Xaksia

Vil du selv lægge make-up?

10 indlæg i dette emne

Hey

Jeg fald over denne profil på you tube forleden... Pigen som ejer den instruere i at lægge alt muligt form for make-up, både den ekstreme slags fra Britneys videoer og den mere hverdags neutrale... Hun er dygtig og forklarer alt hun gør, den eneste ulempe er hendes ret kraftige accent som man lige skal vende sig til...

Hun har lært mig meget (den det skal lige siges jeg er en drenge-pige som intet ved om make-up) og nu vil jeg dele hende lidt med jer: Panaceas Make-up Channel on YouTube

Xaksia

Redigeret af Xaksia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wauw... Nu har jeg set klippet igennem..

Hold da helt op, jeg ville aldrig kunne lave sådan noget uden at have set det klip, men det har helt klart givet mig tips til nogle ting jeg vil prøve næste gang jeg skal i byen.. :smolf:

Jeg fandt det altså også virkelig morsomt at man kan høre en i baggrunden som snorker.. hehe..

Tak fordi du vil dele videoen med os herinde.. :rolleyes:

Carina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er nok det komiske ved hendes film... I 80% af dem kan du høre snorken i baggrunden... Det viser sig i senere film at det er hendes lille mops (en hund) som ligger i hendes seng og sover.... Jeg var færdig af grin da jeg fandt ud af det...

Xaksia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
der ligger mange forskellige videoer derinde med hvordan man lægger make up, men jeg tænker bar: kan jeg mon finde ud af det? og hvad lige med alle de ting de bruger? dem har jeg jo ligesom ikke! HJÆLP what to do?

Altså jeg tænker at...

Hvis du bare vælger nogle af de simple hun har lavet (der er faktisk en der er henvendt til bryllupsbrug) så bruger hun faktisk ikke så advancerede ting...

I den til bryllup tror jeg endda også at hun nævner at det ikke behøver at være de produkter hun bruger, hvor hun har en af de der shadesticks som hun kalder dem (øjenskygge i en tush-lignende form) kan du sagtens bruge almindelig øjenskygge... Det fortæller hun i mange af filmene...

Desuden bruger hun ikke så mange fremmede produkter... I de nyeste film bruger hun mest MAC og den kan sagtens fåes herhjemme...

Med hensyn til om du kan finde ud af det, ja... Der er vel ikke andet at gøre end at prøve og øve dig til du kan...

Xaksia

Redigeret af Xaksia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer