Guest Forår2009

SLET

15 indlæg i dette emne

Interviewpersoner søges!

Jeg skriver speciale i psykologi om bryllup og ægteskab og håber i den forbindelse, at jeg kan finde 2 kvinder herinde, der vil hjælpe mig med et interview på cirka en times varighed.

Jeg skal, som nogle af jer nok ved, snart selv giftes og er interesseret i at undersøge, hvorfor vi egentlig gerne vil giftes. Dette er interviewets fokus – jeg vil gerne høre om dine tanker, drømme og håb.

Jeg leder efter kvinder i Københavnsområdet, der endnu ikke er gift men som har valgt at fejre denne dag indenfor overskuelig fremtid.

Interviewet vil foregå hvor, og hvornår på dagen, det passer dig – helst i februar. Interviewet vil blive optaget – det er kun mig, der kommer til at høre det, og der er garanteret 100 % anonymitet i specialet.

Hvis du vil hjælpe mig (eller evt. høre mere før du beslutter dig), er jeg utrolig taknemmelig og håber, at du vil sende et par linjer om dig selv med din alder, adresse, beskæftigelse og evt. sted og tidspunkter der passer dig til ane@live.dk - så kan vi aftale nærmere.

På forhånd tak og med venlig hilsen

Ane Svane Madsen

P.S. Skulle du kende nogen, der passer på ovenstående kriterier, håber jeg, du vil viderebringe dette opslag...

Redigeret af Forår2009
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville gerne hjælpe dig, men vores bryllupsdag ligger jo ikke liiiige indenfor overskuelig fremtid ;)

Kan det bruges alligevel må du lige sige til, ellers vil jeg ønske dig held og lykke med dit speciale-skriveri :lol:

0

Del dette indlæg

Jeg bor i Kolding, så jeg ved ikke om jeg er "godt materiale" for dig, men ellers er jeg frisk. Vi skal giftes d. 26 september 2009.

Dog synes jeg, for din egen skyld, at du skal slette dit telefonnr. og fulde navn her.... bare lige sådan for din egen skyld... man ved jo aldrig :lol:

0

Del dette indlæg

Ville gerne hjælpe dig, men vores bryllupsdag ligger jo ikke liiiige indenfor overskuelig fremtid ;)

Kan det bruges alligevel må du lige sige til, ellers vil jeg ønske dig held og lykke med dit speciale-skriveri :lol:

Hejsa. Mange tak for tilbudet. Umiddelbart søger jeg folk, der, som du også siger, skal giftes lidt før - bare fordi det så er tættere på i bevidstheden. Men skulle jeg komme til at mangle, håber jeg, at jeg må skrive til dig?!

Jeg bor i Kolding, så jeg ved ikke om jeg er "godt materiale" for dig, men ellers er jeg frisk. Vi skal giftes d. 26 september 2009.

Dog synes jeg, for din egen skyld, at du skal slette dit telefonnr. og fulde navn her.... bare lige sådan for din egen skyld... man ved jo aldrig :)

Hejsa. Også mange tak for dit tilbud. Jeg ville rigtig gerne holde interviewet herovre - udelukkende af økonomiske grunde. Men som jeg også skriver til Minimize-me, håber jeg, at jeg må kontakte dig, hvis jeg kommer til at mangle... Og tak for rådet angående personlige oplysninger - jeg har slettet mit tlf. nr. - men interesserede kan bare skrive til min mail, hvis de gerne vil have mit nr.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa. Mange tak for tilbudet. Umiddelbart søger jeg folk, der, som du også siger, skal giftes lidt før - bare fordi det så er tættere på i bevidstheden. Men skulle jeg komme til at mangle, håber jeg, at jeg må skrive til dig?!

Det kan du tro du må... ;)

0

Del dette indlæg

Dog synes jeg, for din egen skyld, at du skal slette dit telefonnr. og fulde navn her.... bare lige sådan for din egen skyld... man ved jo aldrig :lol:

Hejsa. Også mange tak for dit tilbud. Jeg ville rigtig gerne holde interviewet herovre - udelukkende af økonomiske grunde. Men som jeg også skriver til Minimize-me, håber jeg, at jeg må kontakte dig, hvis jeg kommer til at mangle... Og tak for rådet angående personlige oplysninger - jeg har slettet mit tlf. nr. - men interesserede kan bare skrive til min mail, hvis de gerne vil have mit nr.

Selvfølgelig må du det... du er velkommen.

Eventuelt kan det kombineres med, at jeg og gemalen laver en weekend udflugt eller kæreste tur til KBH.

Men ellers må du have held og lykke med det!

0

Del dette indlæg

Jeg stiller gerne op hvis jeg kan klare kriterierne!

Pm mig, så smidder jeg mit nummer til dig.

:lol:

Så lige der var en mail addy, smider en hurtig mail..

Redigeret af stinehelene
0

Del dette indlæg

Jeg stiller gerne op hvis jeg kan klare kriterierne!

Pm mig, så smidder jeg mit nummer til dig.

:lol:

Så lige der var en mail addy, smider en hurtig mail..

Hejsa Stine-Helene

Jeg havde ikke lige set den her besked, før jeg fik skrevet en mail (hvor jeg bl.a. spørger om, hvor du bor - det kan jeg jo se nu).

Jeg vil meget gerne interviewe dig. Jeg sender dig lige en ny mail...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa,

hvis det er så, stiller jeg også gerne op :lol: Umiddelbart tror jeg jeg lever op til "kravene". Spændende valg af speciale område forresten.

Hej Milena

Jeg har faktisk allerede set, at du passer rigtig fint til mine kriterier :) . Lige nu har jeg tre interviewpersoner, der vist gerne vil. Men skulle en af disse aftaler gå i vasken håber jeg, at jeg må kontakte dig?

Mange hilsner, Ane

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer