AkaGitte

Gitte & Jesper's Bryllup, 19. september 2009

1,705 indlæg i dette emne

Ihh hvor en skøn planlægningstråd ! Du godeste hvor var du kreativ og personlig i alle jeres ting :thumbsupsmileyanim:

Jeg ville frygtelig gerne kunne lave bare en smule af det samme som du - har TYVSTJÅLET din måde at skrive navne på bordkortene på :cheerleader3:

Men hvor har du fået skabelonerne til de der æsker ??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor en skøn planlægningstråd ! Du godeste hvor var du kreativ og personlig i alle jeres ting :thumbsupsmileyanim:

Jeg ville frygtelig gerne kunne lave bare en smule af det samme som du - har TYVSTJÅLET din måde at skrive navne på bordkortene på :cheerleader3:

Men hvor har du fået skabelonerne til de der æsker ??

1000 tak for dine søde ord... :)

Og du må gerne benytte dig af ideerne...

Har brugt denne skabelon til de voksne æske:

post-34315-0-75014200-1306050218.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gitte dog, har lige brugt hele dagen på at læse din planlægningstråd og SIKKE MEGET inspiration! :loveshower: Ihaaa, elsker din tråd!!! :thumbsupsmileyanim:

Nu vil jeg så gå i gang med at læse din bryllupsberetning, den kan da KUN være god!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gitte dog, har lige brugt hele dagen på at læse din planlægningstråd og SIKKE MEGET inspiration! :loveshower: Ihaaa, elsker din tråd!!! :thumbsupsmileyanim:

Nu vil jeg så gå i gang med at læse din bryllupsberetning, den kan da KUN være god!!! :cheerleader3:

Hej igen... og igen 1000 tak for dine ord :)

Den er også meget inspirerende og fuld med gode tips og ideer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer