Guest Mette & Lars

Strømpebånd

3 indlæg i dette emne

Hej er der nogen af jer krea tøser herinde der enten kender nogen som laver/har lavet strømpebånd med FCK logo? Eller evt har nogle gode ideer til hvordan dette kunne gøres??

Jeg vil gerne overraske manse lidt med at sætte logo af hans ynglingshold på, især da fodbold ikke er min kop the, tror jeg han vil blive ekstra overrasket..

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan umiddelbart let lave et selv. :biggrin:

På supershoppen.dk (fck's side) kan du købe forskelligt merchandice, bl.a. pins som du kan sætte på strømpebåndet, disse fåes helt ned til 5 kr. Find et strømpebånd et sted eller sy et selv, tilsæt et blåt bånd og sæt pin'en fast og så er du klar til mandens store overraskelse :)

0

Del dette indlæg

Hej er der nogen af jer krea tøser herinde der enten kender nogen som laver/har lavet strømpebånd med FCK logo? Eller evt har nogle gode ideer til hvordan dette kunne gøres??

Jeg vil gerne overraske manse lidt med at sætte logo af hans ynglingshold på, især da fodbold ikke er min kop the, tror jeg han vil blive ekstra overrasket..

Mette

Jeg har bestilt og købt mit hos "Anni Slør" - hun er bare så sød og forstående! Og er meget lydhør over for de ønsker man måtte have. Og så er hun ikke ret dyr.... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer