Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,745 indlæg i dette emne

... og købt kjoler ;)

Det er du til gengæld også super skrap til....!!!

Havde jeg ikke kjoler på vej, var jeg kommet fordi og prøvet din tylkjole!! :balloons:

Måske, hvis den ikke er solgt til den tid, det så bliver min nødløsning :biggrin: Den er SÅ smuk!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Barner: Tak for de søde ord om kjolerne... Ja, det er trist man kun (forhåbentlig) skal giftes én gang ;)

Altså min kæreste spurgte faktisk om jeg havde tænkt mig at følge den amerikanske "tradition" med at have en kjole til vielsen og en anden til selve festen hehe... Så er der ligesom åbnet op ikk hehe... Men nej, så skulle jeg nok have valgt en billigere løsning, men ellers udemærket forslag :balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg har lige bestilt 2 laaaaange slør - 2,5 meter. De var så flotte og ikke mindst prisen var genial. Det ene er med satin kant og det andet med rullekant. Så kan jeg selv vælge :)

*Det overskyndende må blive solgt*

post-36326-1244715148.jpg

post-36326-1244796637.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige bestilt 2 laaaaange slør - 2,5 meter. De var så flotte og ikke mindst prisen var genial ca. 320,- pr styk. Det ene er med satin kant og det andet med rullekant. Så kan jeg selv vælge :thumbsupsmileyanim:

*Det overskyndende må blive solgt*

Ja jeg har også lige betalt de nybestilte slør idag. 2 laaaaange slør på 3 meter, og et riveslør :)

Hvor mange slør kan man tillade sig at købe??? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Genialt... Det synes jeg virkelig at de her DIY servietter med vores eget monogram er - eller rettere bliver. Det er kun en prøve, for at se om jeg kunne finde ud af det, så monogrammet sidder lidt tilfældigt. Men det ser virkelig godt ud IRL :)

Dit stembel er så fedt, hvor har du fået lavet det? og stor ros til dine indbydelser :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annika: Jeg har fået stemplet lavet i USA. Godt nok løber det lidt op med told og moms (og gebyret ikke mindst), men det er meget billigere end herhjemme. Mit forslag er at minimere omkostningerne ved at bestille 2 sammen eller flere.... Så bliver det ca. 200,- alt efter størrelse.

Jeg har lige bestilt 2 stempler for nogen og skal måske bestille flere på et tidspunkt snart, så lad mig lige høre hvis du vil have et med.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Kæmpe milesten: Jeg har købt paptallerkner :)

Egentlig synes jeg at rigtige tallerner er mere stilede, men vi skal holde reception hjemme og for at det ikke bliver for besværligt, har jeg altså købt tallerner der ikke skal vaskes op. Men de er nu meget fine og i guld - ikke mindst billige (10,- for 8 i Tiger)

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Kæmpe milesten: Jeg har købt paptallerkner :)

Egentlig synes jeg at rigtige tallerner er mere stilede, men vi skal holde reception hjemme og for at det ikke bliver for besværligt, har jeg altså købt tallerner der ikke skal vaskes op. Men de er nu meget fine og i guld - ikke mindst billige (10,- for 8 i Tiger)

Så er det ENDNU bedre, når de ikke har kostet mere! Fantastisk køb..... Og kan nu snildt forstå, at du er på paptallerken-idéen. Jo mindre opvask des bedre.

0

Del dette indlæg

Ja, det vil jo nok ikke være os, der skal vaske op, men alligevel... Og de var nu rigtig fine. Kan kun anbefale dem til andre, der overvejer lignende nemme løsninger. Vi bliver nok 70 til reception og 80 tallerkner kostede jo så kun 100,-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lena

Jeg går lidt rundt med en ide inde i mit hoved til invitationer. Ideen indebærer et stempel - jeg har forsøgt mig på ebay og på etsy, men synes ikke at jeg har fundet nogle der kan levere det jeg gerne vil have. Problemet er mest størrelsen jeg gerne vil have det i. Det skal bare være et simpelt ord og så skal det gerne væreca. 5x13 cm. Tror du der er mulighed for at få lavet sådan et der hvor du har købt dit stempel? I så fald, må jeg så få adressen på stedet?

Kh Sisse

0

Del dette indlæg

Ja, det vil jo nok ikke være os, der skal vaske op, men alligevel... Og de var nu rigtig fine. Kan kun anbefale dem til andre, der overvejer lignende nemme løsninger. Vi bliver nok 70 til reception og 80 tallerkner kostede jo så kun 100,-

:) Nej!!! Jeg ville godt nok også tabe kæben, hvis I lige pludselig skulle til at hjælpe med opvask og det hele dagen efter!

Til en reception er det mere end fornemt. Man kan enddog nøjes med at give folk en serviet til madvarerne (selvfølgelig afhængig af hvad der serveres...).

God dag til dig...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Bager servietter til aften ;)

Mmm... Lyder delikat! Håber at du finder på noget andet til manden og børnene :)

Må klart kaste mig ud i embossing i ovn efter eksamen... Hvor varmt griller du? Går udfra at det er uden varmluft...

Redigeret af AnjaR
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer