Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nå fik fyret lidt penge af på fjollerier... Hjertedrys i rødt er til et bryllupsprojekt, jeg har fået en idé til - den vender jeg tilbage med efter sommerferien ;) De andre kitchede ting tænker jeg kan gøre lykke i forbindelse med vores 4 åriges fødselsdag til november og jul (det er pynt til muffins).

post-36326-1247059356.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå fik fyret lidt penge af på fjollerier... Hjertedrys i rødt er til et bryllupsprojekt, jeg har fået en idé til - den vender jeg tilbage med efter sommerferien ;) De andre kitchede ting tænker jeg kan gøre lykke i forbindelse med vores 4 åriges fødselsdag til november og jul (det er pynt til muffins).

Det er lige præcis derfor, jeg ikke skal have gang i noget paypal nogen steder :thumbsupsmileyanim: Men super søde ting ;) Jeg vil da gerne inviteres til 4-års fødselsdag, når man får sådan nogle cool muffins ;)

0

Del dette indlæg

Hejsa Lena

Ville da lige stikke næsen inden for i din tråd også for at se, hvad du har lavet af nye narrestreger... Super smuk collage du har lavet og uhh er altså for vild med dine smykker - du bliver da en brud af en helt anden klasse! En rigtig prinsesse (eller nok nærmere dronning) :cheerleader3:

Går det ellers godt med dig?

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Weeeee.... efter en dejlig ferie (dog lidt stressende med 3 små børn, der skal sove, bliver sure, vil have is og ikke orker gå :cheerleader3: ) kom jeg hjem til mit flotte nye slør. Det er helt, helt enkelt og kommer til at passe fint til det look jeg går efter. Sløret er 250 cm bredt og 300 cm langt, monteret næsten helt glat på en kam. På den måde kommer det til at ligge helt flat ned over min forhåbentlige fine frisure.

Og ja, så UPS! der er da vist lidt ømme numser rundt omkring herinde. Egentlig forståeligt nok... Men så igen, kan jeg ikke lade være med bare at trække på skuldrene og tænke HUH! Men, men, men gider ikke at tage den diskussion ind i min egen lyserøde, prinsessetråd, hvor intet ondt i verden sker og ingen bander :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men der er dog en ting ... VI VIL SE BILLEDER MED SLØR

Det skal nok komme, men kæresten har jo også ferie pt, og jeg har bildt ham ind at sløret er til en anden... Skulle jo liiige se det. Måske kan jeg prøve hele outfittet så snart at min rigtige top kommer hjem fra Kina (jeg fik jo en forkert).

0

Del dette indlæg

Agnethe: Tak for at kigge forbi :bearhug: Har ikke glemt dig og din collage...

Jamen søde, det skal du da ikke stresse over - jeg er tålmodigheden selv, er bare en smule spændt :cheerleader3:

Weeeee.... efter en dejlig ferie (dog lidt stressende med 3 små børn, der skal sove, bliver sure, vil have is og ikke orker gå :) ) kom jeg hjem til mit flotte nye slør. Det er helt, helt enkelt og kommer til at passe fint til det look jeg går efter. Sløret er 250 cm bredt og 300 cm langt, monteret næsten helt glat på en kam. På den måde kommer det til at ligge helt flat ned over min forhåbentlige fine frisure.

Velkommen hjem igen - glæder mig super meget til at se mere til dit nye slør - det lyder fabelagtigt og virkelig stort! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3::cheerleader3:

opretter snart en

"Fangroup of Miss-Lena"

:pokey:

Den vil jeg også være medlem af...

også skal der være oplæg fra hovedpersonen... "sådan er man kreativ" - "bestil fra Rusland" og sidst men ikke mindst " tør mund i guld eller sølv"

0

Del dette indlæg

Hvor er i søde :thumbsupsmileyanim:

Tulip: DIY er Do it yourself :thumbsupsmileyanim:

Og så har jeg lige købt 13 kilo slik til vores slikbuffet til receptionen. Måtte droppe at få den farvekoordineret udgave, da det ikke er til at finde slik til fornuftig pris i de samme nuancer :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Slikbuffet? Det lyder for lækkert!!! :thumbsupsmileyanim:

Øhmmmmmmmmmmmmmmmm.... Hvordan er det gået? Det er vist en del vigtigere end en slikbuffet :cheerleader3: Så billeder på bordet og ord på din store dag.

Hehe det er gået fantastisk - billeder har vi stadigi kke fået så jeg bevæbner mig lige med tålmodighed :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer