arno

Profil info

11 indlæg i dette emne

Det er mange gange at jeg lige skal ind på jeres profiler for at checke enten hvor I kommer fra, eller hvornår/hvor I skal giftes. Og gang på gang bliver jeg skuffet!! For der er godt nok mange der ikke skriver NOGET som helst i deres profiler!

Vil gerne opfordre jer til i det mindste at skrive datoen for jeres bryllup - gerne hvor det finder sted, og måske også lidt om jer selv... Håber ikke det kommer for tæt på jer. Jeg vil bare gerne lære jer lidt mere at "kende" (eller i hvert fald datoen for jeres bryllup...!).

arno/Mette

post-26-1083538895.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Oeh, hvilken profil? Har jeg en? Det er vist gaaet forbi min naese... Hvor finder jeg den - jeg skal da gerne skrive noget...

Jeg skal i oevrigt giftes den 19. juni i Ebeltoft Kirke, saa det er ikke saa langt fra dig!

Du finder din helt egen profil ved at gå op under MIT KONTROLPANEL og ude til venstre er der noget der hedder REDIGER PROFIL. Gå ind dér, og skriv lidt om dig selv!

()()

- TAK til jer andre som har fulgt min lille opfordring! Det er en FORNØJELSE at læse lidt mere om jer!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg tjekket og der var vist det der sku være - har lige tilføjet min hjemmeside og lidt interesser ()()

Men ellers syntes jeg det er findt at du bringer det på banen, der er også tit jeg har været inde for at se nærmere på "personens" profil også har der ikke stået ret meget, og det er lidt træls.

Laila

post-26-1084443961.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer