Guest Lone71

Lone og Johnny d. 12. Juni 2010

260 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Lone

Jeg har lige "ædt" din tråd fra ende til anden (den er jo heldigvis stadig til at overskue :) ) - det var ikke til at stoppe igen, for der sker sqi da noget herinde ;)

"Tarveligt" frieri :cheerleader3: og en dejlig, dejlig forlovet du har dig, lyder det til; engageret (men selvfølgelig ikke bridezilla ;)) og romantisk med "test-ophold" på hotellet..

Bliver spændende med fortet, hvis I tester det til efteråret. Personligt turde jeg nu godt vente - og det lyder altså skønt!

Jeg en også en kommende brud med en lille "indbygget dametaske" foran på bugen, men jeg har til gengæld været i brude-outfit før og kender korsagen/korsettets lyksaligheder - så jeg vil anbefale dig alligevel at prøve MANGE forskellige modeller i kjoler. Få en veninde til at ta nogle billeder af dig - og du vil blive overrasket over hvad du ser, når du vender hjem til computeren :cheerleader3:

Snyd ikke dig selv for det - det er hamrende sjovt! *g*

Er VILD med dine sko!! Jeg har SELV professionelle dansesko (tro det eller lad være - men jeg genbruger dem fra mit første bryllup og er sk*de ligeglad *g*) og ELSKER at kunne gå/danse/løbe eller hoppe i sjippetov uden nogen som helst "slinger i valsen".........bogstavelig talt *g*

Nok for nu - will be back /vinker

0

Del dette indlæg

Hej Lone

Jeg har lige "ædt" din tråd fra ende til anden (den er jo heldigvis stadig til at overskue :) ) - det var ikke til at stoppe igen, for der sker sqi da noget herinde ;)

"Tarveligt" frieri :cheerleader3: og en dejlig, dejlig forlovet du har dig, lyder det til; engageret (men selvfølgelig ikke bridezilla ;)) og romantisk med "test-ophold" på hotellet..

Bliver spændende med fortet, hvis I tester det til efteråret. Personligt turde jeg nu godt vente - og det lyder altså skønt!

Jeg en også en kommende brud med en lille "indbygget dametaske" foran på bugen, men jeg har til gengæld været i brude-outfit før og kender korsagen/korsettets lyksaligheder - så jeg vil anbefale dig alligevel at prøve MANGE forskellige modeller i kjoler. Få en veninde til at ta nogle billeder af dig - og du vil blive overrasket over hvad du ser, når du vender hjem til computeren :cheerleader3:

Snyd ikke dig selv for det - det er hamrende sjovt! *g*

Er VILD med dine sko!! Jeg har SELV professionelle dansesko (tro det eller lad være - men jeg genbruger dem fra mit første bryllup og er sk*de ligeglad *g*) og ELSKER at kunne gå/danse/løbe eller hoppe i sjippetov uden nogen som helst "slinger i valsen".........bogstavelig talt *g*

Nok for nu - will be back /vinker

Takker for dine fine kommentarer....

Ja, jeg vil prøve så mange forskellige brudekjoler som muligt, men har en idé om at drapering foran på maven vil være en god løsning.....

Det kan ligesom skjule maven lidt?

Ja skoene er lækre, og jeg tror man går/danser godt i dem....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg sørme fundet mine sko også, og billige var de!!

post-36134-1240116099.jpg

Kun 200 kr. med shipping....

Fik idéen fra et andet medlem herinde.

Skoene kan købes her: Klik

Lækre sko.... det er jo lige dem jeg også vil have :cheerleader3:

Jaaa, de er skønne, havde bare glemt at bestille i den korrekte størrelse og havde efterfølgende svært ved at se hvor jeg skulle henvende mig, men har skrevet en mail til dem nu. med den korrekte størrelse, så må vi se.....

0

Del dette indlæg

Hovsa...her har jeg da ikke været forbi før.... :)

Nå men skønt med endnu en 2010 brud og hold da op hvor har du styr på meget!Girl%20Power.gif

Du er jo vildt kreativ, så det er virkelig inspirerende at kigge i din tråd...er vild med jeres farver!!!

Jeg er også fra Hellerup, men lige på grænsen som dig...og derfor hører vi heller ikke til Hellerup kirke, (vi hører til sionskirken ved svanemøllen st. og der skal jeg bare ikke giftes!)

Så jeg er på jagt efter en anden kirke og har også kigget på Hellerup kirke selvfølgelig... :cheerleader3:

Stederne i overvejer er også nogle vi har haft i kikkerten! Glæder mig til at følge med herinde....

Kh Majken

0

Del dette indlæg

Hovsa...her har jeg da ikke været forbi før.... :)

Nå men skønt med endnu en 2010 brud og hold da op hvor har du styr på meget!Girl%20Power.gif

Du er jo vildt kreativ, så det er virkelig inspirerende at kigge i din tråd...er vild med jeres farver!!!

Jeg er også fra Hellerup, men lige på grænsen som dig...og derfor hører vi heller ikke til Hellerup kirke, (vi hører til sionskirken ved svanemøllen st. og der skal jeg bare ikke giftes!)

Så jeg er på jagt efter en anden kirke og har også kigget på Hellerup kirke selvfølgelig... :cheerleader3:

Stederne i overvejer er også nogle vi har haft i kikkerten! Glæder mig til at følge med herinde....

Kh Majken

Hej Maiken, nej hvor skægt, at I bor i Hellerup og har haft tankerne på de samme steder....

Ja vi hører jo så ikke helt ind under hellerup sogn men i og med jeg var konfirmeret i hellerup kirke, fik vi lov og det er vi bare sååååå glade for...

Jeg synes så til gengæld ikke jeg er nået så langt i planlægningen.

Jeg har reserveret charlottenlund fort idag, med det forbehold at vi i september skal prøvespise... de er jo ved at bygge om, så er spændt på at se det, når det står færdigt.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg lige sendt en forespørgsel, på musik under middagen ved guitarist Peter Reiming.

Er spændt på, hvad dette kan koste.

Vi mener han er et godt bud på levende musik under middagen, vi skal have jukeboks til festen efter middagen.

Hans repertoire er bredt fra klassisk til pop, vi vil gerne have noget til at akompagnerer sange samt hyggemusik under middagen....

Så kryds lige fingre for at han er ledig d. 12 juni 2010 og at han ikke koster en bondegård......

0

Del dette indlæg

Så har jeg bestilt kosmetolog og frisør, begge tager ud til bruden privat.....

Kosmetologen koster 1200 kr. dette inkl. prøvemakeup, jeg ved endnu ikke hvad frisøren koster,´idet det er en frisør som kosmetologen kender.....

Er det meget pebret??

Hun er den eneste jeg har kunnet finde som bor i nærheden og som tager ud privat.....

0

Del dette indlæg

Min yngste kusine som er 18 år, hørte jeg fra min ældste kusine, følte sig lidt forbigået og dette kan jeg egentligt godt forstå, for min moster og hendes mor, skal give mig bort(har hverken min mor eller far hos mig mere :cheerleader3: ) min ældste kusine, der er i 20´erne, skal være min 1. brudepige.

Så nu har jeg spurgt min yngste kusine om hun vil være brudepige også. og hun blev vildt glad og sagde det var en ære, at jeg havde spurgt hende :thumbsupsmileyanim:

Så nu har jeg 3 brudepiger.

Jeg håber vi kan få nogen gode dage, når jeg skal ud og prøve kjoler og på sleve dagen skal vi og¨så hygge herhjemme, hvor jeg skal gøres istand......

Uhhh jeg glæder mig sådan...... :thumbsupsmileyanim:

Har lige taget et ret så godt billede af min forlovede, som jeg lige ville vise, her kan man bedre se hvor dejlig han er, det synes jeg ihvertfald ;)

post-36134-1240332554.jpg

Redigeret af Lone71
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lone

Så må jeg heller svare dig *S*

Jeg har slet ikke styr på hvad frisør og make-up koster så kan ikke hjælpe om det er dyrt.

Jeg syntes det er et kanon billed af din kæreste han ser rar og venlig ud.

Jeg kan rigtig godt lide Jeres invitationer især jeres monogram.

Det er rigtig sexet det lingeri du har fundet og det tror jeg enhver mand vil nyde at se sin kæreste i.

Det er rart du er tilbage hos os på bryllypsklar.

Kh

Anette

0

Del dette indlæg

Hej Lone

Så må jeg heller svare dig *S*

Jeg har slet ikke styr på hvad frisør og make-up koster så kan ikke hjælpe om det er dyrt.

Jeg syntes det er et kanon billed af din kæreste han ser rar og venlig ud.

Jeg kan rigtig godt lide Jeres invitationer især jeres monogram.

Det er rigtig sexet det lingeri du har fundet og det tror jeg enhver mand vil nyde at se sin kæreste i.

Det er rart du er tilbage hos os på bryllypsklar.

Kh

Anette

Takker Anette hehe, følte mig vist lidt ensom herinde, med alle de indlæg jeg laver og ingen respons, så dejligt med lidt feedback.... :thumbsupsmileyanim:

Nej, jeg synes godt nok det er lidt pebret med kosmetologen, måske jeg skulle lede efter noget andet....

Oki, så vil jeg bestille det lingerie der.....hvis det kan godkendes...hehe....

Kh Lone

0

Del dette indlæg

Hej Lone

Så har jeg slugt din planlægning fra start til slut.

Du har ret i at det er dejligt med noget respons, så det får du lige her........

Fedt farvetema - me like :thumbsupsmileyanim: Jeg var ikke så modig.

Det er sådanne ting jeg har fået ud af BK, ideer gange mange. :cheerleader3:

Hvor må det være vidunderligt, og samtidig frustrerende at have SÅ god tid til brylluppet. For mit eget vedkommende startede planlægningen 22. december 2008 ved frieriet, og invitationerne skulle sendes ud sidst i februar, så jeg havde ikke vild god tid til at arrangere farver/tema.

Men er nu godt nok tilfreds.

Men med over et år til dagen, PUHA så mange ideer man kan få :angry:

Generel synes jeg du har styr på sindsyg mange ting allerede, kan godt forstå din kæreste ber dig slå bremsen lidt i *kærlig ment*

Jeg er også vild med den sidste kjole. Den er virkelig yndig :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge din planlægning.

Hilsen Jane (der kun har 65 dage inden DAGEN)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er godt du siger til når vi glemmer at skrive..

Men der sker da meget i din planlægning, jeg er ikke nået så langt endnu..

Det er også lækket det lingeri så kan godt forstå du bestiller det.

Kh

Anette

0

Del dette indlæg

Hej Lone

Så har jeg slugt din planlægning fra start til slut.

Du har ret i at det er dejligt med noget respons, så det får du lige her........

Fedt farvetema - me like :thumbsupsmileyanim: Jeg var ikke så modig.

Det er sådanne ting jeg har fået ud af BK, ideer gange mange. :cheerleader3:

Hvor må det være vidunderligt, og samtidig frustrerende at have SÅ god tid til brylluppet. For mit eget vedkommende startede planlægningen 22. december 2008 ved frieriet, og invitationerne skulle sendes ud sidst i februar, så jeg havde ikke vild god tid til at arrangere farver/tema.

Men er nu godt nok tilfreds.

Men med over et år til dagen, PUHA så mange ideer man kan få :angry:

Generel synes jeg du har styr på sindsyg mange ting allerede, kan godt forstå din kæreste ber dig slå bremsen lidt i *kærlig ment*

Jeg er også vild med den sidste kjole. Den er virkelig yndig :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge din planlægning.

Hilsen Jane (der kun har 65 dage inden DAGEN)

Hej Jane, tak for dine søde kommentarer.

Ja, farverne er da lidt utraditionelle, men da vi skulle vælge faldt vi pladask for dem.... :angry:

Ja jeg har lige været inde i en periode med meget planlægning, men skal snart læse til eksamner så det lægger jo nok en dæmper på planlægningen :angry:

Det er godt du siger til når vi glemmer at skrive..

Men der sker da meget i din planlægning, jeg er ikke nået så langt endnu..

Det er også lækket det lingeri så kan godt forstå du bestiller det.

Kh

Anette

Takker Anette, ja jeg er bare lidt nervøs for det gennemsigtige stykke der er ned over maven, jeg har nemlig en topmave jeg ikke er så glad for, og er nervøs for at jeg kommer til at se fjollet ud..... jeg tror jeg vil lede efter noget der dækker maven lidt mere....?

0

Del dette indlæg

Synes det er lidt øv, at der ikke er nogen feedback på mine indlæg, men prøver igen:

Har fundet denne babydoll til bryllupsnatten:

post-36134-1240470174.jpg

Hvad synes I?

Ville gå lidt væk fra det hvide på bryllupsnatten, for det vil Johnny have set mig i hele dagen......

Jeg lavede et langt indlæg i går, men det er forsvundet sammen med en del andre indlæg, jeg også lavede i går aftes. :cheerleader3: Det har nok noget med serveren at gøre, da vi blev smidt af alle sammen. Men her kommer det igen, blot forkortet.

Kosmetologen koster 1200 kr. dette inkl. prøvemakeup, jeg ved endnu ikke hvad frisøren koster,´idet det er en frisør som kosmetologen kender.....

Er det meget pebret??

Hun er den eneste jeg har kunnet finde som bor i nærheden og som tager ud privat.....

Umiddelbart er det ikke dyrt, men det kommer også an på, hvad frisøren tager. Det er altid lidt dyrere, når de skal tage ud til private i stedet for i deres salon.

Du kan også prøve at høre Charlotte Elsted. Hun bor i nærheden af dig, tager ud privat, er ret populær, dygtig til make-up og hår og også til at betale. Tror det er omkring 2.500 kr.

Jeg kan godt lide din babydoll, det er fræk og jeg kan godt lide, at den ikke er hvid, som de fleste andre ting den dag, jo vil være. :thumbsupsmileyanim:

cool med jeres STD. Dem kan I godt sende afsted/aflevere. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Synes det er lidt øv, at der ikke er nogen feedback på mine indlæg, men prøver igen:

Har fundet denne babydoll til bryllupsnatten:

post-36134-1240470174.jpg

Hvad synes I?

Ville gå lidt væk fra det hvide på bryllupsnatten, for det vil Johnny have set mig i hele dagen......

Jeg lavede et langt indlæg i går, men det er forsvundet sammen med en del andre indlæg, jeg også lavede i går aftes. :cheerleader3: Det har nok noget med serveren at gøre, da vi blev smidt af alle sammen. Men her kommer det igen, blot forkortet.

Er det meget pebret??

Umiddelbart er det ikke dyrt, men det kommer også an på, hvad frisøren tager. Det er altid lidt dyrere, når de skal tage ud til private i stedet for i deres salon.

Du kan også prøve at høre Charlotte Elsted. Hun bor i nærheden af dig, tager ud privat, er ret populær, dygtig til make-up og hår og også til at betale. Tror det er omkring 2.500 kr.

Jeg kan godt lide din babydoll, det er fræk og jeg kan godt lide, at den ikke er hvid, som de fleste andre ting den dag, jo vil være. :thumbsupsmileyanim:

cool med jeres STD. Dem kan I godt sende afsted/aflevere. :thumbsupsmileyanim:

Super med navnet på hende Charlotte Elsted, det ser godt ud det hun laver!

Har skrevet til hende og hørt om hun er ledig samt hvad hun skal have for det......

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :thumbsupsmileyanim:

Du har godt nok styr på meget allerede, jeg føler mig helt bagud.

Dine STD kort er vild søde, er vild med papiret med hjerterne, Hvornår sender du dem ud jeg regner med at sende dem ud 12 måneder før, jeg kan slet ikke vente, vi har ikke fortalt det til nogen endnu, jo jeg er lige kommet til at sige det til min bedste veninde..

Jeg syntes ikke du skal være bange for at babydollen viser for meget mave, købte en for et stykke tid siden og hvis man, som jeg, godt kan føle sig lidt for fjollet i undertøj foran kærsten, er det bare dejligt at man ikke rigtig kan se maven, og det er da supersexet :loveboard:

0

Del dette indlæg

Dine STD kort er vild søde, er vild med papiret med hjerterne, Hvornår sender du dem ud jeg regner med at sende dem ud 12 måneder før, jeg kan slet ikke vente, vi har ikke fortalt det til nogen endnu, jo jeg er lige kommet til at sige det til min bedste veninde..

Jeg syntes ikke du skal være bange for at babydollen viser for meget mave, købte en for et stykke tid siden og hvis man, som jeg, godt kan føle sig lidt for fjollet i undertøj foran kærsten, er det bare dejligt at man ikke rigtig kan se maven, og det er da supersexet :loveboard:

Hej Annika.

Takker for dine kommentarer i min tråd.

Er ikke helt tilfreds med STD-kortene, men har besluttet at de er som de er, for vores indbydelser er dem der skal være ekstra fine.

Jeg regner med at sende dem ud snart. Kan ikke vente hihi....

Og vil være sikker på at folk ikke bestiller ferie der hvor vi skal holde brylluppet, som jo er d. 12 juni....

Nej, kender godt det der med, at man slet ikke kan vente, men forstår godt at du måtte sige det til din bedste veninde, sådan en stor ting kan man bare ikke gå med selv :iloveyou:

Ja, men baby-dollen er gennemsigtig, så man kan netop se maven, så ved ikke rigtigt, er i tvivl.

Men ja den er super sexet.... :griner:-

Jeg har lige været inde i din tråd og vil lige lægge en besked der også, for vi har meget samme smag synes jeg.... :boohoo:

0

Del dette indlæg

Hej Annika.

Takker for dine kommentarer i min tråd.

Er ikke helt tilfreds med STD-kortene, men har besluttet at de er som de er, for vores indbydelser er dem der skal være ekstra fine.

Jeg regner med at sende dem ud snart. Kan ikke vente hihi....

Og vil være sikker på at folk ikke bestiller ferie der hvor vi skal holde brylluppet, som jo er d. 12 juni....

Nej, kender godt det der med, at man slet ikke kan vente, men forstår godt at du måtte sige det til din bedste veninde, sådan en stor ting kan man bare ikke gå med selv :iloveyou:

Ja, men baby-dollen er gennemsigtig, så man kan netop se maven, så ved ikke rigtigt, er i tvivl.

Men ja den er super sexet.... :griner:-

Jeg har lige været inde i din tråd og vil lige lægge en besked der også, for vi har meget samme smag synes jeg.... :boohoo:

Det jeg mener med babydollen er at man ikke føler sig så bar med det stykke ned over maven, selv om de er gennemsigtigt, og jeg tror faktisk din kærste vil syntes at det er superfrækt, også fordi det er sort og som du siger det hele er hvidt den dag.

0

Del dette indlæg

Weeee, så har jeg fået en bekræftelse fra Frisør og make-up artist Charlotte Elsted om at hun godt kan lægge make-up og sætte hår på den dato.

Fik hende anbefalet herinde fra.

Hun skal have 1600 kr for begge dele.

Og det er hos mig selv hun gør dette.

Det virker noget mere rimeligt end hende make-up artisten der skulle have 1200 kr kun for make-uppen. så jeg er glad....

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer