Guest Lone71

Lone og Johnny d. 12. Juni 2010

260 indlæg i dette emne

Hejsa allesammen :cheerleader3:

Jeg er ny her på BK, men er allerede faldet godt til.

Det er meget dejligt at læse om alle jeres forberedelser, og man bliver jo virkeligt inspireret.... :cheerleader3:

Index:

Lidt om os: her

Sådan mødtes vi: her

Frieriet/forlovelsen( Med billeder): her

Bryllupsdato: Lørdag d. 12. Juni 2010.

Ringe: Her

STD-kort: her og her

Gæsteliste: Er på plads, vi inviterer 46 inkl. 6 børn.

Monogram: se de forskellige farver her

Kontakt til kirkekontoret: Johnnys opgave

Ægteskabserklæring:

Kirke: Kontakt til Hellerup kirke: Er gjort og datoen er sat

Udvælge salmer:

Kirkehæfte/inspiration:

Risposer til kirken, og til brudevalsen:

ReceptionTelt i have, med pindemadder, bryllupskage og champagne, øl og vand.

Feststed: Gentofte hotel eller Charlottenlund Fort, er i tvivl!

Farvevalg: her og De nyeste farver her

Lone:

Smykker: her

Kjoleinspiration: 1. idé og sidste nye idé

Sko:Guldsko bestilt

Strømpebånd:Har bestilt et Brøndby strømpebånd.

Brudebuket:

Lingeri: Købt denne corsage

Bolero: Her

Frisør:Er bestilt: Charlotte Elsted, pris 1600 kr. HUSK AT KONTAKTE HENDE I NOVEMBER!

Kosmetolog: Har et ønske om at få smokey eyes. Har bestilt en kosmetolg der tager ud (Charlotte Elsted)

Negleteknikker:

Diadem:

Slør:

Taske:

Paraply:

Natkjole til bryllupsnatten ;):

Johnny:

Inspiration til tøj:

Sko:

Manchetknapper:

Negleteknikker:

Brudepiger: Min ældste kusine Mette skal være 1. brudepige, Tina min ældste veninde og min yngste kusine Christina skal være brudepiger.

Brudepigekjoler: Idé: Sorte med pink/orange bånd/bælter.

Moster giver mig væk:

Best man: Bliver Johnnys bedste ven Ib.

Ham der giver Johnny vækJohnnys ældste storebror

Toastmaster: Helge, Johnny anden bror

Gave koordinator:Evt. Min svigermor

Brudevalsen: Har købt en dvd.

Fotograf: Berit min gode veninde, skal tage billedeerne, hun er semi-proffesionel og super dygtig til at tage billeder.....

Kørsel:

Reception: Herunder gæsteliste, mad, drikkevarer.

Bordplan:

Bordopdækning: Se collage over idéer til bordopdækning her!

Invitationer: 1. udkast her

Menukort: 1. udkast her

Bordkort: 1. udkast her

Blomster til festen:

Pynt/diverse:

Balloner: Er i tvivl om vi skal have dette.

Engangskameraer:Er i tvivl om vi skal have dette.

Personlige servietter:

Gaveæsker til gæster:

Gæstebog: Har lavet en gæstebog vha. TDC´s fotobog (Inspiration fra en anden herinde), men mangler at finde ud af, om datoen bliver den vi ønsker!

Musik: Regner med en hyggepianist under maden, og en jukeboks til festen bagefter. Se her Se Hygge guitarist her

Lones tale til Johnny:

Johnnys tale til Lone:

Bryllupskage:

Kagetop:

Menu:

Gaveønsker: èt ønske indtil videre, WII fit. Ipods, sengetæppe,

Overnatning gæster: Vi vil foreslå 2-3 prislejer. Èt på hotellet og et på et vandrehjem. Johnnys famile skal overnatte i vores lejlighed.

Overnatning brudepar:Regner med Gentofte Hotel

Brunch den næste dag:

Morgengave: Idé til Johnny: En digital fotoramme med billeder af mig taget af min veninde, som er semi proffesionel. Evt. fra prøveopsætningen af hår og makeup...

Bryllupsrejse: Ønske en uge i Barcelona.

Konservering af brudebuket:Har ombestemt mig, vil have en blomst fra buketten forsølvet!

Takkekort:

Gaver til toastmaster, best man, brudepiger:

Fotoalbum, scrapbog:

Lidt om os:

Lone:

Jeg hedder som sagt Lone, og er 37 år gammel.

Jeg er uddannet sygeplejerske, men idet jeg mistede begge mine forældre til cancer, med 2 års mellemrum, så kunne jeg bare ikke have med sygdom at gøre længere, så nu læser jeg til multimediedesigner, er færdig om et halvt år.

Det er også derfor vi først skal giftes i 2010, for vi har ikke mulighed for spare op, førend jeg er færdig, til sommer.

Johnny:

Johnny er 34 år gammel, og er oprindelig fra Korsør, men har boet i Kbh i 14 år.

Johnny er sælger, står i tøjforretning, din Tøjmand-BRUUN, i Herlev.

Sammen bor vi i Hellerup, i en dejlig lejlighed med egen have til, med vores 2 små mopser Viggo og Vera:

begge.jpg

Det er vores børn, idet vi ikke har nogen planer om, at få børn.

De passer ikke ind i vores liv, for jeg vil godt være selvstændig og Johnny har også travlt med arbejde og rollespil, som er hans kæmpe hobby.

Sådan mødtes vi:

Vi mødtes en forårsdag på nettet, på love.dk faktisk.

Johnny havde skrevet til mig på love.dk, men havde samtidig også skrevet i min gæstebog på min egen hjemmeside, som der var et link til på love...

I gæstebogen havde han skrevet at han selv var opvokset med hunde, jeg havde jo Viggo allerede dengang.

Vi skrev sammen i lang tid, inden vi mødtes... som var en sommerdag hjemme hos mig, Johnny lavede en dejlig middag, og ja vi har været sammen lige siden.... :cheerleader3:

Forlovelsen:

Jeg er lige fyldt 37 år, og for 2 uger siden, havde vi hele huset fyldt af fødselsdagsgæster, familie og venner.

Johnny havde sagt, at der ville være en lille gave til mig, men han havde ikke gjort noget særligt ud af det i dagene op til.

Pludselig rejser han sig op, og siger:

"Ja, jeg havde jo sagt at der var en lille ting til dig, det er der også, til gengæld får du et stort kort" Så gav han mig et kæmpe kort, hvor der stod: Tillykke udenpå, og jeg åbnede det, og indeni stod der: Kære Lone, vil du gifte dig med mig? Og så faldt han ned på knæ, og der havde han fået fat i nogen udstillingsringe, og sagde, at han havde dem her, som kun var et symbol, en at han syntes at vi skulle finde de rigtige ringe sammen....

Alle gæsterne klappede og hujede, og vi skålede i champagne.... det var bare så godt!

Billeder fra frieret:

8.jpg

4-5.jpg

3-5.jpg

2-7.jpg

1-8.jpg

02.jpg

01.jpg

Redigeret af Lone71
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa og hjertelig velkommen til dette pragtfulde forum :cheerleader3:

Stort tillykke med det dejlige frieri, det forestående bryllup og din helt egen tråd :cheerleader3: Så har du i hvert fald tid nok til at samle inspiration og planlægge. Glæder mig til at følge din planlægning. Der skal jo være noget at give sig til herinde, når jeg også er blevet gift... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa og hjertelig velkommen til dette pragtfulde forum :cheerleader3:

Stort tillykke med det dejlige frieri, det forestående bryllup og din helt egen tråd :cheerleader3: Så har du i hvert fald tid nok til at samle inspiration og planlægge. Glæder mig til at følge din planlægning. Der skal jo være noget at give sig til herinde, når jeg også er blevet gift... :cheerleader3:

Takker :cheerleader3:

Ja, jeg skal nok nå og samle en masse inspiration.... der er da tid til det he he..

Hej Lone

vi er nogle stykker herinde der skal giftes i 2010 men ikke mange. Men det er et dejligt forum herinde.

Kh

Anette

Ja, jeg har godt set at I er nogen stykker, så må vi støtte hinanden he he....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt kjole inspiration:

Er vild med empire snittet, og denne kjole er bare bedårende synes jeg:

kjole1.jpg

Meeeen, den er nok for dyr til vores pengepung, men nu må vi se..... :cheerleader3:

Idéer til farveskala:

post-36134-1229842980.jpg

Det grå består i Johnnys outfit, han vil ikke være i sort for som han siger, han går i sort habit til daglig, så han vil godt være i lysegrå.

Det sorte består i brudepigekjolerne, som gerne skulle have et pink og orange bånd på...

Bordpynten kunne være i sølv, pink og orange.

Redigeret af Lone71
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåååårh hvor et sødt frieri. Du ser meget overrasket ud på billederne, så det var da helt perfekt planlagt :cheerleader3:

Velkommen til, glæder mig til at læse mere :cheerleader3:

Takker :cheerleader3:

Hej og velkommen til

Tillykke med frieriet. Det var vel nok sødt og dejligt der blev taget billeder af det!

Glæder mig til at følge din planlægning, selvom jeg står af den 8/8 09

:cheerleader3:

Tak skal du have... :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Lidt kjole inspiration:

Er vild med empire snittet, og denne kjole er bare bedårende synes jeg:

kjole1.jpg

Meeeen, den er nok for dyr til vores pengepung, men nu må vi se..... :cheerleader3:

Idéer til farveskala:

post-36134-1229842980.jpg

Det grå består i Johnnys outfit, han vil ikke være i sort for som han siger, han går i sort habit til daglig, så han vil godt være i lysegrå.

Det sorte består i brudepigekjolerne, som gerne skulle have et pink og orange bånd på...

Bordpynten kunne være i sølv, pink og orange.

Det er nogle helt vild fede farver! RESPEKT for, at du hopper ud i noget anderledes! SÅDAN!

