anitaelise

undertøj til kjoleprøvning????

5 indlæg i dette emne

Ja hvad skal man have på? Hvide trusser men hvad med bh???? skal man have købt undertøj inden? Tænker bare at man jo kan være uheldig at kjole går langt ned i ryggen eller at man slet ikke skal have noget på foroven.

Selv bruger jeg 90 E/F...men kan man godt rende rundt en hel dag uden BH på med den str?

hahahahahaha ja bare lige et spørgsmål herfra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja hvad skal man have på? Hvide trusser men hvad med bh???? skal man have købt undertøj inden? Tænker bare at man jo kan være uheldig at kjole går langt ned i ryggen eller at man slet ikke skal have noget på foroven.

Selv bruger jeg 90 E/F...men kan man godt rende rundt en hel dag uden BH på med den str?

hahahahahaha ja bare lige et spørgsmål herfra

Hejsa

De fleste tænker faktisk ikke over undertøjet den første gang de er ude og prøve og hvis du ikke skal have en BH på, så kan du jo bare tage den af under prøvningen. Det finder de hurtigt ud af i butikken :-D

Hvis du gerne vil have at dine trusser ikke kan ses under en evt. lidt gennemsigtig kjole, vil jeg anbefale dig at tage et par hudfarvede trusser på.

Men held og lykke med det :biggrin:

0

Del dette indlæg

tror de fleste først køber undertøjet til kjolen når de har købt den...

Jeg havde bare mit almindelige undertøj på, da jeg var ude at prøve, og det kan sagtens lade sig gøre.

Jeg har også en stor barm, og blev faktisk overrasket over, at de fleste af kjolerne holder så godt på barmen, at det ikke altid er nødvendigt, at have bh inden under.... Men det kommer nok også lidt an på, om man føler sig godt nok tilpas uden bh...

0

Del dette indlæg

Jeg havde en stopløs bh i forvejen, som jeg havde på - dog med gennemsigtige stropper. Det var mest, for at jeg selv kunne danne mig et indtryk af det.

Jeg skal dog ingen bh have på på dagen, da mine boobs ellers ser så "pumpede" ud... Så jeg ville i hvert fald ikke gå ud og købe noget nyt undertøj, inden jeg vidste, hvad den valgte kjole krævede af det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde bare ganske almindeligt hvidt undertøj på da jeg prøvede kjoler og det klarede hende der hjalp mig med at tage stropper ned og lign. Til tilretningen har jeg så fået besked om at medbringe den BH jeg skal have på til brylluppet. Men nu ved jeg jo også hvilket snit kjolen har, så BH´en kan købes derefter.

Jeg ville ikke købe BH før kjolen er købt for det ender ikke sjældent med en anden form for kjole end man forestiller sig, og i nogle kjoler er BH overflødig selv for piger med stor barm.

Held og lykke med det.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer