Guest Lone71

Lone og Johnny d. 12. Juni 2010

260 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kan disse godt gå sammen?

Der er sølv i halskæden og guld i æreringene:

post-36134-1241257328.jpg

:cheerleader3:

Er pludseligt blevet i tvivl!

Hej Lone

Jeg ville vælge enten sølv eller guld, men begge dele er flotte, jeg syntes bare det er enten eller

Ja, det har du da ret i, har nu bestilt et par sølv øreringe, med en perle i, så de passer til halskæden....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kan disse godt gå sammen?

Der er sølv i halskæden og guld i æreringene:

post-36134-1241257328.jpg

:cheerleader3:

Er pludseligt blevet i tvivl!

Hej Lone

Jeg ville vælge enten sølv eller guld, men begge dele er flotte, jeg syntes bare det er enten eller

Ja, det har du da ret i, har nu bestilt et par sølv øreringe, med en perle i, så de passer til halskæden....

Sådan hurtig beslutning :) Det bliver du også glad for. :)

Redigeret af annikajohansen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også du har valgt den rigtige beslutning og lade det være enten sølv eller guld. De passer jo fint sammen, men det bliver lidt forvirrende, at det er to forskellige "låse".. Tror også du ville blive ked af at have to slags på..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også du har valgt den rigtige beslutning og lade det være enten sølv eller guld. De passer jo fint sammen, men det bliver lidt forvirrende, at det er to forskellige "låse".. Tror også du ville blive ked af at have to slags på..

Ja helt sikkert, gav kun 170 kr, for et par med sølv, så det var jo ikke en herregård :cheerleader3:

Jeg har fundet halskæden på et loppemarked, og skulle være mit noget brugt, så derfor jeg skiftede øreringene ud til nogen i sølv.

Ville ellers helst have haft det i guld, idet jeg skal have guldsko på og vores ringe er i guld, men nu bliver det i sølv :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uhada "nasty" sko på den fede måde *g*

Jeg synes den perlekæde ser smuk ud (er den gammel?) og er enig i, at det ser bedst ud med samme metal.. Spændende at se de øreringe du har bestilt :cheerleader3:

Takker Oldie :)

Ved ikke om halskæden er gammel, det regnede jeg egentlig med, men det behøver den jo ikke at være, bare fordi den er købt på et loppemarked.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa

Det er nogle flotte sandaler du har fundet, så har du 1 punkt mindre.. :cheerleader3:

Takker Annika :)

Her ses de på:

(Tag jer ikke af mine bleghvide fødder, de skal nok blive brune til brylluppet og så skal jeg have neglelak på osv.)

post-36134-1240829906.jpg

oh my god, hvor er de flotte dine sko, er helt vilde med dem :-) og efter brylluppet kan de da lige give det sidste pift til et sæt tøj :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Det er nogle flotte sandaler du har fundet, så har du 1 punkt mindre.. :cheerleader3:

Takker Annika :)

Her ses de på:

(Tag jer ikke af mine bleghvide fødder, de skal nok blive brune til brylluppet og så skal jeg have neglelak på osv.)

post-36134-1240829906.jpg

oh my god, hvor er de flotte dine sko, er helt vilde med dem :-) og efter brylluppet kan de da lige give det sidste pift til et sæt tøj :-)

Takker Vanni, de bliver ihvertfald dejlige at få på, når vi skal danse :)

Men kom så også lige til at købe disse sko:

post-36134-1241281077.jpg

Redigeret af Lone71
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var idag i noget der hedder kræmmerhuset, minder meget om Tigeren, der fandt vi disse hjertepastiller, til 10 kr. æsken:

post-36134-1241459356.jpg

post-36134-1241459372.jpg

Vi vil bruge dem i gaveæskerne..... til vores gæster, vi lægger dem i en lille tylpose, blandet med hvid og lyserøde..... :thumbsupsmileyanim:

Ei! Det lyder som en riiiigtig god ide!! De er vildt søde..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Takker Helle :hug:

Har så endeligt fået kontakt med LD wedding, hvor jeg havde bestilt et af de 2 par guldsko.

Hun sagde jeg havde indbetalt på en konto hun ikke troede eksisterede mere, hmmmm men at skoene nu langt om længe var på vej, til mig.

Derudover har jeg fået et brev fra told, der bad mig om at dokumentere at skoene er mine, via en faktura jeg skal sende dem.

Hvorfor skal det dog være såååå besværligt at få nogen flotte sko til sit bryllup???

Nå men håber at få begge par sko, indenfor et par dage, så der kommer billeder....

:hug:

Redigeret af Lone71
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa Lone

Så fik jeg lige tid til at kigge i din tråd igen og hvor du da bare rykker herinde... du ved godt at der er et "lille" stykke tid til den store dag endnu ik... :bearhug: Sådan som du rykker skulle man da tro det var juni i år i skulle giftes :balloons:

Jeg er altså bare SÅ vild med de fine sko du har fået købt og nøj for en smuk bolero!!! Hvis jeg havde set den for en måned siden, så havde jeg bestemt også købt mig sådan en :rolleyes:

Men bliv endelig ved med planlægningen, så har jeg også noget at læse herinde det næste år :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så godt billederne af den i den anden tråd - den er bare SÅ fantastisk flot!! :griner:- Og man må sige den også er til at betale!

Takker :)

Ja, den er nemlig ret billig når man tænker på, hvilken effekt den har!

Hejsa Lone

Så fik jeg lige tid til at kigge i din tråd igen og hvor du da bare rykker herinde... du ved godt at der er et "lille" stykke tid til den store dag endnu ik... :bearhug: Sådan som du rykker skulle man da tro det var juni i år i skulle giftes :balloons:

Jeg er altså bare SÅ vild med de fine sko du har fået købt og nøj for en smuk bolero!!! Hvis jeg havde set den for en måned siden, så havde jeg bestemt også købt mig sådan en :rolleyes:

Men bliv endelig ved med planlægningen, så har jeg også noget at læse herinde det næste år :rolleyes:

Hi hi, ja er måske i god tid, må også stoppe lidt op, for Johnny kan ikke følge med, men det er bare sååå hyggeligt at planlægge....

Tak for kommentarerne om skoene og boleroen, er selv meget glad for dem.....

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så denne flotte buket, i en anden tråd herinde:

post-36134-1241856692.jpg

Det er næsten vores farver og lige den type jeg gerne vil have :rolleyes:

Skal bare indeholde røde, pinke og orange roser.

Kageinspiration:

post-36134-1241856738.jpg

Indhold:

Chokoladekage m. Callebaut Chokolade & Hindbær Mousse

Pris 55 kr. pr. person hos Kagekompagniet.

Ca. pris for 80 mennekser: 4400 kr. Lidt pebret???????????????

Redigeret af Lone71
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WEEEE, så kom der post til mig idag:

Først denne æske:

post-36134-1241864932.jpg

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

Og indeni:

post-36134-1241864972.jpg

Min stropløse bh, ved endnu ikke om jeg skal have den på eller corsagen......

Næste pakke:

post-36134-1241865029.jpg

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Og indeni:

post-36134-1241865074.jpg

Mine fine guldsko fra LD wedding ankom endeligt, men hold op, de er godt nok høje, ved ikke om jeg kan vænne mig til at have dem på.

Nu vil jeg se, hvor høje de andre guldsko er, inden jeg beslutter mig......

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg fundet en billigere alternativ overnatningsmulighed, nemlig lyngby vandrehjem.

Det ligger inde i dyrehaven og er således ikke langt fra feststedet.

Her koster et dobbeltværelse 400 kr. hvor det på gentofte hotel koster det dobbelte....

Det synes jeg ikke er galt....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Lone

Hold da op hvor har du bare tjek på mange ting... :rolleyes:

Bliver d nødt til at følge med hele vejen til din store dag, for der bliver sikkert endnu mere spændende herinde...

Er helt vild med de der hjerte pastiller, hvorfor kan man ikke få dem her hos mig???

Dine guld sko er bare SÅ fede og tro mig jeg har ellers ikke sko fetich, men de er da bare for flotte, skønt køb!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer