CamillaW

bryllupsrejse

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi skal på ennoget utraditionel bryllupsrejse, nemlig en uge i Prag, Vi faldt over et godt tilbud, eller dvs. to, for vi har selv sat vores rejse sammen og skal give ca. 5500 kr for to personer med fly og hotel og det endda i påsken.

Havde vi uendelig mange penge tog vi en måned til fransk polynesien eller noget i den stil :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

vi skulle have været til london... men min svigerfar bliver 60 år ugen efter og han havde først sagt at han ikke ville holde noget, men så har han ændret det til at han regner med at holde et eller andet... så vi er blevet enige om at vores bryllupsrejse må være den tur til thailand mine forældre har givet os som vi skal på til marts næste år... det bliver godt nok ikke en alene tur, men det bliver jo nok stor oplevelse.... pris ved jeg ikke da det jo er en gave.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige booket rejsen. 14 dage i Thailand, pris ca.12500 inkl. forsikring (prisen er for os begge to). Synes selv at det var smadder billigt! :cheerleader3: Og jeg glæder mig bare så meget! :cheerleader3: Og det er uden vores søn, det bliver da hårdt, men også dejligt!

Redigeret af Lotte84
0

Del dette indlæg

Vi regner med at tage 3-4 dage til Paris, bare for at nyde hinanden :cheerleader3: og så udskyder vi den oprindelige bryllupsrejse til Thailand, til november måned. Vi var afsted for snart 2 år siden, i juni måned.

Det gør vi så aldrig mere :cheerleader3: Så denne gang skal det være i sæsonen. Vi glæder os helt vildt :cheerleader3: men har dog ingen pris endnu.

Redigeret af Pernille Soelberg Jensen
0

Del dette indlæg

Indtil videre er planen, at vi tager afsted samme aften, vi planlægger en mini bryllupsrejse til smukke Stockholm. Vi kan godt lide at tage i sommerhus i Sverige, og har hørt så meget godt om Stockholm, så nu skal det prøves...

Vi regner med 3 overnatninger - uden vores dejlige datter :cheerleader3: - i centrum af byen, og så står den ellers på hygge og dejlige oplevelser... nåja og så er det vel ingen honeymoon uden :cheerleader3:

Så når vi lige 2 dage hjemme igen til at pakke sydfrugterne, og så står den på familieferie i Grækenland på mine forældres regning - i anledning af min mors 50 års fødselsdag - med mine forældre selvfølgelig og os 3 og mine 3 søskende og deres mænd/koner og børn.... Super hyggeligt, men nok meget godt at vi får lidt tid alene inden :cheerleader3:

Vi har regnet os frem til at vores lille sviptur kommer til at koste omkring 5000 for fly og hotel, og så skal der bare lidt - mange - lommepenge oveni....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine forældre har lige købt en super lækker "luksus" lejlighed i Flensborg - det er simpelthen så idyllisk. Lige ude foran er der strand og super flot udsigt ud til vandet. Til venstre er der skov og hyggelige stier, og til højre er selve Flensborg by.

De har lige total istandsat den, så det hele fremstår nyt, lækkert og meget indbydende.

De har tilbudt os at vi kan tage derned på vores bryllupsrejse og være der ligeså længe vi vil - er det ikke bare skønt.

Og vi skal intet betale (selvom vi gerne vil), men nej de nægter :cheerleader3: ...

Og yderligere så har de - sidste gang de var der (de er der mindst en gang om mdr.) været ude på restaurant og cafe besøg, for at finde de absolut mest romantiske steder overhovedet, så der er en guide line i romantikkens tegn, når vi kommer derned.

Hvor gennemført er det lige :cheerleader3:

Og næste år - på vores 1 års bryllupsdag har vi sparet penge nok sammen til en af de store luksusrejser til en lækker ø med azurblåt hav, hvide sandstrande, palmer og bare total hygge og idyl.

Vi har valgt at gemme den store luksusrejse til året efter fordi vi gerne vil holde tingene adskilt....Tror at vi efter brylluppet "bare" trænger til at slappe af, og så er Flensborg helt perfekt. Og så har vi ikke råd til både at holde det helt store bryllup og den helt store bryllupsrejse i år, så det er selvfølgelig også lidt af økonomiske årsager at tingene adskilles...men ikke kun :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi tager til København om mandagen - uden børn - overnatter i min fars lejlighed og tirsdag aften skal vi i Parken og se Depeche Mode.

Vi kan ikke tage ferie udover lige en enkelt dag, pga. arbejdet. Men jeg forestiller mig også, at der er en masse ting at få orden i bagefter, gaver der skal nydes osv.

I uge 29 tager vi en uge i svigermors campingvogn - der er desværre ikke råd til en uge i Grækenland e.l. - men måske næste år :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer