Frøkensarah

Lars og Sarahs eventyrbryllup d. 5. september 2009

94 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hey igen Sarah

Dejligt at du er tilbage :cheerleader3:

Hvor er det super fedt at du har fundet kjolen :7himmel: ...

Jeg glæder mig også bare så meget til at komme ud og prøve...

Og det går da fremad med både frisør og makeup aftale :cheerleader3:

Må være så fedt... Vi er gået helt i stå herhjemme, så der er stadig laaaaaang vej...

Jeg starter skole på mandag, så derefter vil jeg desværre være en smule presset (så kan man undre sig over at jeg ikk ebare har fået ordnet en masse her under barslen - hvilket jo også var planen :griner:- )...

Ærgeligt med asserbo - håber virkelig at I finder noget andet godt deroppeaf...

Ellers er stranden ved Tidsvileleje vel altid en mulighed???

/Soya

0

Del dette indlæg

Hey igen Sarah

Dejligt at du er tilbage :cheerleader3:

Hvor er det super fedt at du har fundet kjolen :7himmel: ...

Jeg glæder mig også bare så meget til at komme ud og prøve...

Og det går da fremad med både frisør og makeup aftale :cheerleader3:

Må være så fedt... Vi er gået helt i stå herhjemme, så der er stadig laaaaaang vej...

Jeg starter skole på mandag, så derefter vil jeg desværre være en smule presset (så kan man undre sig over at jeg ikk ebare har fået ordnet en masse her under barslen - hvilket jo også var planen :griner:- )...

Ærgeligt med asserbo - håber virkelig at I finder noget andet godt deroppeaf...

Ellers er stranden ved Tidsvileleje vel altid en mulighed???

/Soya

Dejligt at være tilbage :biggrin:

Ja, det kunne det helt sikkert vær en mulighed, mn vi må på en lille køretur næste gang vi er i Nordsjælland ;) Ellers har vi overvejet at skifte dato, men dt kan også give en del problemer, når nu så meget andet er bestilt, og alle gæster har sat kryds i kalenderen :griner:- Ihhh, eet er bare så træls, når noget ikke flasker sig - og så nogt så vigtigt, og som jeg bestemt ikke troede var et problem!

0

Del dette indlæg

Har lige hapset et lille digt fra Kinai til gavebordet, da vi også først vil åbne gaver dagen efter. Selvom gæsterne ikke overnatter samme sted, vælger vi alligevel at samles igen dagen efter i samme telt til fælles morgenmad. Og så er det perfekt med dette digt til at fortælle gæsterne, hvad vi vil, så de ikke bliver skuffede over, at vi ikke åbner gaverne om aftenen :) - Men kommer nok til at ændre lidt i det, da vi har andre planer end det der præcist står (men ideen er super synes jeg.

Digt til gavebordet

Når vi på denne glædens dag skal åbne gaver

Er det ikke sikkert vi igennem dem alle graver

Vi ville jo helst gerne nå det hele

men vi vil også gerne denne dag med jer dele

Så hvis vi ikke når at åbne jeres gave

skal i alligevel et kæmpe tak have

alle gaverne fortjener vores fulde opmærksomhed

så resten vil blive åbnet i morgen, når vi sidder i vore tosomhed

Ønsker du/I at vi gaven skal åbne i dag

Så er det selvfølgelig ingen sag

Blot lad i vores øre en lille fugl synge

Så vil vi finde gaven i den store dynge

Tusind tak til jer alle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nyt Vielsessted

Og så har vi fundet os en nyt vielsessted, nemlig MELBY MØLLE Det ligger lige ved siden af receptionsstedet og mine forældres have, hvor festen skal holdes :loveflag:

2mrxfs6.jpg

Det er bare et helt perfekt sted, da vi kan låne stole igennem møllen og pavilion, hvis det bliver regnvejr. Samtidig skal min far og jeg gå under møllen og komme ud på den asfaltsplads, I kan se på billedet. Her vil Lars og præsten så stå sammen med Lars forlover. Og så skal gæsterne sidde på bænke, som omringer asfaltpladsen - tror det bliver godt :)

Redigeret af Frøkensarah
0

Del dette indlæg

Hvor ser det bare hyggeligt og romantisk ud ved den mølle.. Hvor er det bare godt at du fandt ud af noget, når nu i var lidt uheldige.. Jeg er sikker på at det nok skal blive rigtig smukt jeres bryllup i det fri..

Bliver nødt til at gå herind og kigge igen når du skal skrive bryllupsberetning :):loveflag:

Mette

Redigeret af Mette & Lars
0

Del dette indlæg

Musik

Og musik har vi også fundet nyt af, for Lars kollega, som vi ville have til at synge, skal desværre på rustur den weekend, så hun kunne ikke :griner:- MEN vi har så besluttet, at vi gerne vil have lidt mere end en person til at synge, så vi har booket Janne Wind og hendes to kollager, som synger gospel :)

Og vi har indtil videre valgt følgende sange (som vi så håber de kan spille :rolleyes:)

Indgang:

(Kelly Clarkson)

Under vielsen: "My baby you" (Marc Anthony) eller "You raise me up" af Josh Groban

Udgang: "From this moment" (Shania Twain)

Er så spændt på, hvordan det kommer til at lyde, når det er acapella, men mon ikke det bliver FEEEEEEDT og super ROMANTISK uanset hvad??? :loveflag:

0

Del dette indlæg

Hvor ser det bare hyggeligt og romantisk ud ved den mølle.. Hvor er det bare godt at du fandt ud af noget, når nu i var lidt uheldige.. Jeg er sikker på at det nok skal blive rigtig smukt jeres bryllup i det fri..

Bliver nødt til at gå herind og kigge igen når du skal skrive bryllupsberetning :):loveflag:

Mette

Hvor er du sød og tusind tak :rolleyes: Jeg er også bare rigtig glad for, at det lykkedes os at finde noget andet. Måske det var meningen, at dagen allerede var booket ved Asserbo Slotsruin ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op Sarah... der er gang i dig og planlægningen for tiden.

Sikke et skønt sted i skal vies... det bliver intet mindre end fantastisk og helt gennemført romantisk! og musikken... åh der bliver ikke et øje tørt :loveflag:

og dejligt du kunne bruge digtet til gavebordet... :) du er velkommen til at hapse alt det du lyster. Jeg har jo selv hapset det et andet sted ;) Du retter det selvfølgelig bare til, så det passer til jeres dag.

0

Del dette indlæg

Hej Sarah

Du havde skrevet en lille hilsen på min tråd, så ville lige ind og kigge på din planlægning, og det har jeg bestemt ikke fortrudt!! :)

Sikke meget spændende der sker i din planlægning, noget af det - det med slotsruinen - næsten lidt for spændende. Men er glad for at det faldt på plads, og stedet med Møllen ser helt fantastisk ud, og jeg er sikker på det bliver en stor dag.

Vi skal giftes samme dag, så det er lidt ekstra sjovt at følge med i en anden bryllupsplanlægning til samme dag!

Glæder mig meget til at følge med i din planlægning! :loveflag::rolleyes:

Kærlig hilsen Cecilie

Du kan følge med i min planlægning HER

0

Del dette indlæg

Her kommer lige lidt "brudefrisureinspirationsbilleder" :(

Denne er favorit indtil videre (jeg skal så bare have et laaaangt slør på :thumbsupsmileyanim: )

hair-long12.jpg

Denne er også fin, det skal bare være knap så "buffet"

HAIR-long8886.jpg

Og denne, og så bare med krøller ned bagtil..

jessicasimpsonweddinghair2.jpg

Krøller a la det her

HAIR-long7776.jpg

Men denne er nu også rigtig sød

HAIR-long7775.jpg

Redigeret af Frøkensarah
0

Del dette indlæg

Hold da op Sarah... der er gang i dig og planlægningen for tiden.

Sikke et skønt sted i skal vies... det bliver intet mindre end fantastisk og helt gennemført romantisk! og musikken... åh der bliver ikke et øje tørt :cheerleader3:

og dejligt du kunne bruge digtet til gavebordet... :( du er velkommen til at hapse alt det du lyster. Jeg har jo selv hapset det et andet sted ;) Du retter det selvfølgelig bare til, så det passer til jeres dag.

Tusind tak for de søde ord, glæder mig også afsindigt meget til at opleve alt det, jeg sætter i værk, for det er jo efterhånden ikke så lidt :denmarkflag: (Ja, det er vist bagsiden ved at være på bk og have god tid, man kan ikke længere nøjes :loveboard: )

Hej Sarah

Du havde skrevet en lille hilsen på min tråd, så ville lige ind og kigge på din planlægning, og det har jeg bestemt ikke fortrudt!! :thumbsupsmileyanim:

Sikke meget spændende der sker i din planlægning, noget af det - det med slotsruinen - næsten lidt for spændende. Men er glad for at det faldt på plads, og stedet med Møllen ser helt fantastisk ud, og jeg er sikker på det bliver en stor dag.

Vi skal giftes samme dag, så det er lidt ekstra sjovt at følge med i en anden bryllupsplanlægning til samme dag!

Glæder mig meget til at følge med i din planlægning! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Kærlig hilsen Cecilie

Du kan følge med i min planlægning HER

Ja, tænkte også det var lidt sjovt, og du er den første jeg er stødt på med samme vielsesdato - dejligt med en at følges med :smolf:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Musik

Og musik har vi også fundet nyt af, for Lars kollega, som vi ville have til at synge, skal desværre på rustur den weekend, så hun kunne ikke :denmarkflag: MEN vi har så besluttet, at vi gerne vil have lidt mere end en person til at synge, så vi har booket Janne Wind og hendes to kollager, som synger gospel :cheerleader3:

Og vi har indtil videre valgt følgende sange (som vi så håber de kan spille :denmarkflag:)

Indgang:

(Kelly Clarkson)

Under vielsen: "My baby you" (Marc Anthony) eller "You raise me up" af Josh Groban

Udgang: "From this moment" (Shania Twain)

Er så spændt på, hvordan det kommer til at lyde, når det er acapella, men mon ikke det bliver FEEEEEEDT og super ROMANTISK uanset hvad??? :cheerleader3:

Joh, er du da vimmer! Jeg skal ha tasken fuldt med kleenex :denmarkflag:

Glæder mig til lørdag, søde :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hej Sarah.

Så er jeg også her.

Elsker jeres bryllups planer Kommer nok til at nupse er masse når vi til sommer skal have bryllup i den fri.

Har et spørgsmål ang. jeres præst. Er det kun fordi I er i familie med ham eller ved du om det er noget man godt kan få en frikirke præst til at komme ud på den måde??????

Glæder mig til at se billeder af jeres store dag

0

Del dette indlæg

Hej Sarah.

Så er jeg også her.

Elsker jeres bryllups planer Kommer nok til at nupse er masse når vi til sommer skal have bryllup i den fri.

Har et spørgsmål ang. jeres præst. Er det kun fordi I er i familie med ham eller ved du om det er noget man godt kan få en frikirke præst til at komme ud på den måde??????

Sejt at du lige fandt min tråd, for den har da været godt gemt væk :heart: Men det kunne da være jeg skulle opdatere den :iloveyou:

Du stjæler bare alt det du vil. Og med hensyn til præsten, så er det muligt at kontakte diverse frikirker, men det kræver at præsten vil gøre det på trods af at I ikke er meldt ind i deres kirke. Men min onkel melder os ind"pro forma", da vi nemlig heller ikke er medlem af pinsekirken. Men ellers kan du jo få Helge Friis ud :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sarah.

Så er jeg også her.

Sejt at du lige fandt min tråd, for den har da været godt gemt væk :heart: Men det kunne da være jeg skulle opdatere den :iloveyou:

Du stjæler bare alt det du vil. Og med hensyn til præsten, så er det muligt at kontakte diverse frikirker, men det kræver at præsten vil gøre det på trods af at I ikke er meldt ind i deres kirke. Men min onkel melder os ind"pro forma", da vi nemlig heller ikke er medlem af pinsekirken. Men ellers kan du jo få Helge Friis ud :iloveyou:

Det har vi faktisk også talt om da Jesper har haft ham som lære.

Det er jo ved at være snart sarah. Er I klar???

0

Del dette indlæg

Hej Sarah.

Så er jeg også her.

Det har vi faktisk også talt om da Jesper har haft ham som lære.

Det er jo ved at være snart sarah. Er I klar???

Ej, så kunne det da være ekstra fedt! :heart:

Jo er ved at være klar - tror jeg :heart: Vi har bare et mindre problem med babysitter, som mangle at komme på plads. Vi venter på svar fra en vikar fra Albas vuggestue, meeeen ved ikke helt om hun kan/vil, da det skal foregå i melby og det så vil være med overnatning.. :heart:

0

Del dette indlæg

Det lyder godt at I er med. Håber I får babysitteren på plads.

Så tror jeg ski vi fik det med babysitteren på plads. Min søsters veninde har meldt sig på banen, og hun er rigtig vild med børn und alles, så det håber jeg kan lade sig gøre :thumbsupsmileyanim:

Og i dag er der præcis en måned til jeg bliver fru - det er jo for vildt :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, men siden det er såååå længe siden og der KUN er en måned til, så vil jeg prøve at opdatere lidt på, hvad der er sket de sidste par måneder.

Først et billede af min brudekjole på modellen. Stropperne kommer ikke til at sidde på min kjole, men bliver sat på som bånd (prøver lige at finde et bilelde af mig i kjolen også)

Forfra

314v7s9.jpg

Bagfra

2ds4fau.jpg

0

Del dette indlæg

Må jeg bare lige sige at den kjole sidder fantastisk på dig!! :thumbsupsmileyanim:

Det er så fedt at se, når kjolerne sidder bedre på bruden end på de jammerlige modeller ;)

1 MÅNED!!!! Du skal simpelthed glæde dig SÅ meget... det er verdens mest fantastiske dag!

Knus Sara

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer