Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

Tina: Tak for dit vildt søde indlæg. Jeg er selvfølgelig ret glad for kjole, sko mv. men det er så super rart at høre at andre også synes det er flot. Stort kram til dig :cheerleader3:

Jeg ved endnu ikke med buketten, men tror at kæresten bliver vist lidt inspirationsbilleder og så må han tage den derfra. Jeg ved dog at det nok ikke er et "job" han helt ønsker, da han ikke føler han ved noget som helst om det. Så måske tager vi opgaven sammen :loveboard:

Endnu engang 1000 tak for komplimenterne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HOLD da op, hvor er det bare stylet og god stil, alt det du viser :cheerleader3:

Er vild med dine kjoler.

Og boleroen.... har selv bestilt en der minder om den på Etsy.

Jeg vil dog have en anden end den jeg har købt..... I noget andet stof....

Tillykke med det hele og her vil jeg vende tilbage ofte.....

Smukt og anderledes monogram også....

Weee....!!

0

Del dette indlæg

Tak for de søde ord :cheerleader3: - jeg var selv meget inspireret af en bolero på Etsy. Jeg spurgte **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** om de kunne lave noget lignende til min sidste kjole og det kunne de :cheerleader3: Jeg har i øvrigt fundet endnu en, som er meget smuk og rigtig romantisk. Hmmmm... gad vide om man skulle forsøge sig med noget lignende?

il_430xN.58147963.jpg

Etsy er et super sted, jeg overvejer at købe en vintage clutch der, men skal først lige have styr på hvilken kjole jeg vælger til sidst.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for de søde ord :cheerleader3: - jeg var selv meget inspireret af en bolero på Etsy. Jeg spurgte **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** om de kunne lave noget lignende til min sidste kjole og det kunne de :cheerleader3: Jeg har i øvrigt fundet endnu en, som er meget smuk og rigtig romantisk. Hmmmm... gad vide om man skulle forsøge sig med noget lignende?

il_430xN.58147963.jpg

Etsy er et super sted, jeg overvejer at købe en vintage clutch der, men skal først lige have styr på hvilken kjole jeg vælger til sidst.

Link til denne bolero?! OG vi skal da også se clutch'en :loveboard:

Syntes disse er så søde til manden! http://www.etsy.com/view_listing.php?listi...cat1_gallery_17

Anna

0

Del dette indlæg

Link til denne bolero?! OG vi skal da også se clutch'en :cheerleader3:

Syntes disse er så søde til manden! http://www.etsy.com/view_listing.php?listi...cat1_gallery_17

Anna

Her er linket til boleroen (eller rettere er det sådan en clip-on). Den er lige så dyr som kjolen, men hvis jeg beslutter et lidt blødere look kan det bestemt godt være at den er aktuel:

http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=21300846

Der er mange clutches (loppefund) derinde. Altefter kjole kan jeg vælge guld, sølv, blå, ivory eller champagne. Måske kunne jeg finde på sådan en 70'er sag?!!

il_430xN.64442284.jpg

http://www.etsy.com/view_listing.php?listi...14&includes[]=tags&includes[]=title

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

il_430xN.58147963.jpg

Uhhh, den er også bare smuk.......

0

Del dette indlæg

Jeg synes da også lige at min idé med GoCard inspireret koncept i stedet for weddingfavors. Ideen er den at jeg laver og får trykt nogle forskellige postkort, som gæsterne kan tage med hjem hvis de har lyst. Kortene skal alle være lidt personlige og vedkommende for vores fest, men skal også kunne bruges til at give andre.

Jeg har allerede købt postkortstativ og har også lavet 2 postkort til det - der kommer flere til efterhånden :cheerleader3:

Edit: Der kom det 3. og nok de sidste kort med i dette indlæg :cheerleader3:

oliversal_love.jpg

post-36326-1242292676.jpg

post-36326-1242292687.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Så har jeg fået vores monogram lavet som stempel - og det er blevet helt genialt :cheerleader3:

Jeg har planer om at lave monogram servietter, stemple indbydelse, stemple kuverter og stemple... ja, der er jo flere muligheder :griner:-

Her kan I se et prøve stempel på en serviet. Det er ikke sådan det i sidste ende skal laves, da det skal embosses i sølv (mon det hedder det? altså noget scrapbooking teknik med pulver og varme). Men bare så I kan se :blush:

Hejsa, tror ikke jeg har været forbi din tråd :pokey:

Hvor har du fået lavet det stempel henne? Det er ret smart :cheerleader3:

Synes alle kjolerne er flotte wow, og sejt at du får dem lavet og så prøver dem :griner:- Men når de er så billige er det jo også muligt :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes da også lige at min idé med GoCard inspireret koncept i stedet for weddingfavors. Ideen er den at jeg laver og får trykt nogle forskellige postkort, som gæsterne kan tage med hjem hvis de har lyst. Kortene skal alle være lidt personlige og vedkommende for vores fest, men skal også kunne bruges til at give andre.

Jeg har allerede købt postkortstativ og har også lavet 2 postkort til det - der kommer flere til efterhånden :)

Eeeeeej... Det her er jo den rene "forbruger-fælde" for mig... Jeg har en "fetish" med kort i alle afskygninger... Det bliver da et hit! Sådan noget er SÅ meget mig!!! Hvor får man lavet kort? -altså til at betale ;)

0

Del dette indlæg

Jeg har allerede købt postkortstativ og har også lavet 2 postkort til det - der kommer flere til efterhånden :thumbsupsmileyanim:

Eeeeeej... Det her er jo den rene "forbruger-fælde" for mig... Jeg har en "fetish" med kort i alle afskygninger... Det bliver da et hit! Sådan noget er SÅ meget mig!!! Hvor får man lavet kort? -altså til at betale ;)

Jeg får trykt postkortene ved Vistaprint.com De har ofte tilbud på postkort tryk, hvis du tilmelder dig deres nyhedsbrev. 100 stk til ca. 70,- så vidt jeg husker :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har allerede købt postkortstativ og har også lavet 2 postkort til det - der kommer flere til efterhånden :thumbsupsmileyanim:

Jeg får trykt postkortene ved Vistaprint.com De har ofte tilbud på postkort tryk, hvis du tilmelder dig deres nyhedsbrev. 100 stk til ca. 70,- så vidt jeg husker :cheerleader3:

Ej hvor er du guld! Tusind tak! Dem har jeg leget lidt med før, men havde da slet slet ikke overvejet postkort. Hvor har du stativet fra? :blush:

0

Del dette indlæg

Ej hvor er du guld! Tusind tak! Dem har jeg leget lidt med før, men havde da slet slet ikke overvejet postkort. Hvor har du stativet fra? :cheerleader3:

Stativet har jeg købt ved gocard.dk. Det kostede 360,- inkl fragt og en masse postkort. Jeg har det pt hængende i gangen, så gæster kan forsyne sig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ej hvor er du guld! Tusind tak! Dem har jeg leget lidt med før, men havde da slet slet ikke overvejet postkort. Hvor har du stativet fra? :cheerleader3:

Stativet har jeg købt ved gocard.dk. Det kostede 360,- inkl fragt og en masse postkort. Jeg har det pt hængende i gangen, så gæster kan forsyne sig :thumbsupsmileyanim:

DU ER DA GENIAL....

Har selv købt postkort til indbydelse til nogle af vores receptionsgæster ...

0

Del dette indlæg

Genial... Uha, det ved jeg ikke ligefrem, men mine brede skuldre kan nok godt klare det ;)

Jeg fik i øvrigt ideen da en fra min mødregruppe fortalte hun havde brugt GoCards til bryllupsindbydelser. Det var for at understrege den afslappede og uhøjtidelige stemning de ønskede til festen. Personligt synes jeg det er klasse at gøre sådan (Ros til hende) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Genial... Uha, det ved jeg ikke ligefrem, men mine brede skuldre kan nok godt klare det ;)

Jeg fik i øvrigt ideen da en fra min mødregruppe fortalte hun havde brugt GoCards til bryllupsindbydelser. Det var for at understrege den afslappede og uhøjtidelige stemning de ønskede til festen. Personligt synes jeg det er klasse at gøre sådan (Ros til hende) :cheerleader3:

// Ja det er super cool at køre stilen sådan. Så ved gæsterne også, hvad de kan forvente. Så er stilen lagt :thumbsupsmileyanim:
0

Del dette indlæg

Hej søde pige,

Wow hvor har du nået meget siden jeg var herinde sidst...hvilket er ages ago!! Sorry...

Du har rigtigt mange gode idéer, må jeg sige - jeg glædes over at læse om dem alle.

Sikke nogen skønne unger I har. Som der blev skrevet, ser de helt kramme-agtige ud. Dejligt!!

Er så spændt på dine vegne :thumbsupsmileyanim:

Kan du have en fantastisk torsdag?! Indtil videre er vejret jo fantastisk - i hvert tilfælde her hvor jeg er.

0

Del dette indlæg

Inden jeg skal i havecenteret og hente jord til blåbærbusken, jeg købte i går (de kan så åbenbart ikke lide normal jord), kan jeg da lige vise vores vielsesringe. De er bestilt hos Maidor og har kun kostet 4.265,- incl. porto og indgravering men eksl. moms og told.

De er i 14 karat guld, 6 mm brede, 2,3 mm tykke og har comfort fit. Indgraveringen er:

Du er den eneste ♥ 31.10.2009

post-36326-1243153081.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer