jiller

Morten og Jill

87 posts in this topic

Annonce ♥

hvor dejligt med et feststed man kan stole på! sys også parken er ret fin, men jeg turde i hvert fald ikke tage chancen. Det kan godt være chancen er ret lille for at der lige skulle være koncert den dag, men hvor ville det bare være typisk at der så blev det!

0

Annonce ♥

Nej, det ville ikke være så fedt, hvis vi skulle ud og finde et nyt sted at holde festen en måned før... og så spillede økonomien også en stor rolle. Det ville næsten blive dobbelt så dyrt at holde det der, i forhold til et forsamlingshus og da jeg er studerende et lille år endnu er der grænser for hvor meget der kan spares sammen... :)

0

Har lige fået en rigtig dejlig nyhed. Min veninde ringede og sagde at kæresten havde været nede på knæ, så de skal giftes til februar :) Så nu kan vi rigtig være zillaer sammen :)

0

Annonce ♥

Jeg har fået købt min brudekjole :biggrin:

Wow, hvor følte jeg mig bare som en prinsesse! Det kommer en halterneck (staves???) på, så jeg ikke er så bar for oven og så bliver den lagt ind ved brystet, for der kunne jeg på ingen måde fylde den ud...

post-35044-1263498290.jpg

Jeg kan ikke lige finde ud af af gøre mine ejne billeder midre, så indtil videre må i nøjes med modellos...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak skal I have.

Det var slet ikke meningen at jeg skulle købe en kjole allerede. Jeg var kun ude for at se om det jeg gerne ville have klædte mig, for var overbevist om, at jeg skulle bestile en fra østen, men da jeg så fik den på og min mor fik tårer i øjnene, var der slet ingen tvivl! Nu kan jeg bare ikke vente på at jeg skal ind og have den tilrettet sidst på foråret :)

0

Annonce ♥

Så er der kun 6 måneder til vi skal giftes :cheerleader3:

Hvor er det mærkeligt at tænke på... Det kunne være jeg skulle tage vores papir til invitationerne med hjem til mine forældre i weekenden, så min far kan skære det på han arbejde. Glæder mig til at sidde og lave dem her i marts, men det går nok ikke hvos jeg bruger for meget tid på det, for skal op til eksamen efter påske, så det skal jo også lige forberedes...

0

Var lige i kviskly i dag og faldt over nogle super flotte sorte og en lille smule glinsende kort og kuverter (10 stk for 17,95) haps haps lige ned i kurven. Nu skal jeg så lige have fundet kviteringen fra Panduro hvor jeg måtte slippe 6,50 pr.stk. mener jeg det var, så jeg kan komme ned og få pengene retur...

Glæder mig til at komme i gang med at lave dem :cheerleader3:

0

Så er der lavet et udkast til invitationer og bordkort. Jeg har dog ikke fået sat indlægdpapir i invitationen endnu, da det først skal skæres til... men det er i hvid/perlemor.

post-35044-1269094696.jpg

0

Det har stået stille med planlægningen det sidste stykke tid, da jeg har skulle afslutte min uddannelse. Den er nu afsluttet og JEG ER PÆDAGOG :thumbsupsmileyanim:

Men nu er det tid til at komme videre. Jeg skal snart ud og have tilrettet min kjole.. Det bliver dejligt at få den på igen.

0