kristine28

sæbe i gaveæsken

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ja som overskriften lyder jeg har tænkt på at lave nogle små hjerteformede sæber og så ligge dem i gaveæsken, men

der skal jo også mintpastiller, chokolade, the og måske noget mere??? jeg er bare bange for at folk tror at de kan spise sæberne

hvad ville i gøre tøser???

Hejsa!

Jeg tror helt sikkert godt at jeres gæster vil kunne skelne/dufte forskel :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kan man se at det er sæbe? Jeg vil da tro, at de fleste kan lugte at det er sæbe. Laver du en lille label til sæben?

Hvordan gør du med indpakningen? Her tænker jeg på duften var sæben. Den skulle helst ikke ødelægge smagen på pastillerne, chokoladen og teen. Ellers omvendt. Te kan dufte meget.

0

Del dette indlæg

Jeg ville lægge sæben i en platikpose vedhæftet en lille seddel om hvilken sæbe det er. Så spiser gæsterne den ikke og de afgiver ikke duft til det andet. :cheerleader3:

Vi har lagt vores te poser i plastikposer så de holder på duften/smagen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har lavet hjemmelavede sæber m vanilleduft. De er pakket i en lille organzacirkel og bundet m silkebånd. På en lille label står der, "hjemmelavet vanillesæbe"

Så skulle folk helst ikke gå fejl af det. Jeg har ikke the i mine favors, så det kunne da godt være, at man skule overveje, at komme sæben i en lille lynlåspose for at undgå, at den afgiver smag/duft til de andre ting i æsken.

knus Sanne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer