AkaGitte

Gitte & Jesper's Bryllup, 19. september 2009

1,705 posts in this topic

Sikke fin kirke..........romantisk og wow!!

Jeg er ikke andet end sikker på, at I nok skal få det selskabslokale vanvittig flot...og det bliver forhåbentli rigtig sjovt og hyggeligt at gå og pynte op!!!

Håber du har haft en herlig weekend. :thumbsupsmileyanim:

Jaaa, elsker den kirke... er blevet konfirmeret i den og der fik jeg taget billede med søen i baggrunden så helt klart, der skal brudebilleder tages... hehe..

Ja, der er mange venner og familie der kommer og hjælper til, så det er rigtig dejlig... :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Det bliver nogle perfekte dage, der formentlig desværre kommer til at flyve afsted. Vi skal huske at glædes over hvert minut...for pludseligt er dagen væk!!!

Glæder mig til at se mere i din tråd...men I har godt nok mange ting på plads allerede!!! Wow...

Hehhe, ja vi har efterhånden styr på en masse.... men er også under udd. og er udlært 3 dage før vores bryllup... så der er både bryllup og fagprøve og holde styr på lige PT... :D men nyder hvert sekund.. :-)

Det her er mit første bryllup jeg skal til - hihi og så mit eget...

0

Annonce ♥

Sikke fin kirke..........romantisk og wow!!

Jeg er ikke andet end sikker på, at I nok skal få det selskabslokale vanvittig flot...og det bliver forhåbentli rigtig sjovt og hyggeligt at gå og pynte op!!!

Håber du har haft en herlig weekend. :thumbsupsmileyanim:

Jaaa, elsker den kirke... er blevet konfirmeret i den og der fik jeg taget billede med søen i baggrunden så helt klart, der skal brudebilleder tages... hehe..

Ja, der er mange venner og familie der kommer og hjælper til, så det er rigtig dejlig... :):thumbsupsmileyanim:

Det bliver nogle perfekte dage, der formentlig desværre kommer til at flyve afsted. Vi skal huske at glædes over hvert minut...for pludseligt er dagen væk!!!

Glæder mig til at se mere i din tråd...men I har godt nok mange ting på plads allerede!!! Wow...

Hehhe, ja vi har efterhånden styr på en masse.... men er også under udd. og er udlært 3 dage før vores bryllup... så der er både bryllup og fagprøve og holde styr på lige PT... :D men nyder hvert sekund.. :-)

Det her er mit første bryllup jeg skal til - hihi og så mit eget...

Det skal nok blive en super dag......... Jeg glæder mig sådan til at følge mere med i din tråd... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Weeee.... Shop-amok i Panduro Hobby på lørdag.... og andre butikker... :D :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::):)

Uhhh det lyder godt og dyrt. :thumbsupsmileyanim: Glæder mig til at se billeder af udbyttet.

Heheh.... de holder udsalg.. optil 70 % kan man spare derinde... har sat mig for nogen ting jeg skal have.. så håber de har dem.. ellers må jeg finde noget alternativ :loveflag:

Der kommer masser af billeder af udbyttet... hehe

0

Annonce ♥

Tillykke med de 4 år... :thumbsupsmileyanim:

Jeg var i Panduro i Fields i går, og synes godt nok ikke der var meget af deres udsalgshalløj tilbage. Men håber du finder en masse godt på lørdag.

0

1000 tak... spændende og se hvad han finder på... godt nok skal jeg arbejde til kl. 19 i aften... meeen håber da lidt han laver god romantisk mad alligevel.. :D hehe..

Ej æv, håber lidt de har meget hos os så... :thumbsupsmileyanim: Jeg tror vist bare jeg skal bruge de der små satinroser de har på udsalg.. og så kigge efter en masse andet...

Men ellers arbejder jeg lige ved siden af terapi-hobby.. :D Så smutter lige derind i min pause...

0

Annonce ♥

Mit slør

Så har jeg købt slør på Ebay... Det er med swarovski sten og er catedral langt.. :cheerleader3: billede kommer når jeg har modtaget det så I må nøjes med model billedet.. :cheerleader3:

post-34315-1235644024.jpg

Edited by AkaGitte
0

Annonce ♥

Annonce ♥