Kjolen er også rigtig sød - der er sådan noget Jane-Austen-Stolthed-og-Fordom over den :cheerleader3:

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Anja :cheerleader3:

Ja, vi vil godt have noget lidt utraditionelt, så vi vælger nok de farver :cheerleader3:

Kjolen synes jeg også er smuk, jeg tror desværre ikke jeg kan bære en stropløs kjole, er heller ikke meget for at være så bar, føler mig ikke tilpas, så det bliver ihvertfald en sådan kjole i det snit...

Synes ikke der er såååå mange kjoler igen med ærmer, som er smukke....

Så empire snittet er de eneste jeg synes er smukke med ærmer, hvis du forstår?

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak Anja :cheerleader3:

Ja, vi vil godt have noget lidt utraditionelt, så vi vælger nok de farver :cheerleader3:

Kjolen synes jeg også er smuk, jeg tror desværre ikke jeg kan bære en stropløs kjole, er heller ikke meget for at være så bar, føler mig ikke tilpas, så det bliver ihvertfald en sådan kjole i det snit...

Synes ikke der er såååå mange kjoler igen med ærmer, som er smukke....

Så empire snittet er de eneste jeg synes er smukke med ærmer, hvis du forstår?

:cheerleader3:

Det forstår jeg godt, og de er også søde med de små ærmer :cheerleader3:

Der er en tråd herinde et sted med kjoler i empiresnit... Jeg ser lige, om jeg ikke lige kan finde den til dig. Så poster jeg lige linket her i din tråd.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er en tråd med kjoler med empiresnit - det er dog ikke alle, der er med ærmer. Måske der er noget inspiration i den, som du kan bruge.

Her er også lidt - dog ikke så meget.

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Lone!

Endnu en gang tillykke med det kommende bryllup! :cheerleader3:

Det er nogle rigtig fede farver, som I har valgt, og kjolen er også fantastisk! :cheerleader3:

Jeg har heldigvis stadig min profil herinde, så jeg kan følge dig. Jeg har jo også søster, som er herinde, men det har du nok opdaget. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er en tråd med kjoler med empiresnit - det er dog ikke alle, der er med ærmer. Måske der er noget inspiration i den, som du kan bruge.

Her er også lidt - dog ikke så meget.

Tak Anja, ja det er den stil jeg er ude efter... men har rigeligt tid til at finde den helt rigtige kjole hehe... men derfor kan man jo godt kigge.... :cheerleader3:

Hej Lone!

Endnu en gang tillykke med det kommende bryllup! :cheerleader3:

Det er nogle rigtig fede farver, som I har valgt, og kjolen er også fantastisk! :cheerleader3:

Jeg har heldigvis stadig min profil herinde, så jeg kan følge dig. Jeg har jo også søster, som er herinde, men det har du nok opdaget. :cheerleader3:

Jepper, den har jeg gennemskuet for længst hi hi....

Det bliver også spændende/dejligt med anjas bryllup... :bearhug:

Og den kjole du har valgt til lejligheden er bare smuk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har nu siddet og fiflet med et moodboard/collage over bordpynten:

bordet.jpg

Måske jeg lige skulle forklare guldfiskene, det er en lidt vild idé, men ville høre en dyreforretning om man kunne leje nogen guldfisk til brylluppet, mod betaling og at de så kunne få dem igen dagen derpå.... ved godt det er lidt vildt, og heller ikke sikkert det bliver til noget hehe....

Men de passer så godt i vores farvevalg og ville give anledning til overraskelse, og se hyggeligt ud på bordene. hvad synes I?

Er det helt tosset?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mops, jeg ææælsker mops. Vi har også haft to og det er simpelthen nogle vidunderlige skabninger.

Jeres farvevalg er super flot og meget sommerligt. Det kan jeg rigtig godt lide. Jeg kan godt se det flotte i guldfiskene, men jeg synes, det vil være synd for dem og jeg tror bestemt ikke, at de har godt af at blive flyttet sådan rundt på. Og tænk hvis glasset/bowlen med dem vælter.

Et rigtig sødt frieri og nogle søde billeder af jer fra dagen. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Her er en tråd med kjoler med empiresnit - det er dog ikke alle, der er med ærmer. Måske der er noget inspiration i den, som du kan bruge.

Her er også lidt - dog ikke så meget.

Tak Anja, ja det er den stil jeg er ude efter... men har rigeligt tid til at finde den helt rigtige kjole hehe... men derfor kan man jo godt kigge.... :bearhug:

Hej Lone!

Endnu en gang tillykke med det kommende bryllup! :cheerleader3:

Det er nogle rigtig fede farver, som I har valgt, og kjolen er også fantastisk! :cheerleader3:

Jeg har heldigvis stadig min profil herinde, så jeg kan følge dig. Jeg har jo også søster, som er herinde, men det har du nok opdaget. :cheerleader3:

Jepper, den har jeg gennemskuet for længst hi hi....

Det bliver også spændende/dejligt med anjas bryllup... :cheerleader3:

Og den kjole du har valgt til lejligheden er bare smuk!

Tak :cheerleader3:

Flot collage, du har lavet over bordpynten! Jeg må indrømme, at jeg et eller andet sted alligevel synes, det var en fed/sjov ide med guldfiskene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer