jeri

Nogle af de ting jeg har lavet

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er et par billeder af de ting jeg har lavet og som skal bruges i morgen :cheerleader3:

Hej.

WAUW det er bare super flot og meget meget gennemført! Virkelig.

Vil høre om du evt. ligger inde med skabelonen til dine vandflasker og engangskameraer? Og så vil jeg høre hvor henne du har købt kartonet og papiret?

Vi har nemlig samme farvetema, og jeg har bare ledt alle vegne, men forgæves!

Ih håber du kan hjælpe :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Her er et par billeder af de ting jeg har lavet og som skal bruges i morgen :bearhug:

Hej.

Vil høre om du evt. ligger inde med skabelonen til dine vandflasker og engangskameraer? Og så vil jeg høre hvor henne du har købt kartonet og papiret?

Jeg vedhæfter lige skabelonen til vandflaskerne og engangskameraer (men det er jo ikke sikkert de passer til dine kamera, da jeg selv har scannet dem ind fra det der sad på da jeg købte dem, men de er super nemme at lave :cheerleader3: Papiret har jeg købt i en hobby butik i Nykøbing F. Du kan også købe det hos Kreativ hobby via nettet

vandflaske1.doc

0

Del dette indlæg

Her er et par billeder af de ting jeg har lavet og som skal bruges i morgen :bearhug:

Hej.

Jeg vedhæfter lige skabelonen til vandflaskerne og engangskameraer (men det er jo ikke sikkert de passer til dine kamera, da jeg selv har scannet dem ind fra det der sad på da jeg købte dem, men de er super nemme at lave :cheerleader3: Papiret har jeg købt i en hobby butik i Nykøbing F. Du kan også købe det hos Kreativ hobby via nettet

Foto.doc

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer