anitaelise

Bh eller corsage?

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har ikke købt endnu og er en str. 75/80E men har overvejet og er kommet frem til at da vores bryllup er 30. maj er chancen for at det er varmt den dag, sådan rimelig/nogenlunde stor, og med kjole udenpå tror jeg det vil blive for varmt med en corsage, og vil vælge en stropløs. Og min kjole holder på det hele i forvejen og med snørelukning kan det justeres.

Ved ikke om jeg var til nogen hjælp, var bare min tanker omkring mit valg.

Håber du finder den rette løsning.

:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af darling75
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tja kan da godt være jeg bare skal tage ud og prøve den kjole jeg havde det bedst i igen og så tage den stropløse på og se hvad der sker.....

Men mon det så bliver det samme når den rigtige kjole engang bliver bestilt?(jeg bestiller fra ***IKKE TILLADT***)

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke selv købt endnu, men har talt med et par specialforretninger om, hvad der er bedst. Jeg er godt nok en lidt mindre størrelse, men rådene er ikke størrelses-relateret.

Det afhænger tilsyneladende af mange andre faktorer, hvad der er bedst!

Hvis kjolen er råhvid, ivory, elfenben, creme - ja kald det hvad I vil, så kan hvidt og råhvidt undertøj nogengange ses igennem, især på billeder, hvis der fotograferes med blitz. Det skyldes, at huden kommer til at fremstå mørk sammenlignet med det hvide / råhvide. Derfor skulle hudfarvet undertøj, eller en corsage, der dækker huden være bedre.

Materialet spiller dog også ind - ren silke uden broderier er vist det mest "gennemsigtige" - og falder åbenbart pænere over en corsage/slimming tube whatever - da huden vist arbejder lidt mere imod i stedet for med materialet.

Blonder giver vist en hel del flere muligheder for at skjule både farver og detaljer på undertøjet - men hvor meget ved jeg ikke.

Jeg har som nævnt ikke købt endnu, men jeg tror, at jeg ender i en corsage eller noget lignende, der kan være indenunder, så min kjole falder pænere. Alternativt en kedelig hudfarvet stropløs BH - men det er kun, hvis jeg beslutter mig for, at det bliver varmt i maj (det ved man jo aldrig)...

Jeg ved godt, at jeg nåede lidt længere omkring end spørgsmålet, men jeg håber, at mine overvejelser kan bruges til et eller andet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tror nok jeg har fundet en BH. Den er fra Primadonna og hedder satin deluxe. Men når jeg kigger på nettet ser det ud som om den kun fåes op til 85F. Men ekspedienten i butikken sagde at den godt kunne fåes i 90F osse....Hvordan hænger det lige sammen?

Evt. nogen der har set et sted hvor den fåes i 90F/40F?????????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde min corsage paa i august - indenunder min brudekjolecorsage (den roede man kan se paa mit billede). Det var corsagen indenunder, der gjorde at det uden paa sad perfekt og at man virkelig faar en talje og brysterne goer sig godt (hvis man kan sige det - de bliver loeftet lidt). Det var bare min erfaring.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes selv at der der noget specielt over en corsage istedet for et "almindeligt" sæt undertøj. Ved også at kærestemanden er vild med corsager, og da der ikke er noget corsage-agtigt over min kjole, var jeg ret vild efter at finde en fin snøresag til indenunder.

Jeg er endt med at bestille en hjem fra England hos http://www.axfords.co.uk/ Pundet er jo super lavt :cheerleader3: så jeg kommer af med under det halve af hvad en dansk forhandler ville have for det samme inkl. forsendelse :thumbsupsmileyanim:

Nu venter jeg så bare på at det kommer...

Hvad man skal vælge afhænger selvfølgelig af hvad der fungerer under kjolen, men jeg forventer da helt klart en fiks figur og løft de rigtige stedet :cheerleader3:

God jagt!

0

Del dette indlæg

Jeg spurgte der hvor jeg har købt kjole. De sagde at det var en smags sag, at det bedste var at prøve begge dele. Det er dog vigtigt at vide om kjolen er så lav både foran og bagpå at der er disse forhold at have med når man køber.

Jeg har købt en storpløs bh str 75F/G i Triumph. Der er ikke noget sexet over den, men det må trusserne så blive. Prøvede den under kjolen og det var den der sad flottest af de to jeg havde købt. Så der er vist mange forhold der spiller ind når det rette undertøj skal vælges.

Håber det kan bruges.

Hilsen

Susanne

0

Del dette indlæg

Jeg synes selv at der der noget specielt over en corsage istedet for et "almindeligt" sæt undertøj. Ved også at kærestemanden er vild med corsager, og da der ikke er noget corsage-agtigt over min kjole, var jeg ret vild efter at finde en fin snøresag til indenunder.

Jeg er endt med at bestille en hjem fra England hos http://www.axfords.co.uk/ Pundet er jo super lavt :cheerleader3: så jeg kommer af med under det halve af hvad en dansk forhandler ville have for det samme inkl. forsendelse :thumbsupsmileyanim:

Nu venter jeg så bare på at det kommer...

Hvad man skal vælge afhænger selvfølgelig af hvad der fungerer under kjolen, men jeg forventer da helt klart en fiks figur og løft de rigtige stedet :bearhug:

God jagt!

TAAAK for linket, lækkert lingeri!! Overvejer at bestille noget derfra, me too :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hurra, så kom min corsage hjem fra England :thumbsupsmileyanim: Det har taget en uges tid.

... eller korset er nok mere det rigtige ord. Jeg helt vild med den, den har rigtige stivere og metalhægter foran, og så sidder den super duper ud fra de mål jeg sendte dem. Man kan også mærke at der er noget vægt og kvalitet i, og farven er også helt perfekt, sådan lidt flødefarvet.

Glæææder mig også til kærestemanden må se den på :boohoo:

Så nu skal jeg dælme bare have bestilt tid til tilretning af min skønne kjole, er sikker på at det kun bliver endnu bedre med korsettet under!

0

Del dette indlæg

Jeg havde besluttet mig til at jeg kun skulle have en stropløs bh på, men den ville ikke sidde ordentligt sammen med kjolen. Der hvor jeg købte kjolen fik jeg at vide at min kjole "gled" på min hud fordi kjolen var tung, og jeg havde "ikke store nok former" til at den ville blive siddende pænt oppe hele dagen. Men en corsage ville afhjælpe problemet, fordi at kjolen ikke ville glide på stoffet.

de havde helt ret. Kjolen blev siddene pænt oppe hele dagen og hen af aftenen skiftede jeg til den stropløse bh fordi jeg havde spist for meget :-) og der var forskel.

Så jeg kan klart anbefale corsagen. Du vil føle dig meget bedre tilpas når kjolen sidder rigtigt hele dagen.

0

Del dette indlæg

puh ha jeg er ikke ligefrem blevet klogere af det her....mon ikke jeg bare skal anskaffe mig både en bh og en corsage og se hvad der virker eller????? Men en ting er sikkert, den stropløse bh jeg har liggende SKAL byttes.

Men må en corsage gerne være hvid eller skal den være creme når kjolen osse er det? JEg tænker bare, passer de hvad de siger, at man kan se den på billederne hvis den ikke har samme farve?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer