April 09

Hjemmelavet valk?

7 indlæg i dette emne

Hej tøser

Min veninde skal sætte mit hår, og jeg tror det ville være godt med en valk, så jeg kan få lidt "græsk gudinde"-look - I ved sådan en lidt kegleformet høj frisure :thumbsupsmileyanim:

Er der nogen der ved hvordan man bedst selv laver sådan en? Jeg har engang prøvet det med vat hos frisøren, men det er jo lidt ustyrligt og meget hvidt hvis det titter frem... :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

da jeg gik på frisørskolen lavet vi den ved at putte kunstig har ned i en neglonstrømpe.... gerne 2-3 strømper og håret kan du så kæbe i en farve der minder meget om din egen farve. du kan købe håret billigt i en afro shop. håber det kan hjælpe ellers må du skrive så har jeg andre ider

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søster har lavet "højt hår" nogle gange vedhjælp af 2-3 par nylonstrømper rullet op om hinanden til en bold. Det virker perfekt og hun kunne faktisk få det til t sidde perfekt selvom hun var alene om at styre lokkerne. Så det vil jeg helt klart anbefale :) I kan jo lege lidt med det først. Hvis du fx prøver først med sorte strømper, så er det måske nemmere at se de "kritiske steder" -selvfølgelig med lyse strømper, hvis dit hår er mørkt :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer