mizzmig

Bliver nød til at fortælle jer ...

8 indlæg i dette emne

Jeg er bare så super lykkelig.Jeg købte min brudekjole i oktober ved lagersalg hos Lilly i Vejle.På daværende tidspunkt havde jeg tabt 20 kg og skulle af med mindst 10 kg mere inden vores bryllup i april.Ekspedienten skulle tage højde for dette ,da hun valgte størrelse på min kjole.Nu har jeg så tabt 11 kg mere og kan ikke passe kjolen,jeg var dybt ulykkelig.Kjolen er jo købt uden ombytningsret m.m.

Jeg valgte dog at ringe til Lilly i vejle og fortalte om mit problem,ekspedienten var super sød og meget forstående, hun fandt en dag jeg kunne komme ned og finde en anden kjole og hun afsatte 1 1/2 time til mig.Jeg var så hos Lilly i går og fik min drømmekjole i nummeret mindre,det kan man da kalde service .Hun fik en æske Anton Berg chokolade som tak , jeg kan næsten ikke tro det lykkedes , det er bare så fantastisk.

Ville bare dele min glæde med jer herinde. :loveflag:

Knuz fra Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tillykke med vægt tabet det er rigtigt flot...

med hensyn til det med lilly så vil jeg bare sige, jeg er selv salgsassisten så det de gjorde er rigtig god service, de er nemlig ikke forpliktet til ombytning det er ren service...

jeg har selv været inde i lilly dog den i kbh, ved storkespringvandet og der fik jeg en rigtig dårlig service... så du har været heldig :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tillykke med vægt tabet det er rigtigt flot...

med hensyn til det med lilly så vil jeg bare sige, jeg er selv salgsassisten så det de gjorde er rigtig god service, de er nemlig ikke forpliktet til ombytning det er ren service...

jeg har selv været inde i lilly dog den i kbh, ved storkespringvandet og der fik jeg en rigtig dårlig service... så du har været heldig :loveflag:

Den Lilly butik du omtaler, har jeg også været inde og prøve kjoler i, og jeg fik en fin behandling:-) Så jeg tror du har været uheldig....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer