jiller

Morten og Jill

87 posts in this topic

Velkommen til og tillykke med det forestående bryllup :thumbsupsmileyanim:

Begge kjoler er rigtigt smukke - og ja, 2000 kr for en brudekjole er immervæk så billigt som det kan blive :cheerleader3: - men husk også at oveni kan der komme lidt tilretning hos en skrædder, når du engang får den hjem, det kan også godt løbe op - men stadig billigere end så meget andet.

En tre sider lang to do liste kan tage pusten fra de fleste, men mon ikke du hen af vejen får flere og flere grønne, og du til sidst helt har styr på det hele.

Held og lykke med planlægningen :denmarkflag:

Mht. tilretningen, så vil jeg mene det er noget min svigermor kan klare. Hun er gammel håndarbejdslærer og syr rigtig meget. Pt. er det også meningen at hun skal sy hele kjolen, men hvis jeg nu kan finde en som ikke er så dyr, vil det jo spare en masse arbejde...

0

Annonce ♥

I dag var vi lige ude og kigge gennem vinduerne på det ene forsamlingshus. Det var umiddelbart der vi nok helst ville holde det - indtil vi kom der ud! Selve forsamlingshuset var rigtig pænt og i hyggelige omgivelser af flotte bondegårde... men men men, da vi åbnede bildørene blev vi overfaldet af en stank af ko! Mmmmm lækkert, velkommen til vores bryllup, i skal ikke tage jer af stanken... hehe, det syntes vi ikke vi vil byde vores gæster, så der bliver det nok ikke... På vej hjem snakkede vi om at tage derud og kigge igen til sommer, da det jo lige i øjeblikket er højsæson for at gøde markerne, så det kan jo være der lugter mindre af ko om sommeren, men vil der så være en masse fluer i stedet for...??? Det finder vi ud af om et par måneder....

0

Bliver mere og mere overbevist om at jeg vil bestille en kjole i østen... Meeeeeeen der er jo stadig over et år til vi skal giftes, så jeg kan jo nå at ændre mening MANGE gange. Men jeg har siddet og kigget på kjoler i dag og hold op, hvor er der mange flotte, det bliver vildt svært at vælge hvilken en det skal være, men jeg tror jeg har fundet ud af hvilken stil jeg bedst kan lide...

Spamer lige med nogle billeder...

post-35044-1244731282.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

super flotte kjoler du har sat ind... vil du ikke lige smide et link ind .. der er jo også den side der hedder www.inch by inch .dk der er også mange fede kjoler til meget billige penge ,

knus Trine

Det kan du tro. De er fundet på http://Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder/

Jeg har også fundet nogen på http://www.**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**sbridal.com/home.php og http://bridalshop.dk/

Jeg vil da lige prøve at kigge på den side du forslår, tak :)

0

Som rigtig mange andre herinde på BK er jeg også faldet for disse velkommen- og velbekommen-sange, meeeeen ved at kæreste ikke er den store fan af festsange, så nu må vi se om vi får dem med, han skal trods alt også have noget at sige... :thumbsupsmileyanim:

0

Vi overvejer meget at rykke brylluppet til maj 2011 - syntes godt nok der er længe til :cheerleader3: og så holde det her

post-35044-1247253929.jpg

post-35044-1247253941.jpg

I Parken.

Der er bare liiiiiige et lille "men".

Vi vil først kunne fastsætte den endelige dato 6 mdr før, pga om der skal spilles fodbold OG så kunne vi risikere at de fik en koncert med kort varsel. Normalt vidste de det 3-6 mdr før, MEN i værste tilfælde kunne de få en med en måneds varsel :biggrin:

Det vil bare være det helt rigtige sted for os at holde festen, men er lidt bekymret for at skulle stå uden feststed en måned før festen. Står det til kæresten, skal vi holde det der, for som han siger: "Hvor stor sandsynlighed er der lige for at de får en koncert, den dag..." Og det kan jeg jo også godt følge ham i, men alligevel... Hmmmmm

0