Guest Lærkemus

Vedr. kjoleprøvning...

21 indlæg i dette emne

Så har jeg endelig fået bestilt tid til kjoleprøvning - skal både d. 26. og 27. januar :cheerleader3:

Men kom til at tænke på, om man egentlig må tage billeder af sig selv i alle forretninger? Jeg ved jo at jeg ikke kan huske den ene kjole fra den anden, når jeg er kommet hjem, og det ville da være rart, hvis jeg kunne sidde og studerer billederne af mig selv i ro og mag derhjemme...

Jeg skal se på kjole hos House Of Brides samt hos Nicolai Brudekjoler - nogen der ved om man må tage billeder dér?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg endelig fået bestilt tid til kjoleprøvning - skal både d. 26. og 27. januar :cheerleader3:

Men kom til at tænke på, om man egentlig må tage billeder af sig selv i alle forretninger? Jeg ved jo at jeg ikke kan huske den ene kjole fra den anden, når jeg er kommet hjem, og det ville da være rart, hvis jeg kunne sidde og studerer billederne af mig selv i ro og mag derhjemme...

Jeg skal se på kjole hos House Of Brides samt hos Nicolai Brudekjoler - nogen der ved om man må tage billeder dér?

Nope, det må man desværre ikke. Tror ikke at der er mange, hvis nogle steder i københavn at man må :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har lige været afsted i dag, i Midtjylland, og der måtte man heller ikke tage billeder.

Det ene sted måtte man først når man havde betalt. Desværre glemte vi at gøre det.

Men man kan mærke om man er i den rigitge. Min var den aller første jeg prøvede,

det var den jeg sammenlignede alle de andre med.

Men hold op hvor har jeg ondt i maven over at have købt den.

Tror nu mest det er fordi det også er mange penge der sådan vupti blev brugt på en kjole.

Har helt lyst til at prøve den igen og igen.

Undskyld jeg sådan lige skriver lidt mere om mit eget, men er vist også fortsat lige høj over at have prøvet kjoler. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vil bare gerne slå et slag for Kennedys i Sabro(før Assentoft)

det er superservice, og de forstår udemærket at der er forskel på, hvordan en kjole klæder en på billeder og hvordan ens eget øje ser det!

Jeg havde da et par AHA!! øjeblikke da jeg så mine egne billeder fra kjoleprøvning i Kennedys.

knus sanne :ilovebryllupsklar::cheerleader3::rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

GODT EMNE!!!!! :rolleyes:

Hvor må man i jylland???? :ilovebryllupsklar:

Hos Askepot og Valentino i Tønder må man gerne! De er sååååååå søde, og ikke mindst er servicen i top! De er absolut værd at køre langt for! :cheerleader3:

Jeg er glad for de billeder - ikke fordi jeg var i tvivl, om det var den rigtige kjole, men mere fordi jeg har kunnet vise billederne til min frisør, og samtidig kunne jeg efter første tilretning se, at der var noget, som jeg gerne ville have lavet anderledes. Det lagde jeg ikke mærke til, da jeg var der.

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man må også hos MetteDk i Holstebro og Hvidbrud i Skødstrup. Og begge steder får man en rigtig god behandling og de er ærlige dem der hjælper en, så man ikke ender ud med at få en kjole hvor man lige lort i, undskyld mit sprog... Held og lykke til alle dem der skal ud og prøve kjoler, for mig var det en super god oplevelse... :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har prøvet kjoler hos Lilly i Vejle, Askepot modeller i Horsens, Panayotis i Vejle og hos Belmondo i Århus og jeg måtte gerne tage masser af billeder alle stederne. Og det er altså super at kunne sidde derhjemme bagefter stille og roligt og se hvad der klæder en bedst. Super service og søde medhjælpere de første 3 steder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer