des lige, skal giftes i september 09, men er igang med en seriøs kostomlægning, så kropsform og volumen vil med sikkerhed nå at ændre sig en del gange inden dagen.

På forhånd tak for hjælpen

Katrine

0

Annonce ♥

Jeg fik syet min kjole og det var en fantastisk oplevelse :cheerleader3: Kan kun anbefales... den blev lavet efter mit hovede og jeg følte mig så godt tilpas hele dagen, aftenen og natten :cheerleader3: Alt efter hvor efterspurgt en designer/syerske du vælger skal du nok være i god tid men du behøver jo ikke at få lavet den i god tid, det vil vel være bedst at vente så længe som muligt :cheerleader3: men det kan du jo også snakke med hende om...

Edited by rapunzel
0

Annonce ♥

Jeg er også ved at få det gjort lige nu... Af en bryger herinde fra... Det er en enorm hyggelig oplevelse og så kan man jo helt selv bestemme, og det er dejligt... Og hvis du ikke vælger det største bedste modehus i indre københavn (eller whatever by) så er det også penge at hente for det meste...

Xaksia

0