Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Lærkemus

Hvad synes I om disse sko?

6 posts in this topic

Kjolen er endnu ikke fundet endnu, men derfor kan man jo godt kigge på sko, ikk ;)

Hvad synes I om disse? Er de for kedelige? Synes selv de er ret søde, og så er de til at bruge bagefter også...

2r2lkb9.gif

0

Annonce ♥

Ohh jeg synes de er helt fantastiske, de minder faktisk rigtig meget om dem jeg selv har kig på se her..

Hvor har du fundet dine?

post-36261-1232440427.jpg

Jeg kan virkelig godt lide den der lidt understated enkelthed som giver dem raffinement! Husk skoene skal passe til undertøjet og ikke kjolen ;););)

Edited by stinehelene
0

Ohh jeg synes de er helt fantastiske, de minder faktisk rigtig meget om dem jeg selv har kig på se her..

Hvor har du fundet dine?

post-36261-1232440427.jpg

Jeg kan virkelig godt lide den der lidt understated enkelthed som giver dem raffinement! Husk skoene skal passe til undertøjet og ikke kjolen ;););)

Skoene er fra Bianco - så nu håber jeg de har dem et eller andet sted herhjemme ;) Vil prøve ud og se idag om jeg kan prøve dem!

Mht at skoene skal matche undertøjet ;) Det kan du have ret i - men jeg skal muligvis have en knælang kjole, dvs man kan se kjole og sko samtidig, og så skulle de gerne passe lidt sammen? :ilovebryllupsklar:

0

Jeg synes de er rigtig fine, og det er rart man også kan bruge dem bagefter.

0

Annonce ♥

Skoene er fra Bianco - så nu håber jeg de har dem et eller andet sted herhjemme ;) Vil prøve ud og se idag om jeg kan prøve dem!

Mht at skoene skal matche undertøjet ;) Det kan du have ret i - men jeg skal muligvis have en knælang kjole, dvs man kan se kjole og sko samtidig, og så skulle de gerne passe lidt sammen? :ilovebryllupsklar:

Jeg har lige været inde og kigge på den knælange kjole, :cheerleader3: smuk og helt unik! Skoene kan snildt du til sådan en kjole!

0

Søde sko, men kommer helt an på hvilken type kjole du skal have.

0