Sign in to follow this  
Followers 0
Anjapigen80

Plaster

6 posts in this topic

Nu ved jeg ikke, om mine brudesko ender med at give vabler på den store dag, så derfor vil jeg gerne sikre mig og have plaster med i tasken.

Hvilket er efter jeres erfaringer det bedste?

Findes der et, der evt. kan forebygge vabler - altså som kan kan tage på fra dagens start?

Er det godt med det flydende plaster?

Jeg plejer bare at bruge det alm. elastikplaster, som jeg klipper i den passende størrelse.

0

Annonce ♥

Jeg er helt med de andre her, compeed plaster er virkeligt godt - og så er det "stødabsoberende", så det lindre ganske udemærket hvis nu der er opstået en vabel.

Compeed har også en stick, man kan smøre på de områder hvor man tror skoen kommer til at gnave, så laver den en slags hinde, der kan være med til at forebygge vabler.

Ellers har jeg engang for længe siden ladet mig fortælle at gennemfugtet hud ikke får vabler lige så let som tør hud, altså kan det betale sig at være god ved fødderne og give dem creme jævnligt. Jeg er fan af at smørre fødderne ind i en god fed creme om aftenen og så sove med bomuldssokker på om natten, så vågner jeg op med de blødeste velplejet fusser. En god fod scrub er heller ikke af vejen en gang i mellem, det er alt sammen med til at give glad, mindre vabel udsatte, fødder.

Ud over det kan man også købe sådan nogle gel indlæg til sko, til hæl og tå, som trykaflaster og gør det mere behageligt at gå i skoene, jeg mener bestemt også der findes en version man sætter i kanten af hælen, der hvor man ALTID ender med at have vabler af nye sko på achillesselen.

Håber du kan bruge det til noget :cheerleader3:

Katrine

0

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar :cheerleader3:

Det lyder til, at jeg skal have fat i noget compeed plaster. Jeg har et sæt gelindlæg, men har ikke haft den store succes med dem under "trædepuden" lige under tæerne, så derfor har jeg fået isat noget ruskind for at undgå at rutsche i skoene. Men jeg kunne jo medbringe et par alligevel.

Det kunne godt være, at jeg skulle se efter dem til hælekappen også.

Heldigvis har jeg brugt mine sko to gange før, så jeg har lidt en fornemmelse af, hvor "problemerne" kan opstå henne :cheerleader3:

Endnu en gang tak for jeres svar! :cheerleader3:

0