AkaGitte

Gitte & Jesper's Bryllup, 19. september 2009

1,705 posts in this topic

:cheerleader3: VELKOMMEN TIL MIN PLANLÆGNINGSTRÅD :cheerleader3:

DATO: 19. SEP. 2009 KL. 13.00

flowerbar.gif

Tema: Efterår, så vi holder det i brunlige, gylden, creme og orange farver

Hvordan skete det hele?

Vielsen

Vi har valgt Vær Kirke i Horsens, Kirken kan ses

HER og indeni HER

Festen

Her holder vi festen

Blomster til festen kan ses

HER

Menuen kan ses

HER

Her får vi

fra

Bryllupskagen kan ses

HER

Her er vores mulige

topfigurer

Vores

kageknivsæt jeg har tænkt at købe

Vores

gæstebog

Vores

bordkort

Konfetti til børnebordet

Bruden

Vores vielsesringe,

MIN RING

Brudefrisure kan ses

HER

DRØMMEKJOLEN KAN SES

HER OG ER KØBT, VENTER PÅ TILRETNING I JULI MÅNED

Mit flotte

SLØR

Her er mit

brudesmykke

Så fik jeg valgt de endelig

BRUDESKO

Min flotte

diadem

Her er mine

spænder jeg skal have i håret

Kunne godt tænke mig denne her

BRUDEBUKET

Hår, Make-up og negle

bliver lavet af min veninde

Gommens tøj

Her er

JESPERS RING

Jespers

tøj

Forlover

Søren

Brude-pigen Amanda

Her er Amandas

kjole som skal sælges nu

Fordi jeg har købt en ny

kjole

Det

her skal Amanda have i håret

Her er Amandas bolero

Det kreative

Vores

invitation

Vores monogram som jeg selv har lavet kan ses

HER

Så fik jeg lavet

ÆSKER til de voksne

Her børnenes

ÆSKER

Vores

MENUKORT

Sådan mødtes vi

Det hele startede med at min veninde var lidt hut på en fyr til Banko i Hørning... Jeg tog med til det banko ( vi boede i Horsens) sammen med hendes mor og min veninde... Det eneste jeg fik af vide om fyren var at han havde røde sko på... Jeg kiggede på ALLE deroppe om nogen havde røde sko på... EN havde og han var ung, så det kunne kun være ham... Sørme ja, min veninde blev rød i bæret så jeg havde ramt rigtigt.... Jeg skrev en seddel til ham med hendes nr. (sådan er jeg) og afleverede den til ham... Det så hans mor så...! Og kom hen til vores bord og sagde at han havde kæreste på til mig... Nej nej det er ikke mig der vil have ham, det er min veninde... Men så begyndte hun at sige at hun havde da en anden søn der lige var noget for mig... Han er 22 år og bla bla blev hun ved... Jeg sagde Narj, jeg har ikke tid til en kæreste, jeg fester stadig.... :smolf: For lige at gøre det kort endte det med at gutten slog op med hende pigen for at være sammen med min veninde... Så kommer det...! - Min veninde, Maria, var hjemme hos dem.. gutten, Søren boede hjemme ved forældrene og der var hans storebror så.. (ham mutteren havde fortalt om der ville passe til mig) Maria havde så vist et billede af MIG til storebroren, Jesper... Han blev helt vildt har han sagt og ville straks have mit nr. Det fik han så fordi jeg tænkte... Nå ja, kan da altid skifte nr. :cheerleader3: Vi skrev og skrev og skrev og ringede og ringede og ringede, hihi, han var jo ikke så slem... skal lige siges at jeg fik et billede af ham også... Vi aftalte så at næste gang Maria skulle op til Søren skulle jeg tage med... Ok, det var i orden, jeg kunne jo altid tage hjem igen... Jeg pakkede en taske og tog så med... HOLD KÆFT, hele vejen i toget, hvor var jeg dog skide nervøs...... :griner:- Vi stod af på Hørning station og der stod han på broen... Vi gav hinanden et kæmpe knus og blev lidt generte begge to hvor Søren og Maria stod og overkyssede... Skulle vi også eller?? Vi gik hjem til deres forældre (jesper var på visit) og under gåturen tog jeg chancen.... Jeg tog fat i hans hånd så vi flettede fingre... Weeeee.... og så skete det... Jeg var ikke single mere...!! Hihi :cheerleader3:

Og det første hans mor sagde da hun så mig derhjemme sidde med ham... " Hvad sagde jeg???" Jaaa, hun havde jo ret... han er perfekt til mig...

Edited by AkaGitte
0

Annonce ♥

HAHAHA.... ja undskyld, men jeg kunne ikke lade vær med at grine over jeres historie..

Hvor er den super sjov og sød.. hehe..

Så svigermor havde helt ret.. :cheerleader3::cheerleader3:

Kæmpe tillykke med det forestående bryllups, og med din helt egen tråd.. :cheerleader3:

Glæder mig til at følge den..

Håber ikke du bliver lige så afhængig af mig af at være herinde.. for det kan godt blive slemt :cheerleader3:

Hehe.. velkommen til..

0

Halløjsa og stort velkommen herinde...

Tillykke med det forestående bryllup, din helt egen tråd og hvor er det bare en super sød historie i har sammen.... Glæder mig til at kigge langt mere i din tråd og se hvad du finder på af ting og sager...

0

Hans frieri <3

Det skete d. 11.okt. 2005, været sammen 7 mdr og boet sammen i 2 mdr..... godt så.. :cheerleader3: Jesper skulle til Tyrkiet med hans familie i 2 uger, vrææææl, jeg skulle ikke med fordi jeg gik på frisørskole, og 2 uger væk derfra kunne jeg godt starte forløbet om igen... Så jeg blev hjemme... Helt alene i ny by vi var flyttet til i en stor lejlighed... scary... Nå men han tog afsted og jeg var skide ulykkelig.. Det første jeg gjorde da jeg kom hjem var at ringe til moaaar og hun kom og hentede mig, jeg ville ikke være alene så boede hos dem i de 2 uger... Fatter betalte billetten til skolen, hehe.. Jeg var hjemme et par gange for at tjekke om lejligheden stod intakt og for at lede efter min ring jeg plejede at have på hver dag, men den var bare VÆK... arghhh tænkte jeg og ledte hele lejligheden igennem, men væk var den... nå ærgerlig.... Nå, men dagen kom hvor Jesper kom hjem, jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..... Jeg tog til lufthavnen sammen med hans onkel for at surprice ham.... Vi kom hjem til os selv og han viste mig de ting han havde købt og det han havde købt til mig.... Så sad han vi lidt og snakkede og lige pludselig går manden sq på knæ.... og jeg kom " faldte du? " opfattede ikke lige til at starte med han gik på knæ.... Men så tager han en æske frem og så skreg jeg... hahahah..... Og han spurgte "Vil du gifte dig med mig" 197.gif "ja ja ja for satan skreg jeg....!!! Og det var DERFOR min ring var væk... han havde fået taget mål af den så han kunne få lavet ringene i Tyrkiet.... Hehe... så det blev en rigtig hygge aften da han kom hjem, dels fordi vi ikke havde set hinanden i 2 uger og fordi han friede... ihhh altså.... :cheerleader3:

Edited by AkaGitte
0

Annonce ♥

Hvem er vi?

Jesper er 26, snart 27... pyyy en gammel mand.. Thihi... Og jeg er 24... Herre ung.. :cheerleader3: Vi begyndte at komme sammen d. 25. feb. 2005 så vi har snart 4-års dag....!!!Vi har en fræk lille hund på snart 3 år, Bella og en pige på 7 år som selvf. skal være brudepigen... Det er Jespers datter fra et tidl. forhold...

Jeg er elev i en rideudstyrsforretning, Horze. Jeg er færdig d. 16/9/09, 3 dage før vores bryllup... 2 fluer med et smæk, svendegilde og bryllup... SÅDAN...

Jesper er desværre førtidspensionist, han er så uheldig og have sygdommen Sclerose, men han får medicin for den og det hjælper rigtig meget... Han kan stadig gå og det hele, bare ikke så langt ad gange... Vi har endelig fået bevilliget bil fra kommunen så han kan komme lidt mere ud og evt. få et fleksjob... Så det bliver super lækkert og han starter snart på kørekortet... Vi bor i Skanderborg og har planer om efter brylluppet at flytte i et hus i Horsens. Der er jeg rigtig fra og savner lidt det sociale med veninderne osv..

Det var lidt om os ;-)

Edited by AkaGitte
0

HAHAHA.... ja undskyld, men jeg kunne ikke lade vær med at grine over jeres historie..

Hvor er den super sjov og sød.. hehe..

Så svigermor havde helt ret.. :cheerleader3::cheerleader3:

Kæmpe tillykke med det forestående bryllups, og med din helt egen tråd.. :cheerleader3:

Glæder mig til at følge den..

Håber ikke du bliver lige så afhængig af mig af at være herinde.. for det kan godt blive slemt :cheerleader3:

Hehe.. velkommen til..

Haha, tak tak, sad også selv og grinede da jeg skrev den... Den er faktisk lidt komisk vores historie...

0

Annonce ♥

Vores monogram

Det skal være på vores chokolader, vinflasker og på kagen.. :cheerleader3: Baggrunden er Hørning bro over stationen hvor vi mødtes første gang.. Ihhh, hvor romantisk.. hehe..

post-34315-1235071191.jpg

Edited by AkaGitte
0

Bryllupskagen

Den bliver i 2 lag og hjerteformet.... og så til 80 pers. Hylke Bageri laver den og vi skal give 1500 kr. Smagen er ikke besluttet endnu, men vi vil gerne have den eksotisk...

post-34315-1235071571.jpg

Edited by AkaGitte
0

Kjolen

Den er købt hos Kennedys for 3700 kr... Fik meget rabat.. koster normalt 7300 kr og der var ikke rabat på den.. :cheerleader3: hihiii... Den er fra SINCERITY og farven er Ivory

EDIT: Billeder fjernet af frygt for at Jesper skulle finde tråden...

Edited by AkaGitte
0

Annonce ♥

Her brudeskoene som jeg skal have i kirken... Skifter til nogen andre til festen... Har ikke fundet dem endnu..

UPDATE!!!! Har fundet de sko jeg skal have på... Det bliver ikke dem her... men DEM HER

post-34315-1235073654.jpg

Edited by AkaGitte
0

Annonce ♥

Halløj halløj,

Hjerteligt tillykke med det forestående bryllup og din nye tråd herinde. Jeg må indrømme, at man finder rigtigt mange gode hints herinde - men man bliver også afhængig af at læse de andre søde tøsers tråd, se billeder - ikke mindst - og at selv få skrevet lidt. (Lige pludseligt er døgnet for kort!! :cheerleader3:

Kan du have en herlig fredag.

Glæder mig til at følge med i din tråd. Iøvrigt - dejlige billeder!! OG hvilket scoop du har gjort med din kjole.

0

Halløj halløj,

Hjerteligt tillykke med det forestående bryllup og din nye tråd herinde. Jeg må indrømme, at man finder rigtigt mange gode hints herinde - men man bliver også afhængig af at læse de andre søde tøsers tråd, se billeder - ikke mindst - og at selv få skrevet lidt. (Lige pludseligt er døgnet for kort!! :cheerleader3:

Kan du have en herlig fredag.

Glæder mig til at følge med i din tråd. Iøvrigt - dejlige billeder!! OG hvilket scoop du har gjort med din kjole.

Ja blev da også helt overrasket over hvor længe jeg havde sat igår... hehe... og ja er vildt glad for jeg fik kjolen til den pris...

0

Menuen

Vi har overvejet at få maden fra JYSK DINER.DK

Forret:

:cheerleader3: Tunmousse pyntet med salat, tomat, citron og rød dressing. Hertil hvedeflute.

Hovedret:

:cheerleader3: Indbagt svinemørbrad

:cheerleader3: Peberstegt kalkunbryst

:cheerleader3: Kalvecuvette

:griner:- Krydrede kartoffelskiver i flødesause

:tunge: Hjemmelavet kartoffelsalat

:blink: Salatbar med flere slags salat og grøntsager

:pokey: Hjemmelavet thousand island dressing

:) Hvedeflute

Edited by AkaGitte
0

Musikken

Det bliver One4All der spiller for os.. både diner og danse musik.. Det er min far der har fundet dem og fået lavet en god pris med dem... han er tidl. misiker så kunne trække i lidt kontakter.. hehe...

MUSIKKEN

Edited by AkaGitte
0

Annonce ♥