Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå, men så har jeg shoppet lidt igen... Det er jo altid dejligt ;)

Jeg har fundet mig et par ekstra sko, da chancen for at mine blå silke stilletter vil holde hele dagen er lidt utopi. Krav til mine ekstra sko var følgende (prioriteret rækkefølge):

1. Behagelige

2. God kvalitet

3. Lyse eller sølv

4. Lille hæl, da der er rarest når man skal danse

5. Må gerne kunne bruges til hverdag bag efter

Så jeg fandt de her Camper (de sko er altid bare behagelige og i god kvalitet) i hvid/perle... Synes selv at jeg har gjort et scoop :griner:-

ss31247_Pearlm1.jpg

Superfine sko, lige min stil - er det nogen som kan købes på sjælland??

Og så selvfølgelig - en meget smuk kjole du ser smuk smuk ud :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af 5.september
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Århhhh... Jeg tror jeg elsker jer. Alle de søde ord på trods af hverdagskedeligt hår og billeder i dårligt lys (synes det er så træls at toppen kommer til at se 2 farvet ud på billederne).

Men lige et spørgsmål eller to :thumbsupsmileyanim:

1. Hvad med bæltet? Skal det gøres smallere, fjernes eller?

2. Smykkerne... Er kæden kikset?

Billedet viser et hurtigt bundet bælte... Det er i øvrigt ivory og toppen er champagne

post-36326-1249453389.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Jeg synes din kjole er intet mindre end PERFEKT til dig; det er et meget, meget eklusivt look og du har selv en klassisk skønhed til at matche det :thumbsupsmileyanim:

Smykkerne synes jeg er lige i skabet - men som du selv skriver, er båndet nok for bredt.. Jeg synes ellers det er - igen netop eklusivt - at båndet er i (næsten) samme farve som kjolen - og ikke i kontrast...

Redigeret af Oldie
0

Del dette indlæg

Jeg synes din kjole er intet mindre end PERFEKT til dig; det er et meget, meget eklusivt look og du har selv en klassisk skønhed til at matche det :thumbsupsmileyanim:

Smykkerne synes jeg er lige i skabet - men som du selv skriver, er båndet nok for bredt.. Jeg synes ellers det er - igen netop eklusivt - at båndet er i (næsten) samme farve som kjolen - og ikke i kontrast...

Altså Oldie, når det ommer fra dig er det jo et ordentligt KÆMPE skulderklap. Jeg har lagt mærke til at du altid er super ærlig med dit feedback (på en god og sober måde). Og ja, båndet skal gøres smallere (det bliver løsningen tror jeg) :griner:-

0

Del dette indlæg

jeg synes altaå du ser så småååk ud. :griner:-

Jeg synes godt kjolen kan bære det brede skærf, men synes at de lange tingester skal være lige lange og lige så lange som den længste af dem; hvis du forstår hvad jeg mener. Jeg har nok lidt tendens til at se mig lidt blind på det, når jeg kikker på dine billeder. Men nu da det er samme farve som toppen tror jeg godt du kan bære det brede. Men det kan jo osse være at det ville være finere, mere "delicate", hvis du forstår, med et tyndere...

Jeg vrøvler vist lidt - håber du ved hvad jeg mener.

Smykket er rigtig flot og er et godt modspil til den helt enkle top. Sæt det evt sådan at det nederste af vedhænget ikke rører ved toppen af corsagen. Ved ikke om der er en lille forlængningskæde i?? Så skulle du kunne hæve den lidt.

Eller synes jeg sg du blive en smuk brud. Manden taber da fatningen, når du kommer valsende.

Kunne I ikke bruge den indledning med dem der danser ind til "Forever"??? :heart::cheerleader3::cheerleader3:

kram Sanne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW en sild der tonede frem på skærmen. og sikke da en prinsessedrøm uden lige. :thumbsupsmileyanim:

Jeg syntes dine smykker er lige i øjet og passer så flot til drømmekjolen.

Bæltet. uha jeg går nok lidt mod strømmen for jeg ville pille det af. er det fordi du syntes kjolen så bliver for enkel? Jeg syntes kjolen er skøn i sig selv med tyl og syntes ikke rigt det behøver mere, båndet stjæler opmærksomheden fra kjolen og det syntes jeg er lidt synd.

Øv vrøvle vrøvle men håber du forstår hvad jeg mener.

Men lige meget hvad du vælger bliver du da en sild uden lige.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil tilslutte mig at bæltet faktisk tager fokus fra kjolen. Jeg kan sagtens følge ideen i det, men helt ærligt irriterer det mit øje at det ikke sidder i kanten mellem skørtet og corsagen. Synes nemlig at corsagen er for kort til at du kan have bæltet i taljen. Alt i alt er det en super lækker kjole og jeg synes sagtens den kan bære ikke at blive pyntet op med et bælte. Vil du gerne have bælte synes jeg som sagt det burde sidde i kantetn af corsagen, nede ved skørtet og så skal det hæftes fast :-) Men som sagt er kjolen bare for lækker så lad den være det.

Mht. smykker ville jeg nok vælge nogle helt klassiske perler. Ved at mange finder det kedeligt, men jeg er til det meget klassiske og enkle. Tænker at med perler og uden bælte kan du få sådan et rigtigt 50'er hollywoodstar look. Og det synes jeg er lækkert :thumbsupsmileyanim:

Knus

Henriette

0

Del dette indlæg

WOW! Den kjole er altså bare for fed!

Og mht. bæltet. Jeg synes det ser rigtig fedt ud, at bæltet er i samme farve - der sker jo en masse andet på din kjole. En løsning med båndet kunne også være at du syede sløjfen, så den sidder mere tæt ind på bæltet og bliver knap så 'voldsom'.

Jeg har lige forsøgt at lave en ubehjælpelig tegning af hvordan vi syede mit bælte ;)

1: Klip et stykke der passer dig om livet

2: Klip et stykke der skal hænge ned fra sløjfen - skal klippes over i 2 eller bukkes

3: Klip et lille stykke der skal bukkes om til sløjfe

4: Og et helt lille stykke der skal være 'knuden ' på sløjfen

5: Du bukker stykket om til sløjfen og lægger det lille stykke på tværs og hæfter den med lidt sytråd

6: Du klipper det lange stykke over og hæfter det bag på sløjfen så det hænger ned som du vil have det

7: Du laver bæltet så det nøjagtigt passer dig i livet, syer sløjfen på og syer trykknapper i bæltet, så den samles baf sløjfen.

Håber det giver mening - du kan jo nærstudere mit bælte på billederne ;)

Det var bare et forslag så bæltet lægger sig pænene ind til din smukke talje - og så er du ikke på, sløjfen ikke går op :thumbsupsmileyanim:

Og lige et sidste pip - jeg synes det ROCKS med bæltet og giver noget kant til en prinsessedrøm :griner:-

b_lte.bmp

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Hvor ser du bare godt ud Lena! Det er virkelig en prinsessekjole med stil! :griner:-

Jeg synes smykkerne er super flotte, og halskæden passer perfekt sammen med brochen på sløjfen.

Jeg kom til at tænke på, om det ikke kunne være fint at matche farven på boleroen med båndet? Når jeg ser billederne, ser boleroen en lille smule lysere ud end kjolen og båndet.

Tror det kunne være flot med det lysere bånd til den flotte kjole - så ser man det også mere. Bare en idé :cheerleader3:

Er helt enig med de andre i, at båndet godt må være lidt smallere og lige langt - gerne som det længste.

Men hvor bliver du bare smuk til oktober!

Hvis du kan se så smækker-lækker og bryllupsklar ud på en alm. hverdag, hvordan kommer du så ikke til at stråle når det bliver den store dag? :heart:

0

Del dette indlæg

Lena, du ser virkelig smuk ud! Synes smykkerne er meget gennemførte og lækker detalje! Kjolen er smuk med og uden bånd, garanteret både med bredt og tyndt, så dér er jeg ikke rigtig til nogen hjælp... I den sidste ende kommer det jo an på, hvilket look, du ønsker.

Har du solgt boleoen med blomsterne på? Kunne godt tænke mig at se den kontra den du har på med lange ærmer...

0

Del dette indlæg

Miksas: Det kunne være en fin idé... Tak for hjælpen :thumbsupsmileyanim:

Anja: Sjovt nok er bånd og bolero samme farve, nemlig ivory. Toppen er champagne, tyllet er ivory og skørtet under tyllen er champagne... Det giver et flot spil med farverne, men det er svært at fange med mit kamera.

Pilgrim: Nej, jeg har stadig boleroen... Men jeg synes ikke den passer til hårsmykket, så jeg må vælge en af tingene :heart::griner:- Den med lange ærmer er mest, hvis det er koldt på dagen.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